Kilométeróra állása
11 000 km
A sebességváltó típusa
Sebességváltó
Első forgalomba helyezés
04/1999
Üzemanyag
Benzin
Teljesítmény
87 kW (118 LE)
Eladó
Magánszemély
Alapvető adatok
- Karosszériatípus
- Limuzin
- Állapot
- Használt
- Ülések
- 5
- Ajtók
- 3
Járműtörténet
- Kilométeróra állása
- 11 000 km
- Első forgalomba helyezés
- 04/1999
Műszaki adatok
- Teljesítmény
- 87 kW (118 LE)
- A sebességváltó típusa
- Sebességváltó
- Hengerűrtartalom
- 1 587 cm³
- Hengerek száma
- 4
- Tömege üres állapotban
- 935 kg
Energiafogyasztás
- Üzemanyag
- Benzin
- Üzemanyag-fogyasztás
5,8 l/100 km (komb.)
Felszereltség
- Kényelem
- Elektromos ablakemelő
- Elektromos külső tükör
- Felhajtható utasülés
- Osztottan dönthető hátsóülés
- Biztonság
- ABS
- Indításgátló
- Ködlámpa
- Központi zár
- Riasztóberendezés
- Szervókormány
- Távirányítós központi zár
- Vezetőoldali légzsák
- Extrák
- Alufelnik
Szín és Kárpit
- Külső szín
- Kék
- Fényezés
- Más
A jármű leírása
TRASMISSIONE
Cambio: Manuale 5 marce con conica 14/60
Leveraggi su uniball per riduzione corsa cambio
Castelletto cambio alluminio rialzato
Ruote: 7x15 OZ Racing Ultraleggera
2 Semislick Toyo R888 195/50 R15 (posteriore)
2 Semislick Yokohama a052 195/50 R15 (anteriore)
FRENI
Anteriore: Pinze freno Brembo 4 pompanti, dischi diametro 283mm
Posteriore: Pinze stock, dischi stock 247mm
Pompa freni Citroen Cup
MOTORE
Kit mini Gr. A Citroen Sport (psaevolution) con punteria meccanica
Lavorazione farfalla 54 mm
Airbox Citroen Sport Saxo Cup
Impianto scarico Saxo Cup inox diametro interno 58 mm
Centralina Ecumaster programmabile
Olio motore Mobil1 Rallye Formula 5W50
Eliminazione impianto aria condizionata
Coperchio punterie C2 VTS
ASSETTO
Anteriore: Ammortizzatori Bilstein B8n con molla stretta regolabile a ghiera
Campanatura fissa a 2° con top mount
Posteriore: Ammortizzatori Bilstein B8n 50 mm
Barra duomi superiore
INTERNI
Volante calice 3 razze
Sedili fissi replica Sparco con slitte fisse
Pedaliera sportiva
Strumento Afr (AEM)
Cambio: Manuale 5 marce con conica 14/60
Leveraggi su uniball per riduzione corsa cambio
Castelletto cambio alluminio rialzato
Ruote: 7x15 OZ Racing Ultraleggera
2 Semislick Toyo R888 195/50 R15 (posteriore)
2 Semislick Yokohama a052 195/50 R15 (anteriore)
FRENI
Anteriore: Pinze freno Brembo 4 pompanti, dischi diametro 283mm
Posteriore: Pinze stock, dischi stock 247mm
Pompa freni Citroen Cup
MOTORE
Kit mini Gr. A Citroen Sport (psaevolution) con punteria meccanica
Lavorazione farfalla 54 mm
Airbox Citroen Sport Saxo Cup
Impianto scarico Saxo Cup inox diametro interno 58 mm
Centralina Ecumaster programmabile
Olio motore Mobil1 Rallye Formula 5W50
Eliminazione impianto aria condizionata
Coperchio punterie C2 VTS
ASSETTO
Anteriore: Ammortizzatori Bilstein B8n con molla stretta regolabile a ghiera
Campanatura fissa a 2° con top mount
Posteriore: Ammortizzatori Bilstein B8n 50 mm
Barra duomi superiore
INTERNI
Volante calice 3 razze
Sedili fissi replica Sparco con slitte fisse
Pedaliera sportiva
Strumento Afr (AEM)
Eladó
Magánszemély- ÁFA visszaigényelhető
- Az eladó ára