detailpage.leasing.tip.text
Kilométeróra állása
68 000 km
A sebességváltó típusa
Sebességváltó
Első forgalomba helyezés
06/1969
Üzemanyag
Benzin
Teljesítmény
81 kW (110 LE)
Eladó
Magánszemély
Alapvető adatok
- Karosszériatípus
- Kabrió
- Állapot
- Használt
- Meghajtás típusa
- Hátsó
- Ülések
- 4
- Ajtók
- 2
Járműtörténet
- Kilométeróra állása
- 68 000 km
- Első forgalomba helyezés
- 06/1969
- Nem dohányzó jármű
- Igen
Műszaki adatok
- Teljesítmény
- 81 kW (110 LE)
- A sebességváltó típusa
- Sebességváltó
- Hengerűrtartalom
- 2 000 cm³
- Sebességfokozatok száma
- 4
- Hengerek száma
- 4
- Tömege üres állapotban
- 1 050 kg
Energiafogyasztás
- Üzemanyag
- Benzin
Felszereltség
- Kényelem
- Bőrbelső
- Bőrkormány
- Elektromos ablakemelő
- Szélfogó (kabrió)
- Szórakozás / Média
- CD
- Extrák
- Pótkerék
- Univerzális gumiabroncs
Szín és Kárpit
- Külső szín
- Ezüst
- Fényezés
- Metálfényezés
- A belső kialakítás színe
- Fekete
- Anyag
- Teljes bőr
A jármű leírása
Originele Franse auto (te zien aan de oranje achteruitrijlampen die in NL een kleurloos glas bevatte) die uit de eerste 2 maanden van productie komt. Vandaar dat op de 2 voorspatborden nog 2 parkeerlichten zitten die via een knop onder het dashboard hetzij links, rechts of uit gezet kunnen worden. Na die 2 maanden verdween dit parkeerlicht van de 504.
De motor is in 2019 gereviseerd door Frank Thunissen, algemeen beschouwd als DE kenner op het vlak van Peugeot 504’s. Ook heeft hij de radiateur vervangen. De auto is met zijn hulp aangekocht.
Verder is er een nieuwe uitlaat en accu, zitten er 4 Vredestein Classic Sprint banden onder. Doen alle elektrische onderdelen het: de portierlichten, de klok (zeer zeldzaam werkzaam maar is gereviseerd old new stock), de ramen.
De auto is sinds 2017 in mijn bezit maar kom ik steeds minder aan rijden toe. En dat is zonde, vandaar dat ik hem wil verkopen.
De motor is in 2019 gereviseerd door Frank Thunissen, algemeen beschouwd als DE kenner op het vlak van Peugeot 504’s. Ook heeft hij de radiateur vervangen. De auto is met zijn hulp aangekocht.
Verder is er een nieuwe uitlaat en accu, zitten er 4 Vredestein Classic Sprint banden onder. Doen alle elektrische onderdelen het: de portierlichten, de klok (zeer zeldzaam werkzaam maar is gereviseerd old new stock), de ramen.
De auto is sinds 2017 in mijn bezit maar kom ik steeds minder aan rijden toe. En dat is zonde, vandaar dat ik hem wil verkopen.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 11.189,07
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 200,-
- detailpage.leasing.total
- € 11.389,07
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 299,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1142
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0417
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Seat Leasing, Gifhorner Straße 57, 38100 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Eladó
Magánszemély- ÁFA visszaigényelhető
- Az eladó ára