Aktuális ajánlatok mert Lancia
-
Lancia Phedra SEDILI RISCALDATI - OTTIME CONDIZIONI - NOFUMATORI
€ 4 900,-- 152 000 km
- 01/2008
- 100 kW (136 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
7,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
188 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-24048 Treviolo - Bergamo -
Lancia Ypsilon 1.0 FireFly 5 porte S&S Hybryd Gold
€ 10 950,-- 26 221 km
- 07/2022
- 51 kW (69 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Elektromos/benzin
-
4,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
90 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-00146 Roma – RM -
Lancia Ypsilon 1.2 MHEV 100cv nuova PROMO ROTT EURO 4/5
€ 19 900,-ÁFA visszaigényelhető - 5 km
- 11/2024
- 74 kW (101 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
4,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
116 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10060 Bricherasio - Torino - TO -
Lancia Ypsilon 1.2 100cv Ibrida
€ 19 850,-ÁFA visszaigényelhető - 10 km
- 01/2025
- 73 kW (99 LE)
- Egy napra forgalomba helyezett
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Elektromos/benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-10155 Torino-TO -
Lancia Ypsilon HYBRID 48V 100CV DCT PROMO ROTT EURO 4/5
€ 19 900,-- 1 km
- 11/2024
- 74 kW (101 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos/benzin
-
4,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
104 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10060 Frossasco - To -
Lancia Thesis 2.4 JTD Emblema Unicoproprietario
€ 2 200,-- 295 000 km
- 05/2004
- 110 kW (150 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
8,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
217 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10143 Torino - To -
Lancia Ypsilon Ypsilon 1.0 firefly hybrid Gold s&s 70cv * PROMO
€ 7 900,-ÁFA visszaigényelhető - 90 000 km
- 05/2021
- 51 kW (69 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Elektromos/benzin
-
4,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
124 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10040 La Loggia- Torino -
Lancia Ypsilon 1.2 69 CV 5 porte GPL Ecochic Platinum
€ 7 500,-- 127 000 km
- 05/2016
- 51 kW (69 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Autógáz (LPG)
-
5,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
124 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10156 Torino - To -
Lancia Ypsilon 1.0 Firefly 70 CvStart&Stop Hybrid Platino
€ 13 490,-ÁFA visszaigényelhető - 10 km
- 01/2025
- 53 kW (72 LE)
- Egy napra forgalomba helyezett
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Elektromos/benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-10155 Torino-TO
Egy alumínium motorblokk öntvény, szabványos V6 motorok, a luxusautók legfontosabb technikai jellemzői, melyeket a gyártók szivesen ötvöznek a legmodernebb high-tech fejlesztésekkel. Ehhez jön a könnyűszerkezetes V6 motor 1954-ben, mely a Lancia Aurelia világpremierje volt. Ezek voltak azok az áttörések, melyekkel az 1906-ban alapított olasz Lancia gyártó Olaszország második legfontosabb autógyártójává nőtte ki magát, még mielőtt 1969-ben a piacvezető Fiat átvette volna.
A Lancia márka sportos imázsa
Húsz éven át kínálta a Lancia az olyan modelljeit, mint a Lancia Flaminia, Flavia és Fulvia modellek, s az 1970-es és 1980-as években a Lancia Gamma, Prisma és Thema modellekkel szintén egy széles spektrumú termékpalettát mutatott be a sokféle vonzó, főként nagy teljesítményű autóval, melyek a felső középosztály számára készült szedánok, kabriók és kupék voltak. A sportos imázsnak köszönhetően a Lancia nagy sikeresket ért el a ralli versenyeken is az általuk létrehozott versenyautó-változatokkal, mint például a Lancia Beta és Lancia Delta modellekkel, amelyek a valaha létezett két legsikeresebb ralli autó modellé nőtték ki magukat. Az elbűvölő sporttörténetről a Fiat döntött az 1980-as években, amikor új márkaként megjelent az Alfa Romeo, mely átvette a Lancia helyét a sportkocsik világában.
Átrendeződés a Lancia márkánál, méghozzá a magas tervezési szabványok tekintetében
A márka hagyományaiban is átrendeződött, ami a görög ábécé megjelölésű modelleket illette. A kényelem, a családiasság és egy átlagon felüli alapfelszerelés jellemzi a Lancia új autóit az 1990-es években. A középkategóriás autók sorozatában, a Lancia Delta, a Kappa, a Dedra vagy ezek utódja, a Lancia Lybra esetén mindenekelőtt nagyra értékelték a high-end funkciókat, mint például az Alcantara bőr ülések, amelyek a márka egyik legsikeresebb és legelismertebb modelljévé tették a Lancia legkisebb járműveit. És ez elsősorban a merész dizájnnak volt köszönhető. A Lancia Y, mely az olasz dizájner Enrico Fumina nevéhez fűződik, megalapozta a Lancia hírnevét, mint a gyártó dizájnorientált autója.
A Lancia egyénre szabta a modelljeit
A 21. század fordulóján a Lancia elindított egy kezdeményezést, mely igazodik az avantgárd olasz autógyártás nagy hagyományához. A ferde fényszórókkal, a nagy trapéz alakú hűtőráccsal és a magasra állított index-, illetve a szűk hátsó lámpával a Lancia olyan arcot mutat, mely magas felismerési értékeket produkál az utcán. A kéttónusú lakkozás a Lancia Ypsilon modelljén vagy az egyterű Lancia Musa egyaránt az okos tervezési ötletekről tanúskodnak, csakúgy mint a műszerfal - többek között ezek voltak az új jellemzői a Lancia gyárnak. A tömegautók egyénre szabása volt a fejlesztők vezérelve. Így a Lancia vásárlók csaknem 100 különböző lakkozás közül választhatják ki kedvencüket. Később az anyavállalat, a Fiat is átvette ezt a markáns egyénre szabhatósági stratégiát, és alkalmazta is a Fiat 500 retro modelljén, méghozzá meglehetősen nagy sikerrel. A Lancia modelljei kívül-belül extravagánsak
Az extravagáns dizájn a kidolgozott belső térben is megjelenik a 2002-ben megjelent Lancia Thesis modelljénél, mely a felső középosztályt helyezte előtérbe. Németországban is folytatódott a stratégia, mely az igazi egyéniségek számára kínált autókat, ám a Lancia Thesis 2007-ben alig 100 vásárlót nyert meg. A felső árkategóriában a Lancia érvényesíteni tudta kisautója, az Ypsilon modell értékesítési stratégiáját, ám sokkal kisebb sikert ért el. Pontosan ez a siker volt az, amit az olaszok a 2008-ban bemutatott Lancia Delta modelljétől vártak. Az egyterű jármű alapjául a Fiat Bravo modell is szolgált, már kétféle benzines változatban és három dízeles változatban volt elérhető, melyek már teljesítették az Euro5 szabvány.
További hivatkozások áttekintése
- Lancia A 112 Abarth
- Lancia A 112 Elite
- Lancia A 112
- Lancia Beta
- Lancia Dedra
- Lancia Delta
- Lancia Flaminia
- Lancia Flavia
- Lancia Fulvia
- Lancia Gamma
- Lancia HPE
- Lancia K
- Lancia Kappa
- Lancia Lybra
- Lancia MUSA
- Lancia Phedra
- Lancia Prisma
- Lancia Stratos
- Lancia Thema
- Lancia Thesis
- Lancia Trevi
- Lancia Voyager
- Lancia Y
- Lancia Ypsilon
- Lancia Z
- Lancia ZETA