Nissan Pulsar áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Nissan Pulsar, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Nissan Pulsar
-
Nissan Pulsar 1.2 +KAMERA+NAVI+KLIMA+SITZH.
€ 7 500,-- 104 000 km
- 06/2017
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-99974 Mühlhausen -
Nissan Pulsar 1.2 DIG-T Visia Klima Radio
€ 8 950,-- 41 163 km
- 03/2015
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-45549 Sprockhoevel -
Nissan Pulsar 1.2 DIG-T N-Vision
€ 11 900,-- 30 800 km
- 06/2018
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
5,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
117 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-20022 Castano Primo - Milano - MI -
Nissan Pulsar 1.5 dci Acenta 110cv EURO 6B UNICO PROPRIETARIO
€ 11 900,-- 60 000 km
- 06/2017
- 81 kW (110 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
3,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
94 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-20900 Monza - Monza Brianza - Mb -
Nissan Pulsar N-Connecta*360°Kam*Navi*Auto*Spurh*LED*
€ 13 500,-- 16 886 km
- 03/2017
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-30855 Langenhagen / Kaltenweide -
Nissan Pulsar Acenta #Kamera hinten #Navi #AHK abnehmbar #Key...
€ 9 970,-- 85 335 km
- 04/2015
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
5,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
117 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-15517 Fürstenwalde -
Nissan Pulsar 1.2 DIG-T N-Connecta Navi SpurH LM LED
€ 13 980,-ÁFA visszaigényelhető - 35 134 km
- 08/2018
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-01217 Dresden-kaitz -
Nissan Pulsar 1.2 DIG-T N-Connecta 50% deal 5.975,- ACTIE Automa
€ 11 950,-- 98 594 km
- 03/2016
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- 5 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
-
119 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-8501 XD JOURE -
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T N-Connecta Connect*Allw:*AHK
€ 13 400,-- 74 469 km
- 01/2018
- 140 kW (190 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-13055 Berlin / Hohenschönhausen
A nagyvolumenű kompaktosztályban a legtöbb gyártó sokáig óvatosabban kísérletezett a dizájnnal. Ebben értékesítésterhes járműszegmensben a legtöbb tervező egyetlen modellgenerációban igyekezett megtalálni azt a kreatív megoldást, ami a legtöbb ügyfél szája ízének megfelel. Egy idő után azonban ez a megközelítés kontraproduktívnak bizonyult, ugyanis a ferdehátú szedán vagy a tőle származó lépcsőshátú és kombi változatok egyre egységesebb megjelenést kaptak. A kompaktosztályban eluralkodó nagy unalom fokozatosan találkozott az összes gyártóval, akik így tervezőiknek az új fejlesztések során kénytelenek voltak nagyobb mozgásteret biztosítani. A lámpák szélei, a peremdíszek, a kidomborulások és sok egyéb részletében a karosszéria vagy a fényszórók berendezései egyre sportosabbá váltak a kompaktosztályban. Ez a tendencia a japán Nissan autógyártót nem kebelezte be, így 2014-ben megkockáztatták a kompaktok újjáélesztését, méghozzá a Pulsar modelljével, melynek során számos újítást bevezettek a megjelenést illetően. Ugyanakkor azonban a Pulsar egy hosszú modelltörténelemre tekintett vissza. Míg a Pulsar Európában e név alatt ünnepelte premierjét, addig más országokban a japánok az 1970-es évek óta e név alatt voltak jelen a piacon.
A korai Pulsar modellek Európában Nissan Sunny néven kerültek a kereskedelembe
A Pulsar első generációját a gyártó az 1970-es évek végén vezette be, majd rájött, hogy a kompakt sorozatnak kezdetben teljesen más gyártási tervei volak. Szedán, kupé és kombi változatban a Pulsar 1978-ban került az európai piacok kereskedelmébe, mint az egyik első Nissan-modell. Mindazonáltal az ázsiaiak kihasználták az exportpiacok kínálta lehetőségeket, mégpedig elődje, a Datsun által bevezetett Sunny modell által, melyet ugyancsak megtartottak egy későbbi gyártási generációban. Az 1980-as évek közepén megérkeztek Európába az első ötajtós változatok, valamint a Pulsar sorozat háromajtós szedánjai. A programban továbbra is szerepeltek a kombik illetve a kupék is, melyeket a nagy teljesítményű GTi változatban is kínáltak. Az 1990-es években a japánok átvették a sportos motorokat, melyeket a klasszikus kompakt modellek három- és ötajtós karosszériájában is használtak.
