Fiat Panda áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Fiat Panda, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Fiat Panda
-
Fiat Panda Panda 1.3mjt Climbing 4x4 75cv-NEOPAT-MOTORE NUOVO
€ 6 900,-- 30 000 km
- 06/2011
- 55 kW (75 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
128 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-51015 Monsummano Terme - PT -
Fiat Panda 1.0 70cv Hybrid KM0
€ 10 850,-ÁFA visszaigényelhető - 10 km
- 11/2024
- 51 kW (69 LE)
- Egy napra forgalomba helyezett
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Elektromos/benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-10010 Burolo - Torino -
Fiat Panda PANDINA hybrid 70CV PROMO ROTT. EURO 4 / 5
€ 10 990,-- - km
- - (Első forgalomba helyezés)
- 51 kW (69 LE)
- Új
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Elektromos/benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-10060 Frossasco - To -
Fiat Panda 1.0 Hybrid 70cv MY24
€ 10 400,-- 1 km
- 03/2024
- 51 kW (69 LE)
- Egy napra forgalomba helyezett
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Elektromos/benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-03100 Frosinone - FR -
Fiat Panda 1.0 70cv Hybrid City Life "SUPER PROMO"
€ 11 900,-ÁFA visszaigényelhető - 12 010 km
- 04/2023
- 51 kW (69 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Elektromos/benzin
-
3,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, IT-20025 Legnano - Milano -
Fiat Panda 1.2 Active
€ 1 395,-- 97 816 km
- 01/2011
- 51 kW (69 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
110 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-8345 HJ KALLENKOTE -
Fiat Panda 1.0 FireFly S&S Hybrid City Cross
€ 12 900,-ÁFA visszaigényelhető - 1 km
- 06/2023
- 51 kW (69 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Elektromos/benzin
-
3,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
89 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10156 Torino - To -
Fiat Panda 1.3 MJT 16V DPF 4x4 Climbing
€ 5 500,-- 152 454 km
- 12/2012
- 55 kW (75 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
128 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10147 Torino -
Fiat Panda 1.0 70cv Hybrid
€ 10 990,-ÁFA visszaigényelhető - 10 km
- 11/2024
- 51 kW (69 LE)
- Egy napra forgalomba helyezett
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Elektromos/benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-10155 Torino-TO
Fiat történelemlecke
A Fiat (Fabbrica Italiana Automobili Torino) autógyárat 1899-ben több befektetőtársával együtt Giovanni Agnelli alapította, és a céget egészen 1945-ben bekövetezett haláláig igazgatta. 1903-ban már teherautók is készültek az üzemben és 1910-re Olaszország legkedveltebb márkája vált a fiatal vállalkozásból, viszont az első világháború során sok másik vállalathoz hasonlóan kénytelenek voltak átállni a hadianyagok előállítására. Ugyanakkor a Fiatot nem érte jelentősebb kár a háború során és az 1920-as évekre az olasz autópiacon vezető szerepet töltött be, így 1923-ban megépítették a korabeli Európa legnagyobb autógyárát, a Torino mellett található legendás Lingottót. A termelés hatalmas iramban emelkedett és a Fiatnak már módjában állt szélesebb tömegek számára is elérhető járműveket készíteni, például az 509-est, a Balillát vagy a híres Topolinót. A második világháború már jelentősebb mértékben visszavetette az olasz vállalatot, de az 1945-ben megkötött béke után a cég újra képes volt felvenni a fejlődés ritmusát és olyan sikeres autókat gyártottak, mint az 500-as vagy a 600-as típusok. Az 20. század közepén a Fiat az alapító Giovanni Agnelli unokájának irányítása alatt működött, ekkor rohamos fejlődésnek indult, melynek eredményeképpen 1967-ben felvásárolta a vetélytárs Autobianchit, ezt pedig két évvel később a Ferrari és a Lancia bekebelezése követte. Az egyre kiterjedtebb cég néhány év elteltével, 1986-ban megszerezte az Alfa Romeót is, a sorozatot pedig a Maseratival folytatta 1993-ban. 2000-ben a Fiat aláírt egy együttműködési megállapodást a GM-mel, ezt viszont öt esztendővel később felbontották, így a rövid életű kooperáció után az olasz cég voltaképpen napjainkig függetlenül tevékenykedik. Az első Fiat Pandát 1980-tól kezdődően 15 évig gyártották, majd egy hosszabb szünetet követően az ezredforduló után újraélesztették a modellt.
