Audi A8 áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Audi A8, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Audi A8
-
Audi A8 4.2 TDI Q.Matrix Nachts.Hud Bose Hud Soft 360
€ 29 990,-ÁFA visszaigényelhető - 128 000 km
- 11/2013
- 283 kW (385 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
5,8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
152 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-63814 Mainaschaff (bei Aschaffenburg) -
Audi A8 3.0 TDI Lang Sport ed. Matrix Nachts.B&O VOLL
€ 31 490,-- 156 000 km
- 10/2016
- 193 kW (262 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
5,8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
152 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-63814 Mainaschaff (bei Aschaffenburg) -
Audi A8 4.2 TDI Sport ed. Matrix Keramik Nachts 21"
€ 32 490,-ÁFA visszaigényelhető - 196 000 km
- 07/2015
- 283 kW (385 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
5,8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
152 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-63814 Mainaschaff (bei Aschaffenburg) -
Audi A8 Audi A8 55 TFSI quattro*340PK*DSG*LEDER*APP-CONNEC
€ 48 990,-- 48 731 km
- 08/2020
- 250 kW (340 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
8,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
221 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-9100 Sint-Niklaas -
Audi A8 L 3.0 TDi quattro Lang Tiptronic *MATRIX*STANDHZ*L
€ 34 900,-ÁFA visszaigényelhető - 70 583 km
- 12/2017
- 193 kW (262 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-12683 Berlin -
Audi A8 3.0TDI CD quattro Tiptronic
€ 28 000,-- 116 830 km
- 02/2017
- 193 kW (262 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
5,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, ES-28031 Madrid -
Audi A8 55 TFSI Q MATRIX oLED B&O 360° ST.HEIZ LUFT L
€ 62 370,-ÁFA visszaigényelhető - 40 561 km
- 05/2021
- 250 kW (340 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-44809 Bochum -
Audi A8 L 4.2 V8 FSI quattro tiptronic
€ 19 890,-- 139 922 km
- 09/2011
- 273 kW (371 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
9,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, IT-36022 Cassola - Vi -
Audi A8 3.0 TDI quattro Pro Line+
€ 29 750,-- 122 897 km
- 10/2015
- 193 kW (262 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
-
149 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-2132 PZ HOOFDDORP
Biztos alapok
Az Audi már 1994-ben is - amikor leváltotta az elődjének számító V8 típust - a márka ékkövének és etalonjának szánta az Audi az A8-ast. A VW-csoporton belül mindig is az éllovas Audié volt az innovációs szerep, ezt a német gyár tökéletesen el is látta az Audi modellek legnagyobbikával. Ezzel kiszolgálta a csúcsminőséget keresők rétegét és eleget tett a csoport jelmondatának i, miszerint itt bizony a haladás technikájáról van szó. Az új modell a vállalat D jelzésű padlólemezére épült, mely akkoriban a D2-es szériánál tartott és a generációváltásokkal a „D” betűt követő szám változása jelezte, hogy az adott modell már a következő nemzedék képviselője. A „legnagyobb Audi”,azon kívül, hogy quattro hajtással és Tiptronic automata váltóval is kapható volt, legfőbb újításként az alumínium vázszerkezettel, az úgynevezett ASF-fel büszkélkedhetett. Ennek köszönhetően vált lehetségessé, hogy a méretéhez képest viszonylag könnyű autó képes volt prezentálni az A8-ast manapság is jellemző egyedi vezetési élményt. Ehhez azonban szükség volt megfelelő erőforrásra is, mely kezdetben egy 4,2 literes, V8-as motort jelentett, ami maximum 300 lóerővel volt képes mozgatni az autó impozáns méretű testét – mely már ekkor is elérhető volt hosszú tengelytávú kivitelben A8L néven, ami plusz 127 millimétert adott a jármű teljes hosszához. Később természetesen megjelentek a motorválasztékban a V6-os elsőkerék-meghajtásos, illetve dízel vagy turbódízel motorral szerelt változatok is, mind módosítva kicsit az alapmotor tulajdonságain, de összességében soha nem rontva azt.
