Kilométeróra állása
1 074 km
A sebességváltó típusa
Sebességváltó
Első forgalomba helyezés
01/2001
Üzemanyag
Benzin
Teljesítmény
177 kW (241 LE)
Eladó
Magánszemély
Alapvető adatok
- Karosszériatípus
- Kabrió
- Állapot
- Használt
- Ülések
- 2
- Ajtók
- 2
Járműtörténet
- Kilométeróra állása
- 1 074 km
- Első forgalomba helyezés
- 01/2001
Műszaki adatok
- Teljesítmény
- 177 kW (241 LE)
- A sebességváltó típusa
- Sebességváltó
- Hengerűrtartalom
- 1 997 cm³
- Hengerek száma
- 4
- Tömege üres állapotban
- 1 260 kg
Energiafogyasztás
- Légszennyezési kategória
- Euro 3
- Üzemanyag
- Benzin
- Üzemanyag-fogyasztás
9,9 l/100 km (komb.)
Felszereltség
- Kényelem
- Elektromos ablakemelő
- Elektromos külső tükör
- Kartámasz
- Tolótető
- Szórakozás / Média
- Hangrendszer
- MP3
- Rádió
- Biztonság
- ABS
- Indításgátló
- Riasztóberendezés
- Szervókormány
- Extrák
- Alufelnik
- Fényszórótisztító
Szín és Kárpit
- Külső szín
- Szürke
- Fényezés
- Más
A jármű leírása
Auto ben nota nell'ambiente pista, track day, e Time attack.
Vincitrice numerose volte in campionati a livello italiano ed europeo.
numerosissime le modifiche e gli interventi effettuati, il totale speso supera tranquillamente i 100mila €
rollbar e telaio irrigidito
assetto ohlins TTX con molle e idraulica custom
completamente su uniball
motore K20 completamente forgiato
turbo Garrett GTX genII
possibilità di alimentazione benzina con 400cv o etanolo (quasi il doppio dei cavalli)
doppia pompa benzina con swirl pot
accusump
frizione monodisco racing
differenziale OS Gikken autobloccante con piste custom
V-mount
numerose parti in carbonio
aerodinamica
sistema estintore centralizzato
e tanto altro...
tenuta maniacalmente, tagliandata e controllata dopo ogni giornata in pista, mantenuta in box, sollevata da terra.
posso dare insieme all'auto anche un rimorchio cresci pa14.
vendo per passaggio ad auto con cui fare anche strada oltre alla pista
valuto permute con con mx5, lotus, porche cayman.
astenersi perditempo
Vincitrice numerose volte in campionati a livello italiano ed europeo.
numerosissime le modifiche e gli interventi effettuati, il totale speso supera tranquillamente i 100mila €
rollbar e telaio irrigidito
assetto ohlins TTX con molle e idraulica custom
completamente su uniball
motore K20 completamente forgiato
turbo Garrett GTX genII
possibilità di alimentazione benzina con 400cv o etanolo (quasi il doppio dei cavalli)
doppia pompa benzina con swirl pot
accusump
frizione monodisco racing
differenziale OS Gikken autobloccante con piste custom
V-mount
numerose parti in carbonio
aerodinamica
sistema estintore centralizzato
e tanto altro...
tenuta maniacalmente, tagliandata e controllata dopo ogni giornata in pista, mantenuta in box, sollevata da terra.
posso dare insieme all'auto anche un rimorchio cresci pa14.
vendo per passaggio ad auto con cui fare anche strada oltre alla pista
valuto permute con con mx5, lotus, porche cayman.
astenersi perditempo
Eladó
MagánszemélyKapcsolat
- ÁFA visszaigényelhető
- Az eladó ára