Ugrás a tartalomra
Karbantartási munkák miatt az AutoScout24 jelenleg csak korlátozott mértékben érhető el. Ez olyan funkciókat érint, mint például kapcsolatfelvétel az eladókkal, bejelentkezés vagy az Ön eladó járműveinek kezelése.
infiniti-l.jpg

Infiniti

"
A japán autógyártó az 1970-es években nevetségesség és kritika tárgyává vált, mikor behozták első modelljüket az európai piacra. Az ok az volt, hogy versenyképes autóik az eladási árhoz képest szinte igénytelen dizájnt kaptak. Idővel azonban ez megváltozott. Amikor a japán konstruktőr, a Nissan

Az Infiniti korai modelljei a közép- és felső osztályban

Miközben a Nissan márkanév minden osztály számára teljes programmal szolgált gépjárműivel a piacon, az Infiniti modelleket a magasan gépesített és motorizált modellek különböztették meg a japán gyártó fő márkájától. Kezdetben, az 1989/90-es években kupét és kabriót gyártottak az amerikai piacra, ez volt az Infiniti M30, illetve az Infiniti Q45, mely egy igazi luxus szedán volt, V8-as motorral. Az első Infiniti modellprogramot lekerekítette a közepes méretű szedán, az Infiniti G20, melyet 2002-ig két generációban gyártottak, illetve megjelent a nagyobb szedán sorozat, az Infiniti J30 és utódja, az Infiniti I30.

Az Infiniti modellcsalád felzárkóztatása a 2006-os évben

Az Infiniti zászlóshajójának, a Q45 harmadik generációjának gyártásának végén 2006-ban a Nissan luxusmárkájának modelljei bevezetését illetően nagyrészt a sportkupékra és a közepes méretű szedánokra összpontosította figyelmét. Ebben a szegmensben a japánok 2006-ban mutatták be az Infiniti M35 és M45 második generációját, illetve a 2010/11-es évben két új M-modell is követte őket: az Infinit M56 V8-as motorral és 313 kW (420 LE) teljesítménnyel ,és az Infiniti M37 246 kW (330 LE) teljesítménnyel, V6-os hajtóművel. Belépő szintű modellje kezdetben az Infiniti G35 maradt, illetve a 2009-es gyártási évtől G37 néven megérkezett a piacra az új generáció egy erősebb hengerűrtartalommal ellátott motorral. A szedánok és kupék mellett az Infiniti sorozata az 1990-es évek eleje óta először mutatott be ismét kabriót a sportkocsik osztályában.

Az Infiniti kupék, kabriók és SUV-ok

Miután az Infiniti az M30 modell alapján bemutatta az első kupét, a gyártó sportos kétajtós gépkocsit a 2007-es évig Infiniti G35 néven kínált, 3,5 literes V6-os motorral. A 2008/9-es évben a japánok a kupét egy új, 3,7 literes motorral helyettesítették, ami 245 kW (328 LE) teljesítményre volt képes, illetve egy évvel később a szalonokba G37 néven került be a modellkínálatba. Újdonság a programban a 2010-ben jött Infiniti G37 kabrió formájában, mely visszahúzható acél tetőt kapott. 2009 óta az európai gyártók is kínálnak SUV-ot, az Infiniti EX modelleket, 3,7 literes motorral. A jármű program a crossover Infiniti FX és a nagy SUV Infiniti QX modelljének gyártásával fejeződött be, melyet elsősorban az amerikai piacra gyártottak.

"

További hivatkozások áttekintése