Ugrás a tartalomra
Karbantartási munkák miatt az AutoScout24 jelenleg csak korlátozott mértékben érhető el. Ez olyan funkciókat érint, mint például kapcsolatfelvétel az eladókkal, bejelentkezés vagy az Ön eladó járműveinek kezelése.
chevrolet-lacetti-l-01.jpg

Chevrolet Lacetti

Chevrolet Lacetti áttekintés

Átfogó áttekintést talál az autóról Chevrolet Lacetti, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább

Használt ettől:
*Az elmúlt hónap legalacsonyabb ára az AutoScout24-en

Amikor az első lépcsőshát farú limuzinok és kombik a Lacetti gyártási sorozatból a 2002-es évben Dél-Koreában végigmentek a futószalagokon, akkor az egészen 1999-ig független Daewoo történelmében elméletileg egy teljesen új fejezet nyílt volna meg. Az Európában és a Dél-Koreán kívüli más piacokon később Chevrolet Lancetti néven piacra dobott modell a Daewoo Nubiraval egyetemben az első gyártási sorozatokhoz tartozott, melyek nem olyan alapokon készültek, amelyeket az amerikai nagyvállalat, a General Motors (GM) fejlesztett volna ki. A Daewoo az amerikaiakkal az 1970-es évek óta licencgyártóként működik együtt. Az 1990-es években az ázsiai krízis tehetett arról, hogy a Lacettit körülövező tervek nem valósulhattak meg. Ahelyett, hogy globális játékosként a saját fejlesztéseikkel jelen lehettek volna a nemzetközi piacon, a dél-koreaiaknak meg kellett elégedniük azzal, hogy a GM 2001-ben részvénytöbbséget érjen el és megalapítsa a GM Daewoo-t. A készen kifejlesztett Lacetti gyártása már az új tulajdonosok által indult be, a GM viszont úgy döntött, hogy a modellt Európában a 2004/5-ös gyártási évtől az újonnan beállított amerikai márkája nevén, Chevrolet Lacettiként mutatja be.

Európában csak a süllyedő farú limuzint vitték piacra Chevrolet Lacetti néven

Sok európai piacon a GM Daewoo marketing okokból több részre osztotta az Ázsia és Dél-Amerika futószalagain végigszaladó Lacetti modellcsaládot. Miközben a világ másik részein a Chevrolet Lacetti limuzinként ferdehátú, lépcsőshátú valamint egy ötajtós kombi változatban is kapható volt, addig a Chevrolet Európában csak a lépcsőshátú változatot vette Lacettiként programjába. A limuzinokból leszármaztatott kombikat és a lépcsőshátú kiadásokat sok piacon Chevrolet Nubira néven adták ki.

Olasz dizájn és GM motorok a Chevrolet Lacetti számára

A kompaktautók osztályában induló ferdehátú Chevrolet Lacetti volt 2004-ben az utolsó modellje annak a gyártási sorozatnak, amely két évvel előtte a lépcsőhátú limuzinnal kezdődött. A Chevrolet Lacetti különlegességei a más karosszéria-formájú testvérmodellekkel szemben: a ferdehátú változatot az olasz Styling iroda tervezte, melynek főnöke és alapítója Giorgetto Giugiaro a VW Golf dizájnereként vált ismertté. A motorizálásnál 1,4-2,0 liter hengerűrtartalmú otto motorok álltak rendelkezésre a LE osztályokban 70 kW-tól (95 LE) 101 kW-ig (135 LE). Dízelként a Chevrolet Lacetti 2,0 literes hajtóművel volt kapható, amely 90 kW (121 LE) teljesítményig jutott.