Aktuális ajánlatok mert Corvette
-
Corvette C7 6,2 Targa Automatik Navi Head-Up 3LT Z51
€ 52 000,-- 74 000 km
- 12/2013
- 343 kW (466 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-74731 Walldürn -
Corvette C8 6.2i V8 / 3 LT / Europamodel / Front lift / HUD /
€ 94 450,-- 12 794 km
- 04/2023
- 354 kW (481 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, BE-1830 Machelen -
Corvette C5 Cabrio 5,7 Automatik
€ 19 880,-- 232 000 km
- 07/2000
- 253 kW (344 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-48565 Steinfurt-Borghorst -
Corvette C8 Coupe 2LT Z51 6.2 V8 AT8
€ 93 500,-- 6 816 km
- 05/2023
- 354 kW (481 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-13127 Berlin Französisch-Buchholz -
Corvette Z06 C7 Z06 6,2 3LZ Targa Automatik Navi 1.Hand
€ 77 000,-ÁFA visszaigényelhető - 12 000 km
- 07/2015
- 485 kW (659 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-74731 Walldürn -
Corvette C8 stingray coupe 6.2 3lt auto
€ 98 800,-ÁFA visszaigényelhető - 3 539 km
- 12/2022
- 355 kW (483 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
12,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
277 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-36040 Torri di Quartesolo - Vicenza -
Corvette C8 E-RAY CONVERTIBLE 3LZ Sportp. Dig.Cockpit BT
€ 193 980,-ÁFA visszaigényelhető - 21 km
- - (Első forgalomba helyezés)
- 481 kW (654 LE)
- Új
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos/benzin
-
12,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
289 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-13127 Berlin Französisch-Buchholz -
Corvette Z06 Cabrio 3LZ 5.5 V8 2024
€ 185 500,-ÁFA visszaigényelhető - 25 km
- - (Első forgalomba helyezés)
- 475 kW (646 LE)
- Új
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
15,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
377 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-13127 Berlin Französisch-Buchholz -
Corvette C8 E-Ray COUPE 3LZ Sportp. Dig.Cockpit BT
€ 183 350,-ÁFA visszaigényelhető - 25 km
- - (Első forgalomba helyezés)
- 482 kW (655 LE)
- Új
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
12,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
289 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-13127 Berlin Französisch-Buchholz
"
Ahogyan az amerikai General Motors (GM) autókonszernhez tartozó Chevrolet gyártó 1953-ban bemutatta az első Corvette modellt, megkezdődött egy modelltörténet, mely a technikai innovációkra, a sorozatgyártásbeli változtatásokra és a többé-kevésbé fantáziadús autóiparra alapozott. A válságidőszakok és az 1970-es és 1980-as évek omladozó értékesítése ellenére a GM rendíthetetlenül kitartott a Corvette mellett, és megőrizte az első amerikai sportautó hagyományát az éles, jellegzetes külső és a versenyre kész vezetői magatartásnak köszönhetően, és persze nem utolsósorban azért, mert a luxus sportautó árkategóriájában az elmúlt évtizedekben kultikus autóvá vált. Egy modellt övezte egy bizonyos státusz, mellyel az anyavállalat tisztában volt, így egy hagyományokban gazdag modellt alakított ki, és az európai piacokon 2005-ben önálló márkaként mutatta be a Corvette márkáját, míg ennek megfelelően kupé és kabrió modellek is érkeztek az amerikai piacra, és azok Chevrolet Corvette néven kerültek kereskedelembe.
A harmadik Corvette-generáció a sorozat imázsfejlesztése
Az első két generáció esetében, a kezdeti években csak kabrió modellként készült a Corvette, az 1953-1962 és az 1963-1967 közötti években megjelenésük az olasz modellekre és a sikeres sportautók tervezésére hasonlított az akkor brit versenytársakkal szemben. A tipikusan agresszív Corvette stílus jellemzői évekig meghatározták az amerikai sportkocsik alakját, a kétülésest nagyrészt üvegszálas anyagból először 1968-ban mutatták be, és kisebb változtatásokat követően az 1982-es harmadik generációban gyártották. A visszahúzott utastér, a rendkívül hosszú motorháztető és a különösen ívelt és kiszélesedő sárvédők pontosan fémjelzik a Corvette kupé és kabrió modelljeit, csakúgy mint az 1950-es évek közepe óta beépített V8-as motorokkal elért teljesítménycsúcsok, melyek elérték a 400 lóerőt, hengerűrtartalmuk pedig nagyjából 7 liter.
Új dizájn és kisebb motorok jellemzik a Corvette kocsijait az 1980-as években
Az 1970-es években bekövetkezett olajválság megtörte a Corvette értékesítését az Egyesült Államokban. A GM tervezői erre reagálva a sportkocsikat 1984 óta a Corvette negyedik generációjaként dobták piacra, modernizálva a dizájnt és a motortechnológiát. Az új V8-as alumínium motorral felszerelve a Corvette közeledik az ötödik generációhoz, melyet először 1987-ben mutattak be, végsebessége pedig elérte a mágikus 300 km/h-s határt.
A Corvette hatodik generációja elérte egy szupersportkocsi teljesítményét
2005-ben a hatodik generációs Corvette modelleket is bevezették a piacra. Ezek a Corvette modellek rövidebbek és szűkebbek az agresszív tervezés helyett. A gyártás megkezdése óta ez az első alkalom, hogy a motorháztető alatt összecsukható fényszórók kaptak helyet a kupé és kabrió modellekben, ám ismét a nagyobb V8-as motort építették be, hat literes hengerűrtartalommal, amelynek teljesítménye 325 kW (442 LE) és ezáltal a Corvette jóval több mint 300 km/h sebességet is képes volt elérni a szupersportkocsik osztályában.
"