Bővülő kínálat, növekvő népszerűség
Az A8-as generációváltására egészen 2002-ig kellett várni, de ezt megelőzően még két igen jelentős változatban is elérhetővé vált a modell. 2000-ben sor került az első generáció egy kisebb ráncfelvarrására, amikor is megérkezett a kínálat aduásza, a paletta csúcsára szánt, W12-es motorral felszerelt, 450 lóerős Audi A8 6.0L. A szinte minden létező igényt kiszolgáló W12-es csúcsmodell mellé került – szintén még a nemzedékváltás előtt – az S8 quattro megjelölésű változat, mely sportosabb megjelenéssel és plusz 40 lóerővel ellátott motorral tette vonzóbbá az alap A8-ast. 2002-ben aztán végre teljes megújuláson esett át a modell, mely után változatlan filozófiával és továbbra is a luxus kategória egyik legjelentősebb képviselőjeként volt jelen mind a használt, mind pedig az új autók piacán. Az A8-as ezen korszakában jelent meg a 4.0 V8 TDI, illetve a gyártó nyitott az aktuális irányvonalak felé és elkészítette a 3.0 és 3.2 V6 FSI változatokat, valamint a legsokoldalúbb és legelérhetőbb dízeles A8-nak számító 3.0 V6 TDI-t. A márka formavilágát meghatározó „single frame” hűtőmaszk szintén a második generáció újítása, azonban az A8 ettől függetlenül megtartotta a márkán belül is összetéveszthetetlen, tiszteletet parancsoló megjelenését. 2009-ig aztán a modell opcionális- és alapfelszereltségét is több fontos újítással bővítették, melyek között megtalálható volt a multimédiás interfész (MMI rendszer), a Bi-Xenon lámpák, új légrugós lengéscsillapítás, adaptív fényszóró rendszer (AFS), és a modell történelmében először a V8-as biturbós S8 változat. A következő, és egyben máig aktuális generáció eljövetelére 2013-ban került sor, amikor az Audi külső és belső újítások egész sorát bevezetve, a legújabb kor legmagasabb igényeit támasztó vásárlói számára is potenciális választássá fejlesztette az A8-ast. A vérfrissítés pedig sikeres volt: az Audi csúcsmodellje újításainak és meglévő jó tulajdonságainak köszönhetően megerősítette a hatalmas autó helyét abban az osztályban, ahol eddig is jelen volt - az autógyártók luxuskategóriájának élvonalában.
A legújabb Audi A8 és konkurenciája
Az Audi A8-as 2016-ban is több változatban került piacra, a hagyományosnak mondható A8 és A8 L mellett ezúttal is megtalálható az A8 L W12 és az S8-as változat, valamint az abszolút erőművész S8 plus, melyből a 4.0-ás TFSI motor 605 lóerőt présel ki és akár 305 kilométer/órára is felgyorsítja az autót. A legújabb széria tartozékaként elérhető intelligens LED fényszórók mellett már akár kerámiafékekkel is megvásárolható a luxus Audi. Jól bevált funkcióinak és megjelenésének, továbbá hasznos újdonságainak köszönhetően azonban az Audi A8 máig töretlenül népszerű a használtautók piacán is, köszönhetően annak, hogy ezek a felsőkategóriás autók minőségükből kifolyólag rendkívül értékállók. Mindazonáltal értelemszerű, hogy nem egyedül száll versenybe az Audi a luxuskategóriás csúcsmodellek osztályában. A szegmenset vezető másik két nagy gyártó modellje, az S osztályos Mercedes és a 7-es BMW is jelentős népszerűségnek örvend és folyamatos fejlődést mutat szinte minden területen. Talán ennek is köszönhető, hogy viszonylag kiegyenlített verseny alakult ki a kategóriát vezető három márka között. Szintén meghatározó még ebben az árkategóriában a Maserati Quattroporte, mint a sportos limuzinok egyik legnívósabb képviselője, illetve a Porsche Panamera, a Jaguar XJ, vagy akár a Bentley Mulsanne. Az már csak az említett márkák modelljeinek felsorolásából is kitűnik, hogy ebben a legfelső kategóriában nincs igazán rossz választás, itt már inkább az ízlés dönt. Szerencsére azonban ízlés terén is megállja a helyét az új csúcsmodell, mert legyen szó akár egy minőségi vállalati autóról, vagy egy családapa álmáról, az A8-asra nem lehet panasz. Ez a népszerűség és a gyártó innovatív politikája pedig várhatóan évekre előre biztosítja majd az Audi A8 jövőjét.