Ugrás a tartalomra
Karbantartási munkák miatt az AutoScout24 jelenleg csak korlátozott mértékben érhető el. Ez olyan funkciókat érint, mint például kapcsolatfelvétel az eladókkal, bejelentkezés vagy az Ön eladó járműveinek kezelése.
iveco-daily-l-01.jpg

Iveco Daily

Iveco Daily áttekintés

Átfogó áttekintést talál az autóról Iveco Daily, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább

Új ettől:
Használt ettől:
*Az elmúlt hónap legalacsonyabb ára az AutoScout24-en

Akár egy tűzoltókocsi és egy kisbusz közel 20 utas számára, mint egylakókocsi és teherautó hűtőtérrel, vagy mint egy összkerék-meghajtású dömper és egy kis traktor hat tonnás terhelésig, a haszongépjárművek sorozatában a Daily a Fiat-csoport tulajdonában levő Iveco gyártó modellje, melyet 1978-as piaci bevezetése óta a szállítmányozási ágazatban sokoldalúan használnak. A modelltörténelem során az olaszok a Daily programot folyamatosan építették és felajánlották, hogy az Iveco furgonok az újabb generációk során furgonjai és alvázai 3,2 tonnától 7 tonna össztömegig különböző tengelytávval és gyárilag már kész különleges ipari megoldásokkal továbbfejlesztik a modelleket. A Daily Iveco volt a legnagyobb modell a furgonok közt, mely több mint 17 köbméter raktérrel rendelkezett.

A turbómotorokat és az összkerékmeghajtást az Iveco Daily modelljeibe az 1980-as évektől kezdődően építették be

Fiat gyártotta és ezekben az időkben az Iveco partnerei közé tartoztak Németország és Franciaország, ahol a Daily modelljeit két súlycsoportban, kettő-és négy tonna össztömegig gyártották. Az 1980-as évek közepénn a gyártó a Daily sorozat modelljeit technikailag továbbfejlesztette. A program újdonsága az Iveco Turbo Daily mely a leggyorsabb dízel és az összkerék-meghajtású Daily, melyet haszongépjárműként az építőiparban is használtak. 1990-től 1999-ig különféle innovációkat vezettekbe a második generációs Iveco Daily modelljeibe: a lehetséges össztömeg a legnagyobb modellek esetében csaknem hat tonna és az Iveco Daily elsőként kínált mintegy 17 köbméteres rakteret. 1999 és 2006 közt a harmadik generációs járműveket építették, ahol a maximális össztömeg 6,5 tonnára emelkedett, maximális raktere pedig 17,2 köbméterre.

Az Iveco Daily új generációs furgonja

A 2006-os évben az olaszok bemutatták kisteherautójuk átalakított változatát, melynek maximális össztömege hét tonnára növekedett. A furgon a sorozatban három tengelytávval, öt különböző konstrukcióval 1,54-2,10 méterig állt rendelkezésre. A legkisebb Iveco Daily a 3,2 tonnás osztály, melynek térfogata 7,3 köbméter. A 17,2 köbméteres a sorozat csúcsmodellje, melynek rakománya több mint 4 tonnányi lehet.

Az Iveco Daily futóművei különböző felépítései

Platósként csakúgy mint a futóműhöz rendelt csatolmányok, mint a dömper vagy a csomagtér az Iveco Daily újabb generációjában hat különböző tengelytávban 3-tól 4,75 méteresig gyártották. A modellek elérhetők voltak egységes vagy hétüléses duplafülkével is. Újdonságként 2007-ben indult az összkerék-meghajtású Daily Iveco gyártása, melyet az építőiparban használtak és a gyártósor elhagyása után két különböző tengelytávval és súlycsoportban volt elérhető. 2011-ben bemutatták az ötödik generációs Iveco Daily modelleket, a gyártó továbbra is a hagyományra épít és egy egész sor ágazati modellt kínál. Így jött létre a könnyű haszongépjármű, a Daily Kipper vagy az Iveco Daily Cool egy hűtőkocsival és hőmérséklet szabályozó eszközökkel. A program az Iveco Daily Flora modelljével fejeződött be, melynek berendezéseit kifejezetten a kertészeti vállalatok igényeihez igazították.