Chevrolet Impala áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Chevrolet Impala, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Chevrolet Impala
-
Chevrolet Impala LTZ AUTOMAAT LEER ZEER UNIEKE AUTO
€ 24 750,-- 188 582 km
- 09/2013
- 145 kW (197 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
-
228 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-3431 CC NIEUWEGEIN -
Chevrolet Impala Police NYPD
€ 6 800,-- 216 000 km
- 07/2009
- 179 kW (243 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-21465 Wentorf -
Chevrolet Impala SS 5.7 V8 260pk, 117.568km, clean title / carfax!!
€ 15 950,-- 117 568 km
- 06/1995
- 191 kW (260 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, NL-3762 EV SOEST -
Chevrolet Impala
€ 7 500,-- 300 000 km
- 07/2002
- 149 kW (203 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, DE-23847 Lasbek -
Chevrolet Impala *H-Kennzeichen-Deutsche Papiere*
€ 44 900,-- 2 km
- 07/1960
- 140 kW (190 LE)
- Veterán autó
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-36329 Romrod-Zell -
Chevrolet Impala USA SS
€ 1 000 000,-- 38 013 km
- 01/1996
- 195 kW (265 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, NL-3871 AL HOEVELAKEN
Az észak-amerikai piacokon a Chevrolet Impala az 1950-es évek végétől a General Motors (GM) nagyvállalalt presztízs modelljei közé tartozott, itt a Chevrolet-t a Cadillac luxusmárka alternatívájaként szerették volna középpontba helyezni. A Chevrolet Impalát a Cadillac luxusmodelljeivel szemben viszont sportosabb modellként szerették volna meghonosítani, ezért először a gyártási sorozat kupéit és kabrióit valósították meg. 1959-től aztán kapható volt a Chevrolet Impala limuzinként is, ehhez később más olyan karosszériaváltozatok is hozzájöttek, mint a kombik és a négyajtós kupék. A Chevrolet Impalának sokáig az erős motorizálása volt az ismertetőjele, mert a nagyobb teljesítményű modelljeit V8-as aggregátorokkal szerelték fel, melyek az 1960-as években Chevrolet Impala Super Sport (SS) néven kerültek a kereskedésekbe. Egy amerikai modell esetén szokatlan volt, hogy az 1970-es években a gyártó a Chevrolet Impalába egy dízelmotort is épített. Az 1990-es évektől a GM csökkentette a modellprogramot és a Chevrolet Impalát tisztán limuzin gyártási sorozatként honosította meg. Európában főleg a Chevrolet Impala korai gyártási sorozatai számítanak az „American Cars” képviselőinek. Főleg a kabriók és a kupék keresettek oldtimerként.
Az 1950-es és 1960-as évek Chevrolet Impalái veterán autóként
A Chevrolet Impala gyártási sorozatai közül, főként az 1957 és 1965 közötti időszakokból, az amerikai futószalagokon végigment kupék és kabriók váltak gyűjtői darabokká. Ezen időszak Chevrolet Impalájának karakterisztikus ismertetőjele volt a feltűnően kialakított hátsó uszony , kifelé mutató, éles sarkokkal és három részes hátsó lámpákkal. Az 1950-es és 1960-as évekbeli Chevrolet Impalákba a GM klasszikusan V8-as motorokat helyezett el, melyek különböző lökettérfogat-osztályokban, 4,6 literestől 7,0 literesig lettek felépítve. Az 1960-as évek elején a Chevrolet Impala SS lett a csúcsmodell, mely manapság a Chevrolet Impala gyártási sorozatai közül a legritkább veterán autónak számít. A csúcskiadás V8-as aggregátora 317 kW-os (425 LE) teljesítményt adott a Chevrolet Impala rendelkezésére. Szintén ritkák voltak a kombi kiadások, melyek Chevrolet Impala Station Wagonként kerültek a kereskedésekbe.
Az 1965 és 1985 közötti gyártási évek Chevrolet Impalái
Az 1960-as évek közepe és az 1970-es évek eleje közti időszak volt a Chevrolet Impala legsikeresebb korszaka. Ezekben a gyártási években vetette meg lábát a Chevrolet Impala SS sport változat, mint izomautó. A GM ezeket a limuzinokat, kupékat és kabriókat sokféle különböző motorizálásban kínálta fel: az alapmodellnél hathengeresként , az utolsó gyártási szinten pedig egy 7,4 literes V8-as hajtóművel. Az 1970-es évek olajválságai arra ösztönözték a gyártót, hogy motorprogramját korlátozza és a Chevrolet Impala alapmodelljének egy viszonylag gyenge, 160 lóerő alatti teljesítménnyel kellett kijönnie. Az 1977-es gyártási évben a GM megkísérelte a Chevrolet Impalát dízelmotorral is felkínálni. A kabrió az 1976-os gyártási évtől esett ki a programból.
Az újabb gyártási évek Chevrolet Impalái
Az 1994-es generációváltással a Chevrolet Impala tervezője a nagy hagyományú gyártási sorozatában már csak klasszikus limuzinokat kínált fel. Ennél a modellpolitikánál maradtak a későbbi Chevrolet Impaláknál is, melyek a 2014-es modell évben optikailag modernizálva lettek és kisebb motorral felszerelve mentek végig, immár tizedik generációjukban, a futószalagokon.