Audi TT áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Audi TT, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Audi TT
-
Audi TT 2.0 TFSI S-Line Leder Xenon Climate Nieuwe Ketting
€ 8 885,-- 204 853 km
- 04/2007
- 147 kW (200 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
183 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-7711 EP NIEUWLEUSEN -
Audi TT Coupe 1.8 T quattro *BOSE*ESP*SHZ*VOLLLEDER*
€ 4 799,-- 216 000 km
- 02/2002
- 132 kW (179 LE)
- Használt
- 5 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
9,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
228 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-85276 Pfaffenhofen an der Ilm -
Audi TT Roadster 1.8 TFSI S line /GARANTIE/
€ 10 990,-- 100 000 km
- 09/2009
- 118 kW (160 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
6,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
161 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-54340 Bekond -
Audi TT Coupe 2.0 TDI QUATTRO EXCLUSIVE SLINE SPORT PLUS
€ 21 750,-- 127 000 km
- 06/2014
- 125 kW (170 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
5,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
139 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-36051 Creazzo - Vicenza - Vi -
Audi TT 2.0 TDI Roadster S-LINE quattro *SCHECKHEFT* Navi
€ 14 900,-- 137 190 km
- 10/2012
- 125 kW (170 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
5,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
146 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-25421 Pinneberg -
Audi TT Coupe 45 2.0 tfsi s-tronic~UniPro~Promo Finanziame
€ 37 990,-- 35 000 km
- 02/2022
- 180 kW (245 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
6,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, IT-00178 Roma- RM -
Audi TT 2.0 TFSI Roadster quattro S line Sport/Plus Bose
€ 12 900,-- 175 949 km
- 08/2011
- 155 kW (211 LE)
- Használt
- 7 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
7,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
175 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-75433 Maulbronn- Zaisersweiher -
Audi TT 2.0 T TTS Quattro 272pk Pro Line Navi Alcantara Yo
€ 14 940,-- 161 517 km
- 07/2008
- 200 kW (272 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, NL-3641 SB MIJDRECHT -
Audi TT 2.0 TFSI TTS quattro Pro Line + | Virtual cockpit
€ 27 899,-- 128 126 km
- 06/2015
- 228 kW (310 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
-
157 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-6101 WT ECHT
Audi történelemóra
August Horch már a 19. században is nagy érdeklődést tanúsított az akkor még csak kibontakozóban lévő autógyártás iránt, így miután a Benz üzemében gyártásvezetőként három évet dolgozott, 1899-ben eldöntötte, hogy saját vállalkozásba kezd. A saját nevével fémjelzett Horch autógyártó cég már az alapításától fogva modern gépeket készített, azonban a versenysportban is érdekelt cég eredményei a kezdeti sikerek után nem tükrözték a befektetett energiát és pénzt. A kudarcok nyomán a felszínre kerültek a vállalatban a szakmai ellentétek, és az egyre hevesebb viták eredményeképpen August Horch elhagyni kényszerült a nevét viselő márkát. A tehetséges szakember azonban nem nyugodott bele a bukásba és saját nevét még egyszer felhasználva újabb céget alapított, Audi néven. A vállalat gyorsan sikeressé vált, az 1910-es évek első felében például sikerrel versenyzett az Audi az Österreichische Alpenfahrt futamain, és így hamar ismertté vált. 1928-ban a cég a DKW többségi tulajdonába került és később a konkurencia Horch-hal és Wandererrel egyesülve megalakult az Auto Union, melyben a négy márka összefonódását jelzi az Audi mai emblémájaként használt négy karika. A második világháború után végül 1959-ben a Daimler-Benz lett a kizárólagos tulajdonos, a gyár azonban 1966-ban a VW tulajdonába került és miután a Volkswagen 1969-ben megszerezte az NSU gyárat is, megalakult az Audi NSU Auto-Union AG, melyet az egyszerűség kedvéért 1985-ben Audi AG-re változtattak. Az Audi TT a gyártó sportos presztízs-vonalát vitte tovább és az 1998-ban debütált első generációs kupét a mai napig nagy népszerűség övezi.
