Mazda CX-3 áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Mazda CX-3, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Mazda CX-3
-
Mazda CX-3 1.8D Exceed i-Activsense awd AUTO GARANZIA 24 MESI
€ 15 950,-- 96 254 km
- 01/2019
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
-
5,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
137 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-47838 Riccione - Rn -
Mazda CX-3 Prime-Line 2.0 SKYACTIV-G 121 EU6d-T Berganfahrass
€ 15 950,-- 23 200 km
- 04/2019
- 89 kW (121 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-15344 Strausberg -
Mazda CX-3 G121 Revolution *Automatik*
€ 16 900,-- 47 900 km
- 11/2018
- 89 kW (121 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
0,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
-
0,0 kWh/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, AT-3100 St. Pölten -
Mazda CX-3 SKYACTIV-D 105 FWD 77kW (105 PS)
€ 12 650,-- 71 270 km
- 07/2016
- 77 kW (105 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-25421 Pinneberg -
Mazda CX-3 2.0L Skyactiv-G Executive
€ 13 950,-- 77 350 km
- 01/2019
- 89 kW (121 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
7,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
140 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-40068 San Lazzaro di Savena - BO -
Mazda CX-3 2.0 Skyactiv-G Sports-Line *Navi* *Sitzheizung* *R
€ 14 290,-- 69 000 km
- 01/2017
- 88 kW (120 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
5,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
137 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-81249 München Neuaubing -
Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M | NL-AUTO | LED | HEAD-UP
€ 16 350,-- 122 771 km
- 02/2017
- 88 kW (120 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
-
136 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-3845 MB HARDERWIJK -
Mazda CX-3 SKYACTIV-G 121 FWD Drive Sports-Line
€ 18 490,-- 63 370 km
- 01/2019
- 89 kW (121 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-56626 Andernach -
Mazda CX-3 2.0 SKYACTIV-G 121 Sports-Line *ACC*SHZ*HUD
€ 19 199,-- 34 430 km
- 06/2019
- 89 kW (121 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-96052 Bamberg
"
A Mazda CX-3 jelenleg a legkisebb SUV, illetve kompakt SUV, melyet a Mazda Motor Corporation kínál - más szóval a Mazda CX-9, CX-7 és CX-5 következő modellje, csökkenő sorrendben. Azonban a a CX-7 termelése 2012 végére fokozatosan leállt, majd teljesen befejeződött, annak érdekében, hogy megfelelő kapacitást halmozzon fel a kívánatosabb, kisebb SUV száméra - így a Mazda CX-3 kitölti az űrt a CX-7 után, ráadásul ezáltal a CX-5 is rendkívül nagy sikernek örvendett. 2015 júniusától kezdve elérhető a modell a német piacon, a korábbi márciusi Genfi Autószalonon való bemutatkozása után. A kompakt-SUV modellek már halmozottan kaphatók, így a CX-3 modelljének is egyaránt bizonyítani kellett egy egész horda hasonló karakterű modellel szemben, melyek közé az Audi Q3, a Fiat 500X, a Nissan Juke, az Opel Mokka, a Ford Ecosport, a Nissan Qashqai, a Chevrolet Trax, a VW Taigun, a Skoda Yeti modelljei tartoznak. Az ára 18 000 eurónál kezdődik, pontosan egy nullával kevesebb sugallj az összkerékmeghajtás lehetőségének megrendelését, legalábbis a dízel változatban - a CX-3 technológiáját és felszereltségét itt soroljuk fel:
2012-ben bevezették a négyhengeres Skyactiv motorokat, melyek teljes mértékben megfelelnek az Euro6 szabványának. A benzines szegmensben a 2,0 literes motor az, amit a Mazda3 modelljétől átvettek, a dízeles változat esetében pedig az 1,5 literes turbómotort vették át a Mazda2 modelljétől, mégpedig az alábbiak szerint: A Mazda 3 modeljétől származó Skyactiv-G 120 88 kW (120 LE, 6000 ford./perc) motort kapta meg a CX-3, a hozzáadott FWD megjelöléssel, mely az elsőkerék meghajtásnak felel meg, ez kétféle kivitelezésben kapható, mégpedig hatsebességes manuális és hatsebességes automata sebességváltóval. Ugyanazt a motort, ám 110 kW (150 LE, 6000 ford./perc) telepítették a CX-3 Skyactiv-G 150 AWD modelljébe - a név is azt mutatja, hogy ez már összkerék meghajtást kapott a gyártás során. Aki itt egy érezhetően nagyobb teljesítményre számított, annak valószínűleg csalódnia kellett, ugyanis a nyomaték szempontjából mindkét modell megegyezik, 204 