BMW Z3 áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról BMW Z3, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert BMW Z3
-
BMW Z3 1.8i Roadster | Lage tellerstand | 17" styling 18
€ 10 900,-- 73 092 km
- 01/1998
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
7,8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
184 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-2400 Mol -
BMW Z3 1.9 140pk Montrealblau Hardtop Sportuitlaat
€ 7 750,-- 190 000 km
- 07/1996
- 103 kW (140 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
8,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, BE-2560 Nijlen (op afspraak) -
BMW Z3 1.9i Roadster 1.8 Widebody chrome line, Prima st.
€ 8 900,-- 144 900 km
- 07/1999
- 87 kW (118 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
7,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
189 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-2400 Mol -
BMW Z3 Roadster 1.8
€ 3 950,-- 268 043 km
- 04/1996
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, NL-3903 LM VEENENDAAL -
BMW Z3 3.0 Ltr. Pickerl NEU
€ 16 990,-- 185 423 km
- 07/2000
- 170 kW (231 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
9,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
228 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, AT-8301 Kainbach bei Graz -
BMW Z3 Roadster 2.0 | Leder | Sport onderstel | Airco | E
€ 8 450,-- 182 517 km
- 01/2000
- 110 kW (150 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, NL-3897 AL ZEEWOLDE -
BMW Z3 2.2 170pk 6cilinder M pakket Airco Herfstprijs
€ 11 900,-- 177 900 km
- 01/2001
- 125 kW (170 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, BE-2560 Nijlen (op afspraak) -
BMW Z3 Roadster 2.2i
€ 11 999,-- 134 606 km
- 03/2001
- 125 kW (170 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
222 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-7821 AC EMMEN -
BMW Z3 2.8 V6 192 cv pack M ASI CRS UNICA RESTAURATA !
€ 13 990,-- 162 000 km
- 02/1998
- 1 kW (1 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-10020 Pecetto Torinese - Torino - To
A BMW-ről és a Z sorozatról
A BMW napjaink egyik legmeghatározóbb, prémium minőségű, többek között autókat és motorokat gyártó márkája, melyet Karl Rapp alapított még 1913-ban. A nevet csak 1917-ben változtatták BMW-re, de az eleinte repülőgépmotor-gyártással foglalkozó cég első aszfaltra tervezett járműve 1923-ban látott napvilágot. Az autógyártás ezután 1929-ben indult be teljes gőzzel, ekkor jelent meg ugyanis a BMW első szériaautója, a nem túl fantáziadús nevű 3/15 PS, amit 1932-ben az utolsó csavarig a bajorok által tervezett BMW AM 1 megjelenése követett. A magabiztosan fejlődő német márka ezután is számos jó hírnévnek örvendő és jelentős modellt dobott piacra, ezek közül valamelyest kiemelkedik az 1936-os 328-as típus, mely előremutató technológiai megoldásaival és a motorsportban elért kiváló eredményeivel vívta ki magának elismertségét, mellyel a márka reputációját szintén növelte. Oly sok más céghez hasonlóan a második világégés a BMW-re is negatívan hatott, a vállalatnál a figyelem néhány oldalkocsis motor és gépkocsi mellett szinte kizárólag a repülőgépmotorok gyártására összpontosult. Nem volt zökkenőmentes a bajor autómárka számára a 20. század második fele sem. A világégés okozta sokkból kilábalva szembekerültek az 50-es évek végén bekövetkezett pénzügyi válsággal, azonban ki tudták heverni mindkettőt, melynek eredményeképpen a BMW voltaképpen a hatvanas évektől kezdve napjainkig virágkorát éli. A fellendülést az olyan modellek bevezetése indította el, mint az 1800-as és 2000-es, később aztán a fokozatosan megjelent különféle típusok (például a Z, X és i szériák) járultak hozzá a sikerhez, melyekkel a cég palettája a manapság is ismert sokszínűségig bővült. A Z sorozat első képviselője a limitált példányszámban készült Z1-es volt, melyet két éven keresztül gyártottak, mintegy kijelölve és kitaposva az utat a már tömegtermelés keretein belül megjelent klasszikus Z3-as előtt.
