Ford Focus áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Ford Focus, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Ford Focus
-
Ford Focus Wagon 1.0 EcoBoost Lease Titanium LEES TEKST
€ 2 499,-- 129 886 km
- 01/2013
- 92 kW (125 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
117 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-7641 AG WIERDEN -
Ford Focus Wagon 1.0 EcoBoost Titanium LEES TEKST
€ 2 499,-- 191 074 km
- 06/2013
- 74 kW (101 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
112 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-7641 AG WIERDEN -
Ford Focus Wagon 1.6 TDCI ECOnetic Lease Titanium, NIEUWE APK
€ 2 950,-- 241 711 km
- 01/2013
- 77 kW (105 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
-
88 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-3031 CG ROTTERDAM -
Ford Focus 1.0 Ecoboost MHEV ST-Line X 125
€ 19 999,-- 2 000 km
- 01/2025
- 92 kW (125 LE)
- Bemutatójármű
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
0,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, ES-03680 ASPE -
Ford Focus 1.6 TI-VCT Ambiente_HELE NETTE AUTO!!!
€ 6 950,-- 78 249 km
- 12/2013
- 63 kW (86 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
136 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-3113 AH SCHIEDAM -
Ford Focus Wagon 1.6 Titanium Leer Clima PDC
€ 1 650,-- 290 046 km
- 02/2008
- 74 kW (101 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
159 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-2521 RL DEN HAAG -
Ford Focus 1.0 Lease Edition | Navigatie | CruiseControl |
€ 6 950,-- 153 971 km
- 03/2018
- 74 kW (101 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
105 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-4004 JR TIEL -
Ford Focus SW 1.5 ecoblue Business Co-pilot s&s 120cv auto
€ 10 900,-- 115 000 km
- 01/2020
- 88 kW (120 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
4,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, IT-20027 Vizzolo Predabissi - MI -
Ford Focus Titanium
€ 4 499,-- 117 700 km
- 07/2014
- 74 kW (101 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
4,8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
114 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-37632 Eimen
Henry Ford és a Ford Motor Company
Egy hatgyermekes család elsőszülött fia, Henry Ford - aki már gyerekként elkészítette első gőzgépét - 30 éves volt, amikor a detroiti Edison Illuminating Company főmérnökének nevezték ki, s végre megtehette, hogy régóta dédelgetett álmának, a belsőégésű motorokkal való kísérletezésnek hódoljon. Rövidesen meg is született első járműve, a Quadricycle, amit újabb modellek (például versenyautók) kifejlesztése követett, míg végül Ford 40 éves korában, 1903-ban néhány társával együtt megalapította Amerika fejlődésének egyik zálogát, a Ford Motor Company-t. Első járművüket 1903. július 23-án adták el, amit újabb automobilok összeszerelése követett - az első hat évben az ábécé betűit használták a modellek jelölésére. Végül 1908-ban napvilágot látott a Tin Lizzie-nek (Bádog Böskének) becézett legendás T-modell, melyből a következő mintegy 20 év alatt több mint 15 millió darabot értékesítettek. A T-modell mérföldkővé vált a személyszállítás történetében, mert megbízható, könnyen karbantartható és irányítható, valamint megfizethető alternatívának bizonyult. Páratlan sikertörténetének köszönhetően a vállalat rövidesen az egyik legjelentősebb autógyártóvá nőtte ki magát. 1914-ben, egy évvel az első mozgó gyártósor felállítása után, a világ minden második autóját a Ford gyártotta. A tömegtermelés elindításának köszönhetően pedig 1925-re már napi 9-10 ezer T-modell is legördült a gyártósorról, s ezzel a darabszámmal egészen 1972-ig csúcstartó maradt a Ford (ekkor szárnyalta túl először a 47 éven át tartott rekordot a Volkswagen Bogár). A töretlenül felfelé ívelő népszerűség következtében rövidesen a külföldi terjeszkedés is szükségessé vált: az első Amerikán kívüli gyárakat Kanadában és Németországban nyitották meg. A második világháború alatt a Ford is átállt a hadiipari termelésre: bombázó repülőgépekkel (több mint 8000-et gyártottak például csak ezekből), dzsipekkel, tankokkal, repülőgépmotorokkal látták el az amerikai hadsereget. A Ford Motor Company ma is a világ legnevesebb autógyártói között foglal helyet. Személyautók és haszongépjárművek széles választékát kínálja a vásárlóknak, palettáján szerepel többek között a Fiesta, a Focus, a B-MAX, a C-MAX, az S-MAX, a Mondeo, a Mustang, a Transit - hogy csak néhányat említsünk.
