Bugatti Veyron áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Bugatti Veyron, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Bugatti Veyron
-
Bugatti Veyron 16.4 / First Owner / German
€ 1 499 000,-- 13 460 km
- 08/2006
- 736 kW (1 001 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
23,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
574 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-8530 Harelbeke -
Bugatti Veyron Vitesse *Geneva Motorshow 2012 Edition*
€ 2 975 000,-ÁFA visszaigényelhető - 16 761 km
- 02/2014
- 882 kW (1 199 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
23,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
539 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-50171 Kerpen -
Bugatti Veyron GrandSport//1 OF 58//VITESSE-H.//ROOF-H.
€ 2 299 000,-- 11 980 km
- 02/2011
- 736 kW (1 001 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-80807 München -
Bugatti Veyron Grand Sport|VITESSE SUSPENSION|SERVICENEU
€ 1 999 990,-ÁFA visszaigényelhető - 29 500 km
- 03/2015
- 736 kW (1 001 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-90439 Nürnberg
A szupersportautó 1 millió eurós eladási árával nem mindig lehet pénzt keresni. A műszaki fejlesztési költségek túl magasak, a legyártott autók száma pedig túl alacsony. Az ebben a szegmensben hagyományosan vezető olasz autógyártók az elmúlt évtizedekben alul maradtak, ezért a gazdasági függetlenséget jelképező nagyvállalatok presztízsmárkái - mint a FiatFerrarija és aMaserati - most futnak fel újra. A wolfsburgi Volkswagen-csoport 1998 óta - amellett, hogy a torinói autódinasztia második játékosa a piacon - az autóipari szuperlatívuszok piacán is helyt áll. A Lamborghini megszerzésével - amellyel a VW- leányvállalata, az Audi is érdekeltségbe került - az alsó-szászországi cég bebiztosította a francia-olasz autólegenda, a Bugatti név használati jogait. A történelmi gyártóüzem az elzászi Molsheimben létrehozott egy új gyárat. 2005-ben Elzászban közel fél évszázad után legyártották az első sportautót a régi márkanéven, mely így a Bugatti Veyron
nevet kapta. A VW nagy rekordvadászata a Bugatti projekttel
A VW mérnökei és tervezői az autóversenyző Pierre Veyron után nevezték el a modellt, aki az 1930-as években számos sikert aratott a Bugatti számára. A névválasztás és a motorsportra való hivatkozás rávilágította arra, amit az új tulajdonos tervezett: a Bugatti Veyron egy kivételes autó, mely képes az összes rekordot levadászni a Volkswagen számára. Az egyetlen engedmény a vezetés normalitása volt: a műszaki feltételeknek meg kellett felelniük az utca vezetés feltételeinek. Mert még ha a Bugatti projekt kiemelt jelentőségű is volt, a VW akkor is csak 300 példány legyártását tervezte.
A Bugatti Veyron 407 km/h sebességével az egyik leggyorsabb kupé a világon
Technológiahordozóként a Bugatti Veyron nem tűnhet igazán alkalmasnak, ám a kétüléses kupé mégiscsak bebizonyította, hogy a Volkswagen a Porsche nélkül is képes fejleszteni a bevált versenytechnológiákat. Az összkerék-meghajtású Bugatti Veyron lényegében a húsos kerek orrú elődjére épült, azonban kizárólag ebbe a modellbe építettek be egy 16 hengeres 8 literes dupla V motort, amely 736 kW (1001 LE) erőt mozgósít. Az autó végsebessége így 407 km/h. Ezzel az értékkel a Veyron az egyik leggyorsabb sorozatgyártású autó a világon. Tolóerejét a négy turbófeltöltő biztosítja, melyet az autó könnyűszerkezetes szénszálas műanyag építési technológiája segít, így 7,3 másodperc alatt az autó nulláról 200 km/h sebességre tud gyorsulni. Nem több, mint 2,5 másodperc kell ahhoz, hogy a Bugatti Veyron vezetője több száz márkát utolérjen. A speciális gumiabroncsok, a kihúzható hátsó légterelő és a hidraulika biztosítja a Veyron extrém helyzetekbeli biztonságos kezelését. A környezetvédelmi igényeket a versenygép nem igazán vette figyelembe, a városban mutatott 960 g/km CO2 kibocsátási értékkel a Bugatti Veyron egy negaív rekordot is bezsebelt.