Mazda 6 áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Mazda 6, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Mazda 6
-
Mazda 6 2.0i Privilege Edition/ Leder/ AutoAirco/ 360cam
€ 20 999,-- 35 395 km
- 03/2020
- 107 kW (145 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
6,7 l/100 km (komb.)
1 -
152 g/km (komb.)
1
Kereskedő, BE-8520 Kuurne -
Mazda 6 Sportbreak 2.2D HP GT-M Automaat Bj:2013 NAP!
€ 4 999,-- 256 665 km
- 05/2013
- 129 kW (175 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
-
129 g/km (komb.)
1
Kereskedő, NL-8304 AW EMMELOORD -
Mazda 6 1.8 KAT Limousine PDC Tempomat Klima 2.Hd
€ 2 995,-- 206 000 km
- 03/2008
- 88 kW (120 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-94365 Parkstetten -
Mazda 6 Sports-Line *PDC*Navi*Xenon*Leder*
€ 15 950,-- 46 363 km
- 10/2014
- 121 kW (165 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-45527 Hattingen Welper -
Mazda 6 Lim.2.5 Top Sport Xenon Kurvenlicht Kimaaut. Fahra
€ 4 990,-- 230 000 km
- 07/2009
- 125 kW (170 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
8,1 l/100 km (komb.)
1 -
192 g/km (komb.)
1
Kereskedő, DE-03051 Cottbus OT Gallinchen -
Mazda 6 Sport 1.8i Touring Airco/Cruise/Pdc/El.ramen/Trekh
€ 4 999,-- 132 325 km
- 09/2007
- 88 kW (120 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
186 g/km (komb.)
1
Kereskedő, NL-3351 HC PAPENDRECHT -
Mazda 6 Sportbreak 1.8 Exclusive GT, Leder, Clima,CC, Led,
€ 3 940,-- 173 366 km
- 06/2012
- 88 kW (120 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
154 g/km (komb.)
1
Kereskedő, NL-7622 AW BORNE -
Mazda 6 2.2 TD 175 HP EXCEED AUTOMATICA
€ 13 800,-- 138 369 km
- 01/2016
- 129 kW (175 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
4,5 l/100 km (komb.)
1 -
119 g/km (komb.)
1
Kereskedő, IT-33100 Udine - Ud -
Mazda 6 2.0l Sports-Line NAVI
€ 13 450,-- 94 002 km
- 06/2014
- 121 kW (165 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-12351 Berlin
A márka rövid története
A Mazda vállalat ősatyját - mely többek között dugók gyártásával is foglakozott - Toyo Cork Kogyo néven jegyezték be Hirosimában 1920. január 30-án. Egy pusztító földrengés következtében azonban a tulajdonos, Jujiro Matsudo úgy határozott, hogy saját járművek gyártására adja a fejét, mert első pillantásra beleszeretett azoknak a Ford teherautóknak a látványába, amelyeket Tokió újjáépítési munkálatai közben figyelt meg. Az első modell egy háromkerekű jármű volt, amely Mazdago néven vonult be a történelembe. A második világháborúban és a hiroshimai atomtámadásban jóformán megsemmisített gyár néhány éven belül talpra állt, s hamarosan be is mutatták első teherautójukat (Toyo Kogyo), 1960-ban az első kétüléses személyautót (R360), s rövidesen a négyüléses Mazda Carolt is. A márka európai exportja a 60-as évek végén indult meg, s ez az időszak termelte ki a legelső Wankel-motoros változatot (110 S Cosmo) is. 1977-ben megjelentek a rendkívül népszerű Mazda 323-as és 626-os modellek, s két évvel később a 25%-os részesedést vásárló Ford bevezette a japán márkát az amerikai piacra is. A vállalat egyre több értékesítési és gyártási rekordot döntött meg, 1984-ben pedig Mazda Motor Corporationre változtatta a nevét. A 90-es években is számos modelljük látott napvilágot (például az Eunos és az Anfini), a 21. század első évtizede pedig tovább folytatta a sort a Mazda 2, Mazda 3, Mazda 5, Mazda 6 és a SUV kategóriás CX-7 megjelenésével. A márka már-már ikonná vált darabjai közül mindenképpen említést érdemel az RX-8, az MX-5 s a jövőbe mutató RX-8 hidrogén RE, valamint a Mazda Premacy hidrogén-hibrid RE is.