Nm 2800 ford./perc, csakúgy mint a gyorsulás szempontjából 0-ról 100 km/h-ra, a 120-as és 150-es AWD modell nagyjából 9 másodperc alatt gyorsulnak (az automata váltósnál ez körülbelül egy másodperccel több). Fogyasztása átlagosan 5,8-6,4 liter Super 100 km-en (a gyártó szerint, ám érdekes megjegyezni, hogy mindkét változat automata sebességváltóval egy kicsit kevesebb üzemanyagot fogyaszt, mint a kézi sebességváltóval. Szennyezőanyag-kibocsátása 137 g/km CO2, a 120 FWD esetében, és 150 g/km CO2 a 150 AWD esetében. A dízel szegmensben a japán gyártó a Skyactiv-D 105 turbómotort építette be a modellekbe, mégpedig 77 kW (105 LE, 4000 ford./perc) és 270 Nm (2000 f./perc.) teljesítménnyel, a Mazda2 modelljéből. A Mazda CX-3 itt is FWD és AWD változatra osztható, az utóbbi kézi vagy automata sebességváltóval is választható, mindkettő esetében hat fokozatú váltóval. A CX-3 Skyactiv-D 105 FWD elsőkerék meghajtással kivételt képez, ugyanis nincs még egy olyan automata váltó négy literes dízeles fogyasztással, melynek szennyezőanyag kibocsátása 105 g/km lenne, így a CX-3 rendkívül gazdaságos. Különböző tesztek bizonyítják, hogy az összkerék meghajtás automata sebességváltóval valamivel rosszabb, mint a kézi váltós változat, nem utolsósorban azért, mert a gyorsulás 0-ról 100 km-re másfél másodperces késéssel történik. Az autópályán való cirkálás maximális sebessége a dízel modellek esetében alig több mint 170 km/h, ami valamivel kevesebb, mint a benzines változatnál, amelynek esetében ez 195 km/h.
A Mazda CX-3 technológiája
A Mazda CX-3 azonos platform alapján épült, mint a Mazda2, szintén megegyezik a két modell tengelytávja, igaz csak egy karosszéria változatban áll rendelkezésre, hasonlóan a többi kompakt SUV modellekhez. Méretei egyébként szinte pontosan azonosak az Opel Mokka modelljével, mely csak később került bemutatásra. Az összkerék meghajtás lecsökken, gyakorlatilag minden kis SUV modell rendelkezik ""feltételes road képességekkel"", így az összkerék meghajtásra nincs szükség állandóan, rendszerint elsőkerék meghajtással fut a jármű, így a nyomaték tovább csúszik a hátsó tengelyre, ezzel pedig jobb tapadást lehet elérni. Amint az ismert, a fogyasztás szempontjából ez kevésbé előnyös, mivel a hátsó hajtáslánc forog alapjáraton, ezáltal pedig veszteséget termel, mégpedig 0,6 litert 100 km-en a CX-3 AWD modellek esetében. Bár rengeteg SUV esetében standardnak számít a Start-Top rendszer, de a modellt így is éri a szokásos kritika, mely általában a mini és kompakt SUV modelleket: a presztizs olé, de az igazi terepjáró messzemenőleg hiányzik.
A Mazda CX-3 felszereltsége
A CX-3 belső jellemzői váratlanul finomak és ugyanakkor széles körű funkcionalitást kaptak, mint a Mazda2 és a Mazda3: tehát van egy hét hüvelykes érintőképernyője például egy kipárnázott műanyag borítású műszerfalba ágyazva, amely felett egy kihajtható head-up display található. Több mint presztízs, ugyanis ezek az eszközök figyelemre méltó segédrendszerek gyűjteményét tartalmazzák, mint például a navigációs rendszert, mely a középkonzolon egy gombnyomással elérhető. Ezen túlmenően vészféket, sávelhagyás figyelmeztetőt és fényszóró asszisztenst is tartalmaz, illetve a kisautók kategóriájának különös jellemzőjét: az adaptív sebességtartó technológiát (Tempomat), mely tartja a távolságot az elöl haladó járműtől egy radar segítségével. A csomagok tárolására szokásosan szintén két lehetőség van: a csomagtér teljes kihasználása mintegy 400 liter, ám a hátsó ülések lehajtásával akár 1500 literes is lehet.
A Mazda CX-3 összehasonlítása az Opel Mokka modelljével
A CX-3 hossza és szélességeahogy már mondtam, szinte teljesen megegyezik az Opel Mokka modelljével, technikailag viszont Chevrolet Trax modelljén alapul. A Mazda2 modelljétől egyedül a tengelytávot vett át, bár ez csak 1,5 centiméterrel különbözik a Mokka mmodelljétől. Van azonban egy alapvető különbség: A CX-3 egy kicsit olyan, mint egy négyüléses kupé, csakúgy mint a Mokka, ez megmutatkozik magasságában is, különösen a hátsó ülések esetében - itt a CX-3 csaknem 12 centiméterel alacsonyabb, mint párja, a Mokka. Ismert azonban, hogy többet közt a kis SUv modellek esetében inkább a hátsó lábtér a probléma a belmagasság miatt - és tekintve a Mazda2 modelljét, vagy az Opel Mokka modelljét, ez sokkal kevesebb helyet kínál.
"