detailpage.leasing.tip.text
Kilométeróra állása
14 745 km
A sebességváltó típusa
Automata
Első forgalomba helyezés
04/2024
Üzemanyag
Elektromos
Teljesítmény
208 kW (283 LE)
Eladó
Magánszemély
Alapvető adatok
- Karosszériatípus
- Limuzin
- Állapot
- Használt
- Ülések
- 5
- Ajtók
- 4
Járműtörténet
- Kilométeróra állása
- 14 745 km
- Első forgalomba helyezés
- 04/2024
- Nem dohányzó jármű
- Igen
Műszaki adatok
- Teljesítmény
- 208 kW (283 LE)
- A sebességváltó típusa
- Automata
- Sebességfokozatok száma
- 1
- Tömege üres állapotban
- 1 765 kg
Energiafogyasztás
- Üzemanyag
- Elektromos
- CO₂-kibocsátás
- 0 g/km (komb.)
Felszereltség
- Kényelem
- Elektromos külső tükör
- Elektromos ülések
- Fűthető kormány
- Kartámasz
- Klímaautomatika, 4 zóna
- Klímaberendezés
- Parkolássegítő
- Parkolássegítő kamera
- Parkolássegítő érzékelők elől
- Parkolássegítő érzékelők hátul
- Tempomat
- Ülésfűtés
- Ülésszellőztetés
- Szórakozás / Média
- Bluetooth
- Teljesen digitális kombinált műszer
- Biztonság
- ABS
- Fáradtságfigyelő rendszer
- Kanyarfényszóró
- Ködlámpa
- Követési távolságra figyelmeztető rendszer
- Riasztóberendezés
- Távolságtartó tempomat
- Extrák
- Automatikusan elsötétedő belső tükör
- Hangulatvilágítás
Szín és Kárpit
- Fényezés
- Más
A jármű leírása
Low KM, well kept, reliable base Model 3
The car was bought in the beginning of 2024 in Luxembourg so it’s still under warranty until 2028. It has been since driven a bit over 13k km. It is well maintained with regular car washes and was recently detailed at a professional.
Battery is in perfect condition, 54% of charging has been done at home with the regular wall plug charger and only 34% has been done at a supercharger. Charging has always been done according to Teslas guidelines (for this Model it is recommended to charge to 100% and then drive as much as possible without topping up in between).
Tyres are in great condition, as well as the rest of the car.
In case you have any questions on the car, I’ll be happy to answer.
The car was bought in the beginning of 2024 in Luxembourg so it’s still under warranty until 2028. It has been since driven a bit over 13k km. It is well maintained with regular car washes and was recently detailed at a professional.
Battery is in perfect condition, 54% of charging has been done at home with the regular wall plug charger and only 34% has been done at a supercharger. Charging has always been done according to Teslas guidelines (for this Model it is recommended to charge to 100% and then drive as much as possible without topping up in between).
Tyres are in great condition, as well as the rest of the car.
In case you have any questions on the car, I’ll be happy to answer.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 25.248,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,03
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 526,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0952
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0393
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Bank/Leasing Zweigniederlassungen der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Eladó
MagánszemélyKapcsolat
- ÁFA visszaigényelhető
- Az eladó ára