Aktuális ajánlatok mert Land Rover
-
Land Rover Discovery 3.0 sdV6 SE 245cv (INIEZIONE DA SISTEMARE)
€ 6 500,-- 150 000 km
- 09/2009
- 180 kW (245 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
-
9,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
244 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-12051 Alba -
Land Rover Range Rover Sport HSE SDV6 306cv Tetto+Virtual+Meridian MOTORE NUOVO
€ 29 900,-- 7 000 km
- 06/2017
- 225 kW (306 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
7,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
185 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-20047 Cusago- Milano -
Land Rover Range Rover Velar R-Dynamic PANO 360° ACC MATRIX
€ 43 980,-- 50 081 km
- 08/2022
- 221 kW (300 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-59067 Hamm -
Land Rover Range Rover Evoque Range Rover Evoque I 2016 Dies Range Rover Evoque
€ 16 800,-- 79 606 km
- 02/2017
- 110 kW (150 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
109 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-15122 Spinetta Marengo -
Land Rover Discovery 5 3.0 HSE TD6
€ 16 900,-- 160 000 km
- 06/2018
- 190 kW (258 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-97424 Schweinfurt -
Land Rover Range Rover Evoque 2.0 TD4 4WD /EURO 6b /CAMERA /GPS NAVI /ATTELAGE !
€ 15 450,-- 120 000 km
- 01/2016
- 110 kW (150 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
-
5,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
134 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-1640 Rhode-Saint-Genèse -
Land Rover Range Rover Evoque 2.0 TD4 150 CV 5p. SE
€ 19 500,-- 85 400 km
- 01/2019
- 110 kW (150 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
6,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
163 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-53035 Monteriggioni - Siena - Si -
Land Rover Range Rover Velar 2.0 TD4 R-Dynamic HSE (EU6b)
€ 29 499,-- 119 000 km
- 03/2019
- 132 kW (179 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
-
5,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
142 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-3730 Hoeselt -
Land Rover Discovery Sport 2.2 TD4 SE
€ 10 000,-- 260 200 km
- 04/2015
- 110 kW (150 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
5,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
149 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-53035 Monteriggioni - Siena - Si
"
Kövek röpködnek jobbra és balra, miközben a SUV kerekei a csontszáraz lejtők holtegyenes pályáján tartanak lefelé a bivaly méretű úthibák ellenére. A következő emelkedő a Land Rover számára kevésnek bizonyul, csakúgy, mint a sáros földút, ami a lejtőn túl kezdődik. A motor állandó ritmust dobol, az SUV alvázának tömege olyan gyengéd, mint anya a gyermekéhez. Azok, akik olyan járművet keresnek, mely egyaránt alkalmas kirándulásra a namíbiai sivatagban, egy túrára a skót felföldön, mely ugyanolyan könnyen halad hóban és kavicsokon, azoknak a Land Rover nagyszerű választás. A hagyományos brit márka használtautóinak robosztussága lenyűgöző. Soha senki nem hajtott át szebben a durva kavicsokon, mint a Land Rover.
A Land Rover top modelljei, melyeket a használtautó-vásárlók nagyra értékelnek
A Land Rover járművei valóságos igáslovak. Az összkerékmeghajtás minden tereppel képes megbirkózni, az off-road képességei az SUV-ok körében szinte legendásak. Eredetileg a traktor és a pick-up keveréke, de a Land Rover modelljei elfoglalták a várost és a külvárosokat egyaránt. Az erős igavonót végül gyerekek, élelmiszerek vagy táskák gyors és kényelmes szállítására használták a család mindennapi életében. Így a különböző sorozatmodellek méretei, melyeket a Land Rover kínál, minden érdeklődő és vásárló igényeinek megfelelnek. Az alacsonyabb árak az új járművekkel szemben és a minőség megőrzése szinte magáért beszél. Bemutatjuk a legnépszerűbb Land Rover modelleket.