A Ford Focus története
Bár Henry Ford – azt feltételezve, hogy ez a profit csökkenését is óhatatlanul magával vonná - először tiltakozott a kisebb autók gyártása ellen, a gyár 1973-ban végül mégis előrukkolt egy kisebb méretű autóval az európai piacon, amely olyan átütő sikert aratott, hogy azóta számos hasonló modellt is piacra dobtak. A Focus első generációja 1998-ban jelent meg, s két év elteltével a világ legkelendőbb autójává vált. Három-, négy- és ötajtós, limuzin, ferdehátú, lépcsőshátú, illetve kombi karosszériával juthattak hozzá a vásárlók, majd rövidesen megjelent az első sportmodell is, először 173, majd 215 lóerős változatban. A második széria gyártását 2004-ben indították el az akkor egy éve forgalomba került C-MAX padlólemezén, s ennek a nemzedéknek köszönhető a fémtetős kupé-kabrió (Focus CC), valamint további sportautók (ST, RS) létrejötte is. A Focus 2008-ban jelentős modellfrissítésen esett át, majd 2010-ben a harmadik generáció is forgalomba került: négy- és ötajtós, továbbá kombi változatban. A negyedik generációt is rövidesen bemutatja a gyár, amelyet nagy valószínűséggel 2018-tól vásárolhatnak majd meg az érdeklődők. A Focus harmadik nemzedékét, mely leginkább az extrafelszerelések terén hozott újdonságot, a 2010. évi Detroiti Autószalonon mutatták be először. A levegőt csak szükség esetén beáramlani engedő aktív hűtőrács, az indexelés nélküli sávelhagyásra figyelmeztető és az autót vissza is kormányzó sávtartó automata, az előző jármű sebességéhez igazodó adaptív tempomat, a bizonyos sebesség alatt működésbe lépő koccanásgátló, az automata távfénykapcsoló, az elektromos szervokormány, az automata parkolást is lehetővé tevő parkolássegítő rendszer, a PowerShift sebességváltó, a Ford SYNC hangvezérlés, a 8"-os érintőképernyő csak néhány példa a modell és későbbi változatai új extráinak palettájáról, melyek kategóriája egyik legélvezetesebben vezethető típusává teszik a Focust. Nem meglepő hát, hogy 2014-ben mintegy 1,1 millió darabot értékesítettek belőle a világ több mint 140 országában.
A Focus és kategóriatársai
A Focus különböző térfogatú, világszínvonalú benzines és dízelmotorai tökéletes egyensúlyt teremtenek a teljesítmény és az üzemanyag-takarékosság viszonylatában. A 2016-os választékban az 1 és 1,5 literes EcoBoost benzinmotor és az 1,5 literes TDCi dízelmotor is helyet kap, mindegyik Auto Start-Stop funkcióval, valamint megfeleltetve az Euro 6-os károsanyag-kibocsátási norma előírásainak. Lóerő tekintetében 95-182 LE-s változatok közül válogathatunk, s a legtöbb opció hatsebességes, manuális vagy automata váltót kínál. Az itt felsorolt paramétereket és az autó méreteit tekintve a Focus vetélytársai közé tartozhat – az új és használt autók piacát is figyelembe véve – például a Citroën Xsara, a Fiat Stilo, a Honda Civic, a Nissan Almera, az Opel Astra, a Peugeot 306 és 307, a Renault Mégane, a SEAT Leon, a Skoda Octavia, a Volkswagen Golf, a Volvo 60 és a legnagyobb rivális, a Toyota Corolla is. Ennek ellenére a Focus derék módon állja a sarat, s továbbra is a piac egyik legkeresettebb, legmegbízhatóbb és legjobb futásteljesítményt produkáló kompakt autójaként tartják számon.