Az Audi TT a kezdetekben
Az először még koncepcióautóként bemutatott TT gyártási technológia szempontjából is jövőbemutató megoldásokat alkalmazott, például az Audi a TT-ben alkalmazta először a lézeres illesztési technológiát, ami csavarok nélküli összeszerelést tett lehetővé. A megjelenést követő évben a sportkocsi még csak kupé kivitelben volt elérhető, egy évvel később azonban megjelent a kabrió kivitel is. A TT-t kezdetben 1,8 l-es turbófeltöltéses, soros 4 hengeres, 180 vagy 225 lóerős motorral kínálták, első- vagy összkerékmeghajtásos (quattro) változatban. Az ezredforduló évében az Audi a biztonságosság jegyében frissített a modellen, így a TT menetstabilizáló rendszert, hátsó spoilert, valamint módosított felfüggesztést is kapott. 2003-ban az addig elérhető négyhengeres motorok mellé érkezett egy 3,2 literes, 250 lóerős VR6 (hathengeres) erőforrással ellátott összkerékhajtásos változata az autónak, illetve 2004-től kapható TT dupla kuplungos (DSG) sebességváltóval. Az Audi 2005-ben a Tokyo Motorshow-n bemutatta, majd 2006 áprilisában meg is jelentette a második generációs TT-t. A jármű vázszerkezetének eleje alumíniumból készült, hogy a súlyelosztás a lehető legegyenletesebb legyen, továbbá az új széria szintén elérhető volt összkerékhajtással. Az erősebb kiadáshoz ez alapfelszereltségként tartozott, a gyengébbhez extraként lehetett választani. A TT az évek során az Audi egyik legnépszerűbb modelljévé vált és máig tartó sikerét mi sem jelzi jobban, mint hogy három szériája mind igen keresett típus a használtautó-piacon is. Kezdetben az új változathoz kétféle, 2 literes, 200 lóerős közvetlen befecskendezésű, valamint a már ismert 3,2 literes VR6-os 250 lóerős erőforrás volt elérhető, alapfelszereltség esetén 6 fokozatú kézi váltóval és opcionálisan DSG rendszerrel.
Az Audi TT legújabb szériája és társai
Az Audi TT legújabb nemzedéke 2014-ben debütált és az autó ma már hat változatban kapható (alap kupé és Roadster, TTS-, illetve TT RS). A széles választéknak megfelelően több modern TFSI motorral és akár az Audi saját fejlesztésű S tronic automata váltójával szerelt kiadások is megtalálhatók a palettán, melynek csúcsa az RS változat teljesen új fejlesztésű, öthengeres, 400 lóerős motorja. A kocsiban sportossága ellenére a csomagoknak is jut elég hely a méretes csomagtérnek köszönhetően, illetve semmilyen belső kényelmi funkcióról és biztonsági felszerelésről nem kell lemondania a sebességre vágyóknak. A szögletes formákkal modern stílusban újratervezett TT már OLED hátsó lámpákkal rendelkezik, melyek lencse és reflektor nélkül is kellő erősséggel világítanak. Az opcionálisan sportkipufogó rendszerrel is kapható jármű 12,3 colos LCD műszerfala az autó belső kialakítását korszerű módon dobja fel, a Roadster verzióban pedig 50 km/h sebességig menet közben is nyitható és csukható a tető. A TTN azonban nem egyedülállóként indul a kategóriájában, a német gyártók közül például a Porsche Cayman és Boxster, valamint a BMW M2 is az ellenfelek sorát erősíti. Gyengébb motorral rendelkező, így olcsóbb alternatívát jelenthet még a Mazda élményautója, az MX-5-ös, továbbá a Nissantól a 370Z lehet még megfontolandó opció. Azonban az Audi TT csaknem 20 éves pályafutása alatt már számos alkalommal bizonyította népszerűségét a használt- és az új autók piacán, a Magyarországon készülő új széria előremutató megoldásai pedig nagy valószínűséggel a jövőben is megalapozzák majd a versenypályán és a mindennapokban egyaránt jól helytálló modell sikerét.