A Z3 indulása a siker útján
A sorozat nevében a Z betűjel a német „Zukunft”, azaz „jövő” szóra utal, ezzel is jelezve a széria innovatív megoldásait. Az 1996-ben megjelent Z3-as rövid ideig szerepelt a Golden Eye című James Bond filmben, és talán ez is közrejátszott abban, hogy még a megjelenés előtt már tizenötezer példányt eladtak belőle. Érdekesség, hogy ez volt az első BMW, amelyet az Egyesült Államokban is gyártottak. Fontos, hogy az autó alapvetően egy vászontetős roadster, mint ilyen pedig tökéletesen megtestesíti az élményautó kategóriát. Fiatalos és sportos küllemének köszönhetően széles rétegek szívéhez szólt vele a BMW, a széles motorpalettán pedig mindenki megtalálhatta a számára optimális változatot. A kocsihoz belépőszinten 4 hengeres 1,8 és 1,9 literes erőforrások álltak a vevők rendelkezésére, a hathengeres oldalon viszont 2,0-tól 3,2 literesig terjedő megoldások voltak, melyek legerősebbike 320 lóerő teljesítménnyel mozgathatta az autó könnyű karosszériáját. Mindössze két évvel a megjelenés után, 1997-ben már százezernél is többet gyártottak a Z3-as BMW-ből, illetve még az említett James Bond film körüli felhajtást meglovagolva a német márka limitált példányszámban készített egy 007 kiadást is az autóból. Létezett, illetve használtan még manapság is létezik a kocsinak coupé verziója, amely a vászon- és keménytetős roadsterek mellé érkezett a kínálatba, és kizárólag a legerősebb, 2,8, 3,0 és 3,2 literes motorokkal volt elérhető. A bajoroktól már megszokott módon a Z3-asból is készült M sportváltozat, mely külsőjét és erejét tekintve egyaránt a széria csúcsát jelentette.
Értéktartás, extrák és vezethetőség: a Z3 ellenfelei tükrében
A Z3 már alapfelszereltség tekintetében sem vallott szégyent, azonban a BMW-től elvárható módon a lehetséges extrák köre meglehetősen bő volt. Nem kellett például felárat fizetni az ABS-ért, a légzsákért és az elektromos ablakokért, de opcionálisan 4 sebességes automata váltó, légkondicionálás, elektromosan nyitható tető és a bőrülések is bekerülhettek a sportkocsiba. A barátságos fogyasztás mellett üzemeltethető Z3-as ezenfelül nagy népszerűségre tett szert a használtautó-piacon is, mivel jól tartotta értékét és élmény volt vezetni, különleges megjelenése pedig máig vonzza a tekinteteket és a bajor márka szerelmeseit. Egyes felszereltségi szinteken 17 inch átmérőjű felnikkel és fedélzeti számítógéppel is elérhető volt a jármű, valamint léteztek „Sport Edition” modellek is, melyek még az M változat bevezetése előtt voltak hivatottak a sportosabb irányvonalat képviselni. A roadsternek mindazonáltal jelentős konkurenciája is akadt a piacon, az ellenfelek táborában tudhatjuk például a Porsche Boxtert, a Mazda MX-5-öt és a nagy rivális Audi berkeiből a TT modelleket, illetve némileg alacsonyabb árkategóriában bár, de szintén versenytársnak számított a Toyota Celica is. A BMW Z3 azonban jól állta a konkurencia ostromát, melyet a már említett számos változatnak, üdítő formájának és jó értéktartásának köszönhet, ezzel megalapozva a Z sorozat sikerét és kitaposva az utat utódja, a Z4-es előtt.