Daewoo Lanos áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Daewoo Lanos, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Daewoo Lanos
-
Daewoo Lanos ЗАЗ Lanos T150 1.4i AT (TA69W0 украинская регистр
€ 2 000,-- 31 000 km
- 06/2012
- 74 kW (101 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, DE-76676 Graben-Neudorf -
Daewoo Lanos 1.4 Cool
€ 750,-- 84 000 km
- 08/2000
- 55 kW (75 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
184 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-86343 Königsbrunn -
Daewoo Lanos
€ 400,-- 145 000 km
- 07/1997
- 63 kW (86 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
8,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
238 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, BE-1410 Waterloo -
Daewoo Lanos 1.5 SE
€ 1 350,-- 46 818 km
- 02/2000
- 63 kW (86 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
8,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, NL-7437 Deventer -
Daewoo Lanos 1.5 SE plus
€ 700,-- 218 000 km
- 05/2005
- 63 kW (86 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
7,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
210 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, DE-86937 Scheuring -
Daewoo Lanos SE 1.5*Klima
€ 550,-- 153 395 km
- 01/2002
- 63 kW (86 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
7,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, DE-01219 Dresden -
Daewoo Lanos Lanos+1.3+SE
€ 1 299,-- 155 329 km
- 03/1999
- 55 kW (75 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, NL-3025nv Rotterdam -
Daewoo Lanos SE 1.4*TÜV NEU*77.000km*SCHECKHEFT*KLIMA*
€ 1 985,-- 77 000 km
- 01/2001
- 55 kW (75 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Egyéb
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-39108 Magdeburg -
Daewoo Lanos 1.5 ESSENCE . EURO 4. 110000 KM
€ 1 750,-- 110 000 km
- 11/2002
- 63 kW (86 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, BE-1600 Sint-Pieters-Leeuw
"
A Daewoo eredete
A Daewoo szó magyar jelentése „nagy univerzum”, ez pedig igazán találó a nevet viselő dél-koreai ipari csoportra, mely 1967-től létezik, és világszerte forgalmaz számos terméket sikerrel. Az autógyártó divízió 1978-ban jött létre, akkoriban még Saehan Motor néven. azonban a Daewoo név először 1983-ban jelent meg gépkocsikon. Az óriáscég hatalmas változatossággal gyárt mindenféle járművet, autóktól a lánctalpas traktorokon át a buszokig, azonban manapság már nem minden földrészen van jelen. Európában az Opel közreműködésével vetette meg a lábát a márka, például az 1990-es években Kadett alapokra gyártott Daewoo Racer típussal. A Daewoo palettája sikerrel fedte le a legtöbb ember igényeit, volt például a kínálatban miniautó (Tico), felsőkategóriás jármű (Leganza), és a kompakt kategóriában is indult népszerű modelljük, ez volt a Lanos. A manapság személygépkocsikat már nem gyártó márka 2001-ben kivonult az európai piacról, átadva a helyét a General Motors-nak, amely fel is vásárolta a Daewoo autógyártó részlegét, átnevezve azt GM Daewoo-ra. 2011-ben a GM végleg megszüntette a márkát. A Lanos 1996-ban jelent meg, ez volt a dél-koreai cég első teljesen saját alapokra épített négykerekűje.
Amiért a Lanos sikeressé vált
A Daewoo Lanos a dél-koreai gyártó belépő modellje volt, és mint ilyen, kedvező árával és tetszetős, mai napig stílusosként jellemezhető küllemével gyorsan az érdeklődés középpontjába került. Viszonylag széles réteg igényeit kiszolgálva, a Lanost három- és ötajtós ferdehátú, valamint négyajtós szedán változatban is gyártották. Ami a motorpalettát illeti, a kisautó meglehetősen kedvező fogyasztással bír és kiemelkedően megbízható blokkokkal volt megvásárolható, ezek között az 1,3 literes 86 lóerőstől az 1,6 literes 106 lóerős benzinesekig terjedt a skála. Ezek mindegyike megfelelő dinamizmussal tudta a kis járművet mozgatni, azonban dízelüzemű kivitel nem létezik a kocsiból. További előnye még a Lanosnak, hogy mivel Magyarországon is hatalmas népszerűségre tett szert, ezért használt változatainak széles választéka áll a vevők rendelkezésére, ráadásul manapság már kifejezetten alacsony áron. Az autó belső terét megfigyelve elsőre feltűnnek a megfelelő méretű és jó oldaltartású ülések, és a sportosság érzetét keltő alacsony vezetői pozíció. Annak ellenére, hogy nem egy nagyméretű jármű, a Lanos hátsó üléssorában is kényelmesen elfér két felnőtt, illetve a szedán kiadás csomagtartója is nagyobb a kategóriában megszokott méretnél. A kis kompakt több felszereltségi csomaggal is elérhető volt több mint 6 éves pályafutása alatt, ezek közül a Dolce S fantázianevű változat volt a belépőmodell, a több extrával rendelkező Elegante SE a következő lépcsőfok, a kínálat tetejét a Forza SX jelentette.
A Daewoo Lanos és konkurenciája manapság
Mindazonáltal, a Daewoo Lanos-nak máig tartó pályafutása során több ellenféllel is meg kellett küzdenie saját osztályában. A kisautó egyik legnépszerűbb ellenlábasa az Opel Astra volt, mely ugyan valamivel magasabb áron, de hasonlóan jó megoldásokat kínált. Az ázsiai gyártók modelljei közül is több típus kelhetett versenyre a koreaiak járműjével, ezek közül a Hyundai Accent, a Toyota Yaris, illetve a Honda Civic nyújtott jó alternatívát, hasonló árkategóriában. Az európai vagy amerikai vállalatok közül pedig például a Chevrolet az Aveo-val, a Fiat a Bravo-val kínált vonzó lehetőséget a megfizethető, kisméretű gépkocsit keresőknek. Nagy előnye azonban a Lanos-nak, hogy a hátsó üléstámlái osztva dönthetők, ez viszont nem csökkenti a csomagtartó és az utastér közötti teret, ami a kategóriában ritkán látott praktikumot jelent. Az autó dinamikussága továbbá jó fogyasztással is párosul, ami könnyen érthetővé teszi, hogy miért volt a családosok egyik közkedvelt modellje a kis Daewoo. Mindemellett, noha a típus gyártását 2004-ben leállította a dél-koreai vállalat, néhány évig még megvásárolható maradt más gyártók égisze alatt a Lanos. Azonban a gyártás befejezése nem tett pontot a kompakt Daewoo pályafutására, melyet még manapság is gyakran keresnek a kicsi és jó fogyasztású autót keresők a használtpiacon, így fenntartva valamelyest egyaránt a márka emlékét és népszerűségét.
"