A Mazda 6 sikersztorija
A 626-os típust váltó középkategóriás Mazda 6 első generációja 2002-ben mutatkozott be 1,8-3,0 l-es benzin- és 2,0 l-es dízelmotorral négy-, ötajtós, valamint kombi kivitelben. Csúcsverziója, az összkerékhajtású MPS 2006-ban jelent meg. A 2008-ban debütáló második nemzedék tagjait 1,8-2,5 l-es benzin- és 2,0-2,2 l-es dízelmotorokkal szerelték fel, s két év múlva az automata váltó opcióját is lehetővé tették a 2,0 l-es benzinmotoros változathoz, a dízelek fogyasztási mutatóit pedig csökkentették. A harmadik generációt 2013-ban dobták piacra, mely kiegyensúlyozott arányaival és kecses vonalaival azonnal el is nyerte a Red Dot dizájn díjat, amely a legrangosabb nemzetközi kitüntetés, amellyel egy autó külső megjelenését értékelni lehet. A 2015-ös újabb modellfrissítés tovább fiatalította és még igényesebbé tette a Mazda 6-ot, s így valóra váltotta a tervezők álmát: olyan autót adtak ki a kezük közül, melyet még az eddiginél is nagyobb öröm vezetni. A szemet gyönyörködtető külső forma, az áramvonalas karosszéria a Mazdától elvárt kiemelkedő teljesítménnyel párosul, s az extra- és luxusfelszereltség széles spektrumából válogathat a kényelemre, biztonságra és intelligens technológiákra vágyó vásárló. A lehetőségek szinte felsorolhatatlanok: a karakuri ülések, a hófehér bőr üléskárpit, a HMI-utasításrendszer, a csúcsminőségű Bose hangszisztéma, az aktív vezetői kijelző, a Skyactive technológiák, a radaros sebességszabályzó automatika, az elektronikus rögzítőfék, a sávtartást segítő rendszer, az intelligens fékrásegítő és a vakításmentes fényszórók csak elenyésző töredékei az innovatív opciók, illetve – egyes modelleknél – szériafelszereltségek palettájáról, melyek mind azt hivatottak elősegíteni, hogy a vezetés és utazás elegáns és biztonságos, valamint személyre szabott és interaktív élménnyé válhasson.
A Mazda 6 és versenytársai az új és használt autópiacon
A 4870 mm hosszúságú, 1840 mm szélességű és 1450 mm magasságú, városi és országúti közlekedésre egyaránt kiváló Mazda számtalan változatban és felszereltséggel volt elérhető a 2016-os év első felében. Legnagyobb riválisai - az Audi A4, a BMW 3, a Ford Mondeo és a Volkswagen Passat - mellett egyéb középkategóriás autók is versenyre kelnek vele, így például a Mercedes-Benz C-osztály, a Cadillac CTS, a Volvo XC90, a Lexus IS, a Jaguar X-Type és a Honda Accord. A hagyományos középkategóriás autók trendje hanyatlani látszik az egyre nagyobb teret hódító szabadidőautók világában, így több autógyár is egyes modellek visszavonása mellett tette le a voksát. A Mazda azonban nem töri a fejét azon, hogy kivonuljon a D-szegmensből, s innovációk sorával készíti fel a Mazda 6-ot arra, hogy a legerősebb versenyben maradt, valamint porondra kerülő vetélytársaival is emelt fővel vegye fel a versenyt. Az új és a használt autók piacának eladási mutatói is azt bizonyítják, hogy a Mazda 6 továbbra is népszerű a vásárlók körében, nemcsak dízel-, hanem a benzinmotoros változatában is.
- 1A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.