detailpage.leasing.tip.text
Kilométeróra állása
6 000 km
A sebességváltó típusa
Sebességváltó
Első forgalomba helyezés
09/1966
Üzemanyag
Benzin
Teljesítmény
221 kW (300 LE)
Eladó
Magánszemély
Alapvető adatok
- Karosszériatípus
- Kabrió
- Állapot
- Használt
- Ülések
- 2
- Ajtók
- 2
Járműtörténet
- Kilométeróra állása
- 6 000 km
- Első forgalomba helyezés
- 09/1966
Műszaki adatok
- Teljesítmény
- 221 kW (300 LE)
- A sebességváltó típusa
- Sebességváltó
- Hengerűrtartalom
- 4 200 cm³
- Sebességfokozatok száma
- 4
- Hengerek száma
- 6
- Tömege üres állapotban
- 1 002 kg
Energiafogyasztás
- Üzemanyag
- Benzin
Felszereltség
- Kényelem
- Bőrbelső
Szín és Kárpit
- Külső szín
- Ezüst
- Fényezés
- Metálfényezés
- A belső kialakítás színe
- Fekete
- Anyag
- Teljes bőr
A jármű leírása
1966 E type 4.2 S1 convertible + hardtop, project semi lightweight
Same owner for the last 25 years, vehicle was imported from USA Alabama in 1990
Engine is NOT maching number, engine is of 1969 later version with long cylinder head studs
Engine rebuild to race spec, 300 hp, Venolia forged pistons, race camshafts..
Engine has not more than 6000 km since rebuild
Multiple works done to improve riding quality and performances:
High torque starter, 123 electronic ignition
vented front brake disc+ calipers, upgraded kenlowe fan & cooling system, adjustable front suspension, new flywheel, high flow facet fuel pump, new rear brakes & bushes…
Car has been followed by garage Paul Soret in Hoileart, Belgium, renowned British car specialist
Very good basis for FIA Racing, prior welded roll cage fixing points present
Full documentary, history, renovation available
Same owner for the last 25 years, vehicle was imported from USA Alabama in 1990
Engine is NOT maching number, engine is of 1969 later version with long cylinder head studs
Engine rebuild to race spec, 300 hp, Venolia forged pistons, race camshafts..
Engine has not more than 6000 km since rebuild
Multiple works done to improve riding quality and performances:
High torque starter, 123 electronic ignition
vented front brake disc+ calipers, upgraded kenlowe fan & cooling system, adjustable front suspension, new flywheel, high flow facet fuel pump, new rear brakes & bushes…
Car has been followed by garage Paul Soret in Hoileart, Belgium, renowned British car specialist
Very good basis for FIA Racing, prior welded roll cage fixing points present
Full documentary, history, renovation available
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 453,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 16.217,63
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Eladó
Magánszemély- ÁFA visszaigényelhető
- Az eladó ára