Land Rover Defender
67 hosszú éven keresztül gyártották aLand Rover Defender modelljét, amelyből mintegy két millió járművet értékesített a gyártó - melynek 75%-a még mindig az utakon van. A Defender egy legenda, és ez nem túlzás. Számos expedíció neki köszönhetően ért el a rendeltetési helyére, katonai és humanitárius szervezetek használják válságok során világszerte. Az első sorozat (I. sorozat) 1948-ban került piacra - évtizedeken keresztül a Defender volt ""A"" Land Rover. Ezeket az összkerék-ikonokat még mindig használják a kereskedésben - ez a megbízhatóság egyik jele. 1983-tól vált elérhetővé a negyedik sorozat, melyet One Ten (110) és 90 néven árultak. A nevek a tengelytáv méretét jelölik, hüvelykben. A Discovery piacra dobásával az eredeti Land Rover a Land Rover Defender modelljét is forgalmazta. 2015 végéig befejeződött a Defender termelése, mivel a jellegzetes, szögletes forma miatt nem teljesülnek az EU követelmények a gyalogosok védelmét illetően.
Land Rover Discovery
A Defender igazi off-road, míg a Discovery egy közútra termett praktikus jármű, amely a nagyvárosban is biztonságos utazási élményt biztosít. A brit gyártó Land Rover Discovery modelljének 1989-es piaci bevezetése által létrehoztak egy mindennapi- és kalandjárművet. Eközben a negyedik generáció is elérhető, ami azonban nagyon hasonlít a harmadik generáció modelljéhez (2004 és 2009 között épült). Ellentétben a néhai spártai Defender jellemzőivel, a Land Rover a használtautó-sorozatot is felszerelte kényelemmel: számos támogató rendszert beépítettek, melyek segítenek eligazodni a városban, illetve támogatják az off-road képességeket is, ilyen például az elektronikus kipörgésgátló. A belső tér elég nagy mozgásteret biztosít, illetve modelltől függően további helyekkel is bővíthető a kocsi, akár hét személy számára is. A motor megfelel méretének és súlyának, főként a Land Rover dízele, mely összkerékmeghajtású. A Land Rover Discovery Sport egy továbbfejlesztett SUV kidolgozás.
Range Rover
Bárkinek, aki a felső osztály legjobb terepjáróját keresi, annak a Range Rover modelljeit kell megragadnia. Még a Porsche Cayenne vagy a BMW X5 bemutatta a családok mindennapi társát, a gyönyörűen színezett SUV modelleket, aRange Rover modelljei a közúti képességek és a luxus természetes egymáshoz való illeszkedését képviseli, mint ahogyan a teve és a sivatag illeszkednek egymáshoz. Az első generáció 1970-ben jelent meg a piacon, 25 éve a luxus SUV-ok családját gazdagítva, mely folyamatosan fejlődik. Az állandó összkerékhajtás és a tekercsrugók olyan újítások voltak, melyek zavart okoztak az egész járműosztályban. Még a 3,5 literes V8-as motorral ellátott Range Rover is egyedülálló. Összefoglalva tehát egy győztes modell. 1979-ben megnyerte a Range Rover az első Párizs Dakar rallit. Jelenleg a negyedik generáció modelljei gördülnek le a szalagról, melyek ismét erősítik a terepjárók előnyét: jellemző a gázlóképesség, mely 90 cm és a teljesen automatikus összkerékmeghajtási rendszer, mely felismeri a természet felületeit. A Land Rover zászlóshajója a Range Rover, mely használtan ritkán van a kisautók árának közelében. A katonaság szintén ritkán használja, ám a királyok és sejkek igazán szeretik a Range Rovert.
