Aktuális ajánlatok mert Ford
-
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium / NAVI / WINTERPAKET
€ 6 490,-- 120 527 km
- 01/2015
- 92 kW (125 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
4,8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
114 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-49439 Steinfeld -
Ford Focus Trend Klima TÜV bis 10.2026
€ 3 740,-- 209 786 km
- 02/2013
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-90556 Cadolzburg -
Ford B-Max 1.6 TDCi Titanium Klima LM KeyFree Klima
€ 2 285,-- 286 516 km
- 10/2014
- 70 kW (95 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-77855 Achern -
Ford Fiesta 1.4 TDCi 70CV 3 porte Titanium
€ 3 999,-- 154 000 km
- 01/2011
- 51 kW (69 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
110 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10093 Collegno - To -
Ford Fiesta 1.3 Fun Klima SHZ Allwetter
€ 999,-- 193 000 km
- 09/2006
- 44 kW (60 LE)
- Használt
- 4 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-22848 Norderstedt -
Ford Fiesta Fiesta 1.216v Ghia NEOPATENTATI GARANZIA 12 MESI
€ 1 499,-- 215 200 km
- 01/2003
- 55 kW (75 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
6,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
142 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10146 Torino - TO -
Ford Focus Turnier 1.5 TDCi Trend Navi+PDC+Metallic++
€ 6 290,-- 190 800 km
- 07/2015
- 77 kW (105 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-52078 Aachen -
Ford Kuga Kuga 2.0 TDCi Titanium 4wd 163cv automatica
€ 5 500,-- 98 500 km
- 01/2012
- 120 kW (163 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
-
6,8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
179 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-24040 Comun Nuovo - Bergamo - Bg -
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue S&S COOL&CONNECT AHK
€ 8 950,-- 135 470 km
- 03/2020
- 88 kW (120 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
3,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
121 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-47805 Krefeld
Henry Ford 1903-ban alapította meg a Ford Motor Műveket, miután az első cégének modelljei már komoly versenyeket nyertek más autógyártók modelljeivel szemben. Az első cég, a Detroit-i Automobil Vállalat azonban az alapítást követő 3 év után csődbe ment. Az alapításhoz Childe Harolds Wills a "kék szilva" emblémát tervezte meg. Ezt az emblémát a nemzetiszocialisták Németországban betiltották, de az 1975-ben ismét eljutott Németországba.
A siker gyorsan érkezett Ford számára: az autóversenyző Barney Oldfieldet lenyűgözte a Ford Motor Vállalat első modellje, a 999-es, amely iránt nem sokkal később az amerikai lakosság is komoly érdeklődést kezdett mutatni. Több modellel való kísérletezést követően végül 1908-ban nyerte el végleges formáját a T-modell (amit Tin Lizzy-nek is neveztek), amelyet aztán elkezdtek sorozatban gyártani. Az első években Ford autóversenyzésből adódó növekvő népszerűsége kedvezett Tin Lizzy-nek, és a modellből több mint tízmillió darabot adtak el.
Henry Ford gyárai a jó munkafeltételekről voltak ismertek: a Ford alkalmazottak 8 órás munkanap szerint dolgoztak és magas fizetésben részesültek. Ennek ellenére Ford szigorú volt a szakszervezetekkel szemben, és az alkalmazottaival szembeni megértő hozzáállás mögött üzleti érzék rejlett: az ügyfelek vásárlóerejét erősíteni, az autók árát viszont csökkenteni kívánta. Mindenesetre Ford nagyon előremutató volt ilyen téren: 1918-tól néhány korszerűsítést követően a Ford Műveknél - elsőként az autógyártók között - bevezették a futószalagos termelést, ami akkoriban forradalmi újításnak számított.