Az előd...
Az eredeti, 1980-ban megjelent Fiat Pandát a híres Giorgio Giugiaro tervezte, a kocsi pedig a 80-as évekre jellemző szögletes dizájnt kapott és a szerényebb anyagi körülmények között élő embereknek szánt, olcsón fenntartható konstrukció volt. Kizárólag háromajtós karosszériával gyártotta az olasz márka, de készült belőle vászontetős kabriókivitel is. A kisautó ennek tetejében meglepően tágas teret hagyott a csomagoknak is, és méretéből kifolyólag a parkolás is egyszerű műveletnek számított vele. Korában egyedülálló és a hasonló méretű járművektől szokatlan módon 3 évvel megjelenése után a Panda elérhetővé vált 4x4-es kivitelben is. A modell igazi második generációja 2003-ban érkezett és a méltó örökösévé tudott válni a népautóvá érett elődnek. Megjelenése illeszkedett a Fiatnál az ezredforduló után megszokott látványvilágba, modern hatású idomokkal és élénk színekben készült az új Panda. A friss típust 1,1 és 1,2 literes benzinesek, vagy 1,3 literes Mjet dízelmotorok hajthatták, és valamelyest a „nagy öreg” előtt tisztelegve ezek fogyasztása sem szökött az egekbe, így továbbra is alacsony költségek mellett volt üzemeltethető a modell. Megjelent még a hagyományos verziók mellett a sportos Panda 100HP is 1,4 literes motorral, illetve a különleges színeket kínáló Alessi kivitel, továbbá a patinás múlt előtt is lerótta tiszteletét a Fiat a kocsi 4x4-es változatával. A könnyen vezethető, komfortos rugózással készített kisautó méreteihez mérten terjedelmes helykínálattal készült és extraként a hátsó üléssor is mozgatható volt. Felszereltség tekintetében a második nemzedék esetén akár üvegtető is a vevők rendelkezésére állt, a harmadik széria képviselői pedig 2011-től gördülnek le az olaszok gyártósorairól.
...és az utód: a Fiat Panda és vetélytársai manapság
A Pandának akár öt személy szállítására is alkalmas legújabb verzióját minden dimenziójában áttervezte a gyártó, így a kompakt jármű nagyobb csomagtérrel és tágasabb belső térrel rendelkezik. Megjelenés terén a divatosan elegáns vonalak dominálnak, a lekerekített formák pedig egy kis terepjárós érzést biztosítanak. A belső teret még több tárolórekesszel tervezték, a különféle kárpitok pedig javítják az utastér komfortérzetét, a biztonság jegyében pedig utasoldali légzsákokkal is ellátták azt. Az ülések lehajtásával akár 870 literesre is bővíthető a csomagtér mérete, a Dualdrive szervokormány pedig városi és városon kívüli üzemmódokkal segíti a sofőrt. Felszereltség terén az öt különböző kivitel (Pop, Easy, Lounge, Climbing és Cross) mindegyike különböző extrákat kínál, ezek között megtalálható például a manuális vagy automata klíma, a fűzhető tükrök, az ESP, valamint akár a bőr kormányborítás és a LED nappali menetfény. Motorkínálat terén ezenfelül gazdaságos 1,2 literes 69, vagy 95 lóerős benzinesek és 1,3-as, 95 lóerős Mjet dízelüzemű erőforrások választhatók a Pandához, amely azonban nem egyedül harcol a vásárlókért. A vetélytársak táborában olyan autók sorakoznak, mint a Ford Fiesta, a Citröen C3 és DS3, a Suzuki Splash, valamint a Renault Clio. A Panda viszont máig őrzi előkelő pozícióját a kompakt autók versenyében, az egyre újabb változatok pedig lépést tartanak a konkurenciával, a Fiat modell ezért jó eséllyel sokáig a jövőben is a népautók táborában szerepel majd.