Chevrolet Corvette áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Chevrolet Corvette, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Chevrolet Corvette
-
Chevrolet Corvette USA 5.7 Convertible
€ 14 850,-- 170 993 km
- 01/1990
- 165 kW (224 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, NL-2132 PZ HOOFDDORP -
Chevrolet Corvette Convertible Aut.
€ 39 900,-- 99 000 km
- 04/2000
- - kW (- LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, ES-29414 MARBELLA -
Chevrolet Corvette Deportivo Automático de 2 Puertas
€ 39 900,-- 129 000 km
- 01/2006
- 297 kW (404 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, ES-03340 ALBATERA -
Chevrolet Corvette C7 6.2 V8 Aut., Weinig km, Full option, Zeer mooi!
€ 64 990,-- 39 716 km
- 01/2014
- 343 kW (466 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
-
271 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-7211 CC EEFDE -
Chevrolet Corvette Coupé Cabrio
€ 37 500,-- 113 900 km
- 05/2007
- 297 kW (404 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
13,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, ES-28320 PINTO -
Chevrolet Corvette C3 Chrome Bumper 5.7 V8 Targa 1972 #COOL
€ 27 950,-- 241 629 km
- 02/1972
- - kW (- LE)
- Veterán autó
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
0,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, NL-7391 AL TWELLO -
Chevrolet Corvette V8 Z06
€ 84 000,-- 17 000 km
- 01/2017
- - kW (- LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, ES-04100 NIJAR -
Chevrolet Corvette Callaway
€ 35 900,-- 68 000 km
- 03/2005
- - kW (- LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, ES-46600 ALZIRA -
Chevrolet Corvette Z06 3LZ Carbon 65 Edition
€ 95 000,-- 60 000 km
- 12/2019
- 485 kW (659 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, ES-32003 ORENSE
Amikor a Chevrolet Corvette az amerikai General Motors (GM) autókonszern által 1953-ban piacra került Amerikában, a világ elcsodálkozott. Ez volt az első kabrióként kialakított sportkocsi, melynek kialakítása és dizájnja igencsak európai lett. Sőt, a német BMW autógyár a roadster BMW 507 modelljét a Corvette modellel feltűnő hasonlósággal dobta piacra, melyet az amerikai tervező, Harley Earl tervezett. Az Egyesült Államokban élő Albrecht Graf von Goetz tervezte BMW 507 először két évvel később került bemutatásra az Egyesült Államokban, és ezzel nyilvánvalóvá vált, hogy ki másolt valamit. A Chevrolet Corvette különlegessége: szinte minden új nemzedék 1953 óta gyökeresen eltérő külsőt kapott.
2005 óta a Corvette a GM saját sportkocsi márkája
A GM az első igazi sportkocsit a cég történetében 2004-ig Chevrolet márkanév alatt forgalmazta. A hatodik generációs Corvette aztán egyedülállóan elkülönült, hangsúlyozva annak fontosságát, hogy a modell a GM és a Corvette járműprogramban a járművezetők vezetési élményét tartja szem előtt.
- A Chevrolet Corvette első generációja (1953-1962): eredetileg csak kis sorozatban készült, kézzel. Egy üvegszálas erősítésű karosszériát kapott, takarékoskodva a súlyon, egyúttal garantálva a magas stabilitást. Az első modell beépített hathengeres motort kapott, 107 kW (145 LE) teljesítménnyel, melyet eredetileg teherautókban használtak, 1955-ben aztán a helyébe egy 4,6 literes motor lép, 216 kW (290 LE) teljesítménnyel, illetve 1957-ben a Corvette kombinációja egy újonnan bevezetett kézi négysebességes váltóval is ismertté vált, mint egy erős sportkocsi.
- A második generációs Chevrolet Corvette (1963-1967) modelljét a GM dizájner Larry Shinoda a Stingray versenyautó mintájára teljesen átalakította. Jellemzője az agresszív külső burok és a végtelen motorháztető volt, melyen kezdetben légbeömlő is volt. Ebben a sorozatban a kabrió mellett elektro-hidraulikus nyitású szövettetős kupé is megjelent a Corvette modellben. Csúcsmotorja egy 7,4 literes motor 320 kW (435 LE) teljesítménnyel, mellyel a Corvette 220 km/h sebességgel száguld.
- A harmadik generációs Chevrolet Corvette (1968-1982) többek között vasalt lemezhajlítással és erősen görbült kerékdobokkal érkezett. 1975-ig az új sorozat szintén kupé és kabrió változatban volt elérhető, ezek gyártása állt be egyelőre. A kupé két levehető panelből állt, ezzel a Corvette a Targa modellekre hasonlított. Újdonság volt az 5,7 literes motor 121 kW (165 LE) teljesítménnyel, mely opcionálisan három sebességes automata váltóval is kapható volt.
- A Chevrolet Corvette negyedik generációjának (1984-1996) jellemzői a visszahúzható fényszórók és a valamivel szögletesebb formák, ezek kevésbé izmossá tették a modellt. Beépítettek egy új sportfutóművet és a kisebb motorok fogyasztása is kisebb lett, csúcsváltozata 243 kW (330 LE) teljesítményre volt képes, 5,6 literes hengerűrtartalom mellett. Két évvel az új modellsorozatot követően a GM ismét bemutatott egy kabrió változatot. 1990-ben piacra került egy Corvette ZR-1, egy erőteljesebb sorozatváltozat maximálisan 298 kW (400 LE) teljesítménnyel, melyben a Corvette végsebessége eléri a 300 km/h-t.
- A Chevrolet Corvette ötödik generációja (1997-2004) tartotta a visszahúzható fényszórókat, de átdolgozta és lekerekítette az elülső és hátsó részeket, mely által a modell valamivel szelídebb lett, mint elődje. De ez volt az eddigi legnagyobb Corvette, közel 4,60 méteres hosszával. A GM első alkalommal épített sportmodelleket ebben a sorozatban kabrió és kupé formában, ahol is a kupé fix tetőt kapott. A Corvette új generációja kizárólag az új fejlesztésű könnyű alumínium motort kapta, melynek teljesítménye 257 kW (350 LE), és így a Corvette végsebessége 284 km/h volt.
- A Corvette hatodik generációja 2005-ben jelent meg kupé és kabrió változatban, mely a GM saját sportautó márkájaként jelent meg. A felnyíló fényszórók, a hátsó nagy kerek lámpák és a hagyományos nyújtott motorháztető is jelentősen csökken, így a hatodik generációs egyterűként gurult le a szalagról, elődeivel ellentétben. A Corvette eredeti változata V8-as motort kapott, 297 kW (404 LE) teljesítménnyel, a 6,2 literes csúcsmodell, a Corvette ZR-1 modell pedig 476 kW (647 LE) teljesítményre volt képes. Leggyorsabb Corvette sorozatként a vállalat történetében 0-ról 100 km/h-ra 3,4 másodperc alatt gyorsul, csúcssebessége pedig 330 km/h.