Dodge Viper áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Dodge Viper, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Dodge Viper
-
Dodge Viper r/t 10 Targa | UNIEK |
€ 54 795,-- 31 641 km
- 04/2001
- 335 kW (455 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, NL-4815 PN BREDA -
Dodge Viper GTS
€ 77 000,-- 41 000 km
- 05/1998
- 478 kW (650 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, FR-06220 Vallauris -
Dodge Viper RT/10 Roadster Tout compris
€ 48 213,-- 48 495 km
- 11/1994
- 294 kW (400 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
12,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
250 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, FR-75008 Paris -
Dodge Viper ACR Hennessey 700 Venom
€ 132 600,-- 6 460 km
- 12/2007
- - kW (- LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, FR-67120 DACHSTEIN -
Dodge Viper R/T10 1.Hand 1.Generation deutsches Modell
€ 89 990,-- 20 532 km
- 07/1999
- 302 kW (411 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-76344 Eggenstein -
Dodge Viper SRT-10*SRTX*SACHER*02/10*CARBON*612PS*
€ 84 900,-- 93 000 km
- 01/2008
- 450 kW (612 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-42859 Remscheid -
Dodge Viper Viper+SRT-10
€ 45 500,-- 42 500 km
- 06/2006
- 372 kW (506 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
21,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, DE-46519 Alpen -
Dodge Viper GTS
€ 108 000,-- 30 500 km
- 01/2002
- - kW (- LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, ES-28232 LAS ROZAS -
Dodge Viper SRT Coupe
€ 73 500,-- 51 000 km
- 02/2006
- 372 kW (506 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
480 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-1775 BB MIDDENMEER
Az olyan modellekkel, mint a SuperBee és a Challenger a Dodge márkája az amerikai Chrysler autóipari konszernhez tartozott az 1970-es években, mely jó motorizáltságú kupékat és kabrió modelleket kínált, melyek pony car és izomautó néven kerültek be az autóipar történelmébe. A hengerűrtartalom nagyjából 7,0 literes volt ennél a járműkategóriánál, amely koncepciónak - mint már magától értetődő - az első olajválság vetett véget, a magas üzemanyag-fogyasztás miatt. Ezt követően a Dodge inkább a sportos középkategóriás járművekre, a nagy egyterűek, a pick-upok és a sporthaszonjárművek (SUV) modelljeire koncentrált, melyek az 1980-as években jelentek meg a Chrysler partnerétől, a MitsubishiLamborghini megvásárlásával a Chrysler 1987-ben esélyt kapott arra, hogy értékes, nagy teljesítményű sportkocsikat hozzon létre. A motortechnológiai támogatással az olaszok megfogalmazták a modern izomautók koncepcióját, mely 1992-ben Dodge Viper néven került az amerikai ügyfelek elé, Európában pedig Chrysler Viper néven kezdték forgalmazni. A névvel összhangban a modell egy saját logót kapott, mely a tipikus Dodge kosban szereplő támadó helyzetben álló kígyófejről mintáztak.
A Dodge Viper első modellje kétüléses kabrió volt
Egy falatnyi sportkocsi - ezt az üzenetet közvetíti a Dodge Viper dizájnja, melynek erőteljesen feszített elülső részét a fényszórók kígyószem-optikája határozza meg. Az első modell csaknem 4,50 méter hosszú, kétüléses, vászontetőskabrióként, Viper RT/10 néven gurult le a szalagról az Egyesült Államokban, mely a könnyű anyagoknak, az üvegszál-erősítésű műanyag karosszériának és az alumínium motorblokknak köszönhetően kevesebb mint 1,6 tonnát nyomott. A Lamborghini mérnökei gondoskodtak a V10-es motor Chrysler modelljéből való beépítéséről, melynek hengerűrtartalma 8,0 liter, teljesítménye pedig 300 kW (408 LE). A hatsebességes manuális sebességváltóval ellátott sportkocsi végsebessége elérte a 264 km/h sebességet. Az 1998 után készült járművek motorteljesítménye 335 kW-ra (456 LE) nőtt.
A nyitott Dodge Viper második generációja még nagyobb falat
Még nagyobb falat a 2003-ban bemutatott második kabrió-generáció, mely a Daimler-Chrysler rezsim alatt módosított V10 motorral és 8,3 literes hengerűrtartalommal rendelkezett. Dizájnjában csak keveset változott, a nyitott Viper most 372 kW (506 LE) teljesítményre volt képes, melynek végsebessége elérte a 300 km/h-t. 2008-ban a Chrysler a sorozatban megjelent egy 8,4 literes hengerűrtartalommal is, melynek teljesítménye 441 kW (600 LE), a kabrió pedig 325 km/h sebességre volt képes. Ugyanakkor a Viper ebben a formában csak az amerikai piac számára volt fenntartva.
A Dodge Viper kupé változata
Két évvel az új modellsorozat indítása után a Chrysler bemutatta a Dodge Viper GTS modelljét, mégpedig 1996-ban, mely egy zárt sportkocsi volt. Az első két gyártási évben V10-es motorral volt kapható, 282 kW (384 LE) teljesítménnyel, melynek helyébe 1998-ban egy kupé került, csúcsmotorral, melynek teljesítménye 35 kW (456 LE). A Viper GTS a Chrysler-Lamborghini együttműködésből származó motorral elérte a 295 km/h végsebességet. A második generációs Viper SRT jelöléssel jelent meg 2006-ban, nyitott kupé modellként. Európában ez az új kupé először csak importautóként volt elérhető.
Sportos vezetési élmény mindenféle elektronikus segédeszköz beavatkozása nélkül
A versenyzés során szerzett tapasztalat a Viper kormányon nem volt szükséges egészen mindaddig, míg egy jó darab rádióvevő nem került a kézbe, mely maximális 760 Nm forgatónyomatékot biztosított a 600 lóerős motornak, ezzel még nagyobb teljesítményt érve el. Egy bizonyos tapasztalat a sportkocsi kezeléséből azonban mindenképpen hasznos lehet a Viper utcai használatánál. Az elektronikus fék és stabilizáló rendszer beépítésével a fejlesztők eleinte szándékosan nem foglalkoztak. Először csak 2001-ben jelent meg a Viper ABS fékrendszerrel.