A Pulsar variánsok a Nissan Almera sorozat részeként 2006-ig a programban maradtak
A Pulsar generációváltásával az 1990-es évek közepén a tervezők megváltoztatták az elnevezést Európában és a kompaktosztály modelljeit Almera néven hozták kereskedelembe. Ebben a gyártási fázisban a Pulsar Japánban szedánként három- és ötajtós változatban, egy lépcsőshátú változatban és egy kombi változatban gurult le a szalagról. A ferdehátú változat továbbra is a sportos GTi motorral rendelkező modellként elérhető, melynek teljesítménye legfeljebb 105 kW (143 LE). Eközben a Pulsar az európai Almera-generációban két kisebb benzines és egy dízeles motorral volt a program része. Mivel a dízeles verziót illetően a legtöbb európai országban növekvő eladásokat tapasztaltak, a japánok az Almera-Pulsar utolsó gyártási fázisában, 2002 és 2006 között a dízeles modellekre helyezték a hangsúlyt, mely az átalakítást követően közös nyomócsöves technológiát kapott 2002-ben és két teljesítményszinten kínáltak, legfeljebb 100 kW (136 LE) teljesítménnyel.
A Pulsar 2014-be a Nissan 1990-es évekbeli sportmodelljeinek utódjaként lép be
A Pulsar GTi és GTi-R modellekkel a japán tervezők az 1990-es években igyekeztek kompakt modelljeiknek egy sportos arculatot adni, mégpedig a csúcsmodellek és a kisebb teljesítményű sorozatgyártású modellek számára is. Ugyanakkor a Nissan ezekben az időkben műszakilag átalakított Pulsar modellekkel a hivatásos rallysportban is bemutatkozott; ezzel ismertté téve a Pulsar nevét Európában is. E hagyományból kifolyólag az ázsiaiak sport modelleket akartak építeni, illetve a 2014-es Tiida utódja egy klasszikus ferdehátú szedán is új megjelenést kapott. A teljesen megújult dizájn középpontjában álló sportos megjelenéssel a Pulsar az európai piacokon visszahódították a nagy volumenű osztály kompakt autóit.
A Nissan Pulsar 2014-es generációjának sportos megjelenése
A hegyes szögben elkeskenyedő peremdíszek a motorháztetőn, a ferdén álló fényszórók LED-es technológiával, a hűtőrács, a lámpák szélei 2014-ben a Nissan Pulsar modelljének sportos megjelenést adtak, mellyel jelentősen megkülönböztethetővé vált a korábbi generációktól. Illetve a lámpák hátsó nézete is bizonyította a Nissan kompaktjának sportos karakterét: a tető szélére integrált légterelők, a háromszög alakú hátsó lámpák és a szürke karbonból készült lökhárító a Pulsar számára mind magas felismerési értéket biztosítottak. Ezeket a gyártó egybeépítette a különféle feltűnő részletekkel, mint a króm peremű fényszórókkal és ablakokkal, a tükör burkolatokkkal és az optikailag matt szálcsiszolt alumíniummal.
A közel 1400 literes tárolási nagyságával a Nissan a Pulsar modelljét szabványosította
A tervezőknek sosem szabad megfeledkezniük a gyakorlati előnyökről: egy közel 1400 literesre bővíthető csomagtérrel a Pulsar saját kategóriájában egyértelműen magasra helyezte a mércét és ezzel tényleges értéket adott a rakodómesterek számára a kompakt kategóriában. Abban az esetben, ha a Pulsar modelljében a hátsó üléseket felemelve hagyjuk, a csomagtér mintegy 400 literes, de ezzel még szemmagasságban volt más gyártók modelljeivel. Átlagos, hogy a hátul ülő utasok számára az ötüléses autóban mintegy 70 centiméter lábtér áll rendelkezésre.
A Nissan Pulsar fedélzetének támogató rendszerei a Pulsar vezetőjét a mindennapi életben támogatják
A berendezés színvonalától függően a gyártó a Pulsar modelljét különböző elektronikus eszközökkel szerelte fel, melyek a járművezetőt a mindennapi életben támogatják. Ezek közé tartoztak a különféle szenzorok által aktivált rendszerek, mint a holttérfigyelő-rendszer és az automatikus mozgásérzékelő riasztó funkcióval. Ezen kívül a Pulsar egy automatikus vészfékező rendszerrel és sávelhagyásra figyelmeztető rendszerrel dolgozik. A teljes felszerelésű Tekna esetén a Nissan kompaktját minden segítővel felszerelték. Az Acenta és a Visio verziókban az ügyfelek az elektronikus rendszereket felár ellenében rendelhetik meg.
A Nissan a Pulsar modelljét a piaci bevezetéskor két teljesítményosztályban kínálja
A Nissan a Pulsar alapváltozatát egy 1,2 literes hengerűrtartalommal rendelkező benzinmotorral kínálta, mely biztosította az ötajtós modell számára a 85 kW (115 LE) teljesítményt. Ezen túlmenően a 2014-es piaci bevezetés során egy 1,5 literes dízel is elérhetővé vált a Nissan