Land Rover: a brit prémium márka zavaros történelme
A Land Rover történelme a brit Rover autógyártóval indult. Ez a második világháború végéig a különösen drága luxus szedánokról volt ismert, de a brit kormány nyomására többet fektettek a középkategóriás- és sorozatgyártott autók gyártásába. Maurice Wilks, a Rover akkori vezető tervezője tervezte meg az amerikai terepjárók egy prototípusát, melyet főként a mezőgazdaságban használtak. A neve is innen ered: Land-Rover (ekkor még kötőjellel). 1948-ban ez a prototípus került át a sorozatgyártásba. A One sorozat azonnal sikert aratott, nem utolsósorban azért, mert rendkívül tartós alumínium test alkotja, mely hamarosan a Land Rover Land Rover sorozatmodelljeit is fémjelzi majd. 2015 végéig az eredeti land Rover (később nevezték el Defendernek) világszerte nagyra becsült lett a rendőrség és katonaság körében, néha a használtautó-piacon is lehet találni ilyen Land Rovert. A Range Rover bevezetése után a Land Rover fokozatosan bővítette termékpalettáját. A luxus SUV-ok megnyitották a gyár kapuit egy új vevőkör előtt és ez jelentősen rányomta bélyegét a vállalatra. További újítás volt a Land Rover Discovery, melynek célja az volt, hogy lezárja a szakadékot a Defender és a Range Rover között. Az anyavállalat, a Rover időközben a British Leyland Motor Corporation része lett, melyhez olyan márkák tartoztak, mint a Jaguar, az MG, az Austin vagy a Triumph. Ahogy a British Leyland 1976-ban fizetésképtelenné vált, a brit kormány államosította az autóóriást. 1988-tól a Rover ismét a saját lábára állt, bár nem sok sikerrel. 1994-ben a BMW átvételével a Land Rover eljutott Németországba. Négy évvel később a BMW-vel közösen kifejlesztették és bemutatták a Freelander modelljét, mely a land Rover első SUV-ja. 2000-ben a BMW elszakadt a Rovertől, a Land Rover jogokat eladták az amerikai autóórisának, a Fordnak. 2007-ben végül a Ford a Jaguarral együtt, mely már 1989 óta a csoport tagja, eladta. 2008 tavaszán a két márka az indiai Tata Motors autógyárhoz került. 2013 óta a Tata leányvállalata, a Jaguar Land Rover Automotive (JLRA) egyesíti a márkák erejét. A meglévő modellek továbbfejlesztése és az új modellek bevezetése, mint például a Range Rover Evoque egyértelmű sikert hoztak. Az Evoque nyitott tetős változata, az igazi Land-Rover kabrió első alkalommal vált elérhetővé. 2014-re a JLRA több mint 380000 Land Rovert gyártott le, melyek egyaránt biztosítják azok erős jelenlétét a közúti járművek és a SUV járművek közt. A fő üzem Solihull városában, Londontól mintegy 180 kilométerre északnyugatra található, és egyre inkább bővül, hogy megfeleljen az új közepes méretű járművek gyártásának, mint például a Land Rover Discovery Sport. A JLRA és a TATA szorosan együttműködik a University of Warwick intézményével: a Nemzetközi Autóipari Innovációs Közont (The National Automotive Innovation Centre) tudományos- és ipari kutatás egyesítésével egy alternatív meghajtáson dolgozik.
A Land Rover jelenlegi modelljei, melyek bármilyen terepen megállják helyüket
A modell neve | Járműosztály | Gyártási időszak | Jellemzők |
---|---|---|---|
Land Rover Defender | SUV | 1984-2015 között (4. generáció) | Az autóipar törtélmének ikonja. Mottója a kényelmet illetően: a kevesebb több. Az ehhez társuló képességek abszolút leírhatatlanok. |
Range Rover Sport | SUV | 2013 óta (2. generáció) | A Range-Rover platform alapján épült, de jellegzetes különbségek fedezhetők fel a felhasznált alkatrészek között (körülbelül az elemek háromnegyede eltérő). A legjobb időket a Pikes Peak szerint a 2013-as SUV széria élte meg. A 2014-es modell gázolóképessége mintegy 85 centiméterrel nőtt. |
Land Rover Discovery | SUV | 2009 óta(4. generáció) | A 3. generáció szerkezetileg némileg módosított változata, de az optikai változtatások miatt 4. generációként forgalmazzák őket. A tervezés sokkal jobban illeszkedik a Range Rover modellekhez. A normál változat mellett elérhető egy páncélozott verzió is. |
Range Rover | SUV (felső osztály) | 2012 óta (4. generáció) | Az egyedülálló ""Fény aláírás"" kombinálásával kialakították a tompított és a LED-es nappali világítást. Teljesen automatizált összekerékmeghajtású rendszer: Terrain Response 2 rendszer. Három felszereltségi szint: HSE, Vogue, Autobiography. |
Land Rover Discovery Sport | SUV | 2015 óta | A Freeelander modelljét eleveníti fel. Közepes méretű SUV, melyet azonban közúti használatra optimalizáltak. Adaptív Karosszériaszabályozási technikával szerelték fel, ez az Adaptive Dynamics. Először építették be az újonnan kifejlesztett multi-linket a hátsó tengelybe. |
Range Rover Evoque | SUV | 2011 óta | Az összkerékmeghajtás mellett elsőként érhető el tisztán elsőkerék-meghajtással. Megvásárolható normál ötajtósként, laposabb kupéként és kabrió változatban is. 2015-ben a ráncfelvarrás során új lökhárítókat, fényszórókat és hűtőrácsot kapott. |
" |