BMW i3 áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról BMW i3, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert BMW i3
-
BMW i3 basis 22kwH LEDER/ZETELVERW./CAMERA
€ 8 990,-- 118 133 km
- 03/2014
- 75 kW (102 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-8791 Beveren-Leie (Waregem) -
BMW i3 Range Extender PANO-DAK
€ 8 295,-- 177 951 km
- 01/2014
- 25 kW (34 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos/benzin
- - (l/100 km)
-
13 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-2771 GA BOSKOOP -
BMW i3 i3 FAST CHARGING - RICARICA VELOCE 7.4 KW
€ 11 500,-- 70 300 km
- 07/2014
- 75 kW (102 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-20132 Milano - Mi -
BMW i3 *100% Elektro* NÜR FÜR GEWERBE ODER EXPORT
€ 9 740,-- 77 400 km
- 08/2015
- 125 kW (170 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-89407 Dillingen -
BMW i3 s 120ah Sdach*Sportpaket*DAB*Sound*Led*Navi*1
€ 21 440,-ÁFA visszaigényelhető - 26 400 km
- 05/2021
- 135 kW (184 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-36456 Barchfeld Immelborn -
BMW i3 s 120Ah Wärmepumpe PDC Navi
€ 18 990,-- 23 200 km
- 01/2019
- 135 kW (184 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-31582 Nienburg -
BMW i3 42,4kWh S
€ 21 850,-- 22 929 km
- 06/2021
- 135 kW (184 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos
-
0,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, AT-3304 St. Georgen am Ybbsfelde -
BMW i3 (94 Ah) Navi|Sitzhzg|Schnell-Laden|Wärmepumpe
€ 13 220,-ÁFA visszaigényelhető - 52 994 km
- 04/2018
- 125 kW (170 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-85748 Garching -
BMW i3 s 94 HK HiFi DAB LED GSD RFK Navi Prof. PDC
€ 17 490,-ÁFA visszaigényelhető - 40 903 km
- 08/2018
- 135 kW (184 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-49393 Lohne
A BMW i3 egy ötajtós, tiszta elektromos meghajtású koncepció autó BMW-s porta ajtókkal, amely a „ Megacity Vehicle " (MCV) BMW és SGL Carbon tanulmányán alapul, amit a jővőbeli autók súlycsökkentése céljából álmodtak meg. A BMW i3 sorozatgyártása a piacra a projekt befezte utánra tehető, 2013-ra, – ugyanabben az évben jön ki a BMW i8 hibrid sportautó, ami ugyanazt az elektromos meghajtást használja. Az elektromos autók mind a mai napig vastagabb pénztárcát igényelnek a vásárlóiktól, annak ellenére, hogy takarékosabb és környezetvédelmi szempontból előnyösebbek: ez a helyzet a BMW i3-assal is, ami olcsóbb és takarékosabb, mint egy 5-ös BMW, de még így is legalább 40 000 euróra (12 000 000 HUF) van szükség a vásárláshoz, ami az Opel Ampera árszínvonalával megegyező. A fő ok az autó magas árára a beszerelt akku mellett a speciális könnyűszerkezetű szénszálas karosszéria.
A BMW i3 kompakt városi auto kategóriába sorolható. Azt jelenti, hogy 150 km/h-ra van leszabályozva a végsebesség az akku élettartamának érdekében. Aki viszont a hagyományos BMW vásárlói preferenciákat részesíti előnyben és hátsó meghajtásra és magas teljesítményre tippel, annak a BMW i3 modellnél ára van: a 125 kW (170 LE) teljesítménnyel és a 250 Nm nyomatékkal a jármű 7,9 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra és bár mindezt károsanyak kibocsátás nélkül. A maximális töltöttségű akksival a hatótávolság 150 km – de a BMW a modell bizonyos változatait felszerelte úgynevezett Range Extender-el: vezetés közben egy apró benzines motor tölti az akkumulátort és így nagyobb hatótávolság érhető el.
Mit nyújt a BMW i3 technológiája
A Tesla Roadster modellel ellentétben, amely a benzines Lotus Elise modell alapján lett tervezve, a BMW i3 kifejezetten mint elektromos autó indult. Köztudott, hogy ahogy a benzines meghajtású járműveknél és az elektromos autóknál egyaránt a jármű súlya felettébb fontos tényező a hatékonyság meghatározásánál: minél kisebb a súlya az autónak annál kisebb a terhelés az akkumulátoron. Ezen okból kifolyólag a BMW a tervezésnél egy teljesen új karosszériával rukkolt elő, amelynek a neve szénszál-erősítésű kompozit (CFK) : főképp a versenysportban használt nagyon alacsony súlyú és magas stabilitású anyag, amelyet a BMW elsőként használt sorozatgyártású modelljeinél. A BMW i3 körülbelül 300 kg-mal könnyebb a „normális" karosszériájú járművekkel szemben. A BMW i3 az 1250 kg-os súlyával az elektromos meghajtású autók „könnyűsúlyú bajnoka". Ugyanakkor a szénszálas anyagoknak van egy hátránya: durván 50x olyan drága mint az acél. A BMW megpróbál egyfajta kompromisszumot találni a minőségi anyag és az extra költség terén: egyes részeit az amerikai csendes-óceáni Washington szövetségi államban gyártják, ahol extrém alacsonyak az energiaköltségek.
Így néz ki a BMW i3
Vizuális szempontból a BMW i3 futurisztikus kereszteződése az Audi A2-nek és a Smart autóknak egy kis haszongépjármű beütéssel – mindenesetre a paraméterei az A2 méreteihez hasonlítanak: az i3 3,85 méter hosszú, 1,54 méter magas és 2,01 méter széles, a visszapillantó tükör méretével együt. A hátsó lámpák a Smart-hoz hasonlóan enyhén magasabban helyezkednek el. Különös ismertetője a németül „öngyilkosságajtóknak (Selbstmördertür)" nevezett porta ajtók: mindkét hátsó ajtó ellenkező oldalról kapcsolódik az elülső ajtókhoz és így sokkal könnyebb a ki- és beszállás.