Nissan Navara áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Nissan Navara, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Nissan Navara
-
Nissan Navara 2.3Dci - AUTOMAAT/360°CAMERA/LEDER/LED/KEYLESS
€ 32 950,-- 53 000 km
- 11/2021
- 140 kW (190 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
-
194 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-3920 Lommel -
Nissan Navara
€ 8 900,-- 240 000 km
- 02/2007
- 126 kW (171 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, BE-1840 Londerzeel (Brussel -Bruxelles-Antwerpen-Anvers) -
Nissan Navara 2.3dCi 4X4* Double Cabine * Navi* Camera* Trekhaak
€ 26 750,-ÁFA visszaigényelhető - 71 262 km
- 11/2018
- 120 kW (163 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
6,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
167 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-8501 Heule -
Nissan Navara Acenta Double Cab 4x4 *AHK*SHZ*
€ 23 789,-ÁFA visszaigényelhető - 59 753 km
- 05/2017
- 120 kW (163 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-52477 Alsdorf -
Nissan Navara 2.3 dCi 190 CV 7AT 4WD Double Cab N-Guard
€ 30 900,-ÁFA visszaigényelhető - 81 512 km
- 02/2021
- 140 kW (190 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-23100 Montagna In Valtellina - Sondrio - So -
Nissan Navara NP300 2.3l 140 kW N-Guard
€ 38 889,-ÁFA visszaigényelhető - 29 500 km
- 07/2021
- 140 kW (190 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-82362 Weilheim -
Nissan Navara 3ª serie 2.3 dCi 4WD King Cab Acenta
€ 24 500,-- 96 327 km
- 01/2020
- 120 kW (163 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-50145 Firenze - Fi -
Nissan Navara NP300 Acenta Double Cab 4x4/DAB/AHK/CD
€ 32 900,-ÁFA visszaigényelhető - 40 121 km
- 02/2022
- 140 kW (190 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
7,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
184 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-84130 Dingolfing -
Nissan Navara 2.3 dCi AT N-Guard Double Cab 4x4 Rkam AHK
€ 33 990,-ÁFA visszaigényelhető - 52 500 km
- 02/2021
- 140 kW (190 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-94051 Hauzenberg
A Nissan eredete
Kevéssé ismert tény, hogy az Európában manapság Nissanként márka Datsun néven már az 1900-as évek elején jelen volt a Japánban. 1933-ban aztán a Nicon Sangyo Co. és az addig a Datsun autókat gyártó Tabata Imono Co. létrehozta a Jidosha-Seido részvénytársaságot. Egy évvel ezután a Nicon Sangyo kizárólagos tulajdonosává vált a cégnek és a táraság neve ezután Nissan Motor Co. Ltd volt. Az üzemben készített személyautókat viszont továbbra is Datsun néven gyártották, melyek növekvő népszerűségnek örvendtek. 1960-ban Kaliforniában a Nissan megalapította leányvállalatát, két esztendővel az után, hogy a japán cég sikerrel kiszállította és értékesíteni kezdte első autóit az Egyesült Államokban. Újabb két év múlva, 1962-ben a japán márka már európai országokban is forgalmazta autóit. 30 évvel később a vállalat már szinte minden kontinensen megvetette lábát, az 1999-ben a Renault-val aláírt Global Alliance megállapodás után pedig létrejött a világ negyedik legnagyobb autógyártó csoportja, évi öt millió járművet meghaladó gyártási kapacitással. A csoport jövője azonban abban meglehetősen ingatag lábakon állt. Aztán Carlos Ghosn elindította a Nissan Újjászületési Terv elnevezésű programot és a Nissan újra nyereséges vállalkozássá vált és olyan sikerautókat gyártott, mint többfunkciós terepjáróból mára szabadidő autóvá is átalakult Navara.
Szabadidőautó vagy munkagép? - a Navara első két szériája
A csak európai és ausztrál piacokon Navara nevű terepjáró gyorsan népszerű lett. Erre masszív felépítményével és terepen nyújtott jó teljesítményével szolgált rá, valamint motorkínálatával, melyben csupa erős és megbízható motort kínált a gyártó. Kiviteltől függően elérhető volt a pickup többek között a belépő 2,4 literes benzinessel és 2,5-ös dízellel, azonban szinte minden évben érkeztek új blokkok, először a V6-os 3 literes, majd a 4x4-es változathoz a 3,3 literes szintén hathengeres kiadás. A használtpiacon is népszerű első generáció utódjaként a 2005-ös modellévben azonban a Nissan elindította a siker útján a típus második nemzedékét is, mely az alapoktól újratervezett dizájnnal érkezett, ami modernebbé és városiasabbá tette az autó megjelenését. Az új terepjáró már az új Nissan F-Alpha platformjára épült, az új konstrukció pedig megnövekedett mérettel is járt. Az új motorkínálat többek között 4 literes, 261 lóerős benzines hathengeresből, ennek gyengített, 4 hengeres változatából, valamint kétféle 2,5 literes, 142 vagy 172 lóerős dízelüzemű blokkokból állt. A dupla- és szimplakabinos kivitelben is értékesített jármű megjelenése stílusosabbá, a belső felszereltség pedig gazdagabbá vált. Ez a gyakorlatban szinte személyautó minőséget jelentett, ahonnan igény esetén nem hiányzott a fűthető ülés, tempomat és multifunkciós kormány sem, a légkondicionálás pedig alapfelszereltség volt.
A Navara jelen generációja és társai...
...avagy a szabadidőautóként használt, munkára is kiválóan alkalmas terepjárók osztálya. Az említett kategória ugrásszerűen növekvő népszerűségéből kifolyólag a piac is telítettebb, számos gyártó kínál munkavégzésre és hobbiautónak is alkalmas pickupokat. Ezek közül a Navara komoly kihívója lehet a Mitsubishi L200 és némileg magasabb árkategóriában a Ford Ranger, továbbá jó alternatívát kínál a Toyota a Hiluxxal, illetve az Isuzu a D-Maxxal. Mindazonáltal a Nissan eredményesen száll be ebbe a versenybe a Navara legújabb, harmadik generációjával, mely teljesen modern formával, minőségi beltérrel és továbbfejlesztett motorválasztékkal érkezett 2014-ben. Az új modell hátsó futóműje már csavarrugós megoldással csökkenti a kocsi méretéből fakadó lengéscsillapítási és rugózási problémákat, valamint még az elődöknél is változatosabb extrákkal járul hozzá az akár öt utas kényelméhez. Ezt a komfort például kétzónás automata klímában és a zérógravitációs, deréktámaszos ülésekben nyilvánul meg, továbbá a pickup már támogatja a különféle okostelefonokat, a hozzájuk kapcsolódó műveletek pedig a beépített navigációval is ellátott érintőképernyős rendszeren végezhetők el. Az extra- és duplakabinos kivitelben kapható Navara kétféle 2,3 literes DCi dízelmotorral érhető el, melyek 160 vagy 190 lóerős teljesítménnyel biztosítják a megfelelő erőt úgy a városi, mint a terepen való közlekedéshez. Összefoglalásként tehát elmondható, hogy bár szoros verseny alakult ki a szabadidőautóként is használt pickupok piacán, az új Nissan Navara kiváló motorjainak és komfortos belső terének köszönhetően megállja a helyét, időtálló kialakításuk miatt pedig a használt példányok népszerűsége sem csökken.