Az 1917-1925 közötti időszakban a Ford Művek először gyártott teherautókat, traktorokat, hajókat és repülőgépmotorokat. Két évvel később, 1919-ben Ford fia, Edsel vette át a cégvezetést és 1927-ben apjával szemben is keresztülvitte akaratát, amikor egy új, műszakilag fejletebb modellt, az A-modellt piacra dobta. Edsel 1943-as halálát, valamint egy két éves átmeneti időszakot követően - amikor ismét Henry Ford volt a konszern vezetője - a vezetés az unoka, az ifjabb Henry Ford kezébe került. A Ford Motor Részvénytársaságot
1925-ben Berlinben alapították meg, de 1931-ben bezárták a gyárat és azt Köln-Niehlben építették újra. Ugyanebben az évben az A-modell gyártása is elkezdődött, amelyet 1935-ben az Eifel modell, majd 1939-ben a Taunus – amelyet púpnak is hívtak - követett. A Ford Művek Részvénytársaság ebben az évben jött létre a Ford Motor Művek Részvénytársaságból. Egy vállalati történelmi paradoxon, hogy a Ford Művek Amerikában a szövetségeseknek, míg Németországban a Wehrmachtnak termelt. A következő években születtek meg a Ford Taunus új verziói és 1958-ban a legyártott gépjárműszám először érte el a 100000-es határt.
Az 50-es években került le a gyártószalagról az Egyesült Államokban a Thunderbird sportkocsi, a vállalat pedig bejegyeztette magát a tőzsdén. 1964 volt a legendás Mustang születési éve. A Ford Europe 3 évvel később került megalapításra a kölni és a nagy-brittaniai Ford részleg összevonásával. Németországban egy évvel később indult meg a Ford Escort gyártása, amelyet 1976-ban a Ford Fiesta, mint a Ford első [ kisautója, majd ] 1982-ben a Ford Sierra, a Taunus modell utódja követett.
Az első nagy sorozatszámú, ABS rendszerrel ellátott modell a Ford Scorpio volt 1985-ben. A legendás Mustángnak is próbáltak méltó utódot tervezni: a Ford Probe 1988-tól vette át a Mustang örökségét a sportautó kategóriában.
1996-tól kezdődően gyárt a Ford ismét miniautót a Ford Ka modell gyártásával. 2002-ben együttműködés jött létre a Mazda és a Ford között , amely a Ford Maverick és a Ford első szabadidőautója kifejlesztéséhez vezetett. A Ford név alatt jelenleg olyan márkanevek is megtalálhatók, mint a Lincoln, a Mercury, a Mazda, a Jaguar, a Land Rover , az Aston Martin és a Volvo. Jelen pillanatban a Ford Motor Művek a General Motors után a második helyet foglalja el az autógyártás iparágban. A 90-es évek elejétől a vállalat igyekszik a környezetvédelemért is sokat tenni. Ennek megfelelően 1999-ben kifejlesztették a P2000-es hidrogén meghajtású autót, amely azonban még nem érhető el a piacon.
További hivatkozások áttekintése
- Ford Aerostar
- Ford B-Max
- Ford Bronco
- Ford C-Max
- Ford Capri
- Ford Connect Elekto
- Ford Cougar
- Ford Courier
- Ford Crown
- Ford Econoline
- Ford Econovan
- Ford EcoSport
- Ford Edge
- Ford Escape
- Ford Escort
- Ford Excursion
- Ford Expedition
- Ford Explorer
- Ford Express
- Ford F 1
- Ford F 100
- Ford F 150
- Ford F 250
- Ford F 350
- Ford F 360
- Ford F 450
- Ford F 550
- Ford F 650
- Ford F Super Duty
- Ford Fiesta
- Ford Flex
- Ford Focus C-Max
- Ford Focus CC
- Ford Focus
- Ford Freestar
- Ford Freestyle
- Ford Fusion
- Ford Galaxy
- Ford Gran Torino
- Ford Granada
- Ford Grand C-Max
- Ford GT
- Ford Ka
- Ford Kuga
- Ford M
- Ford Maverick
- Ford Mercury
- Ford Mondeo
- Ford Mustang
- Ford Orion
- Ford Probe
- Ford Puma
- Ford Ranger
- Ford S-Max
- Ford Scorpio
- Ford Sierra
- Ford Sportka
- Ford Streetka
- Ford Taunus
- Ford Taurus
- Ford Thunderbird
- Ford Torino
- Ford Tourneo
- Ford Transit
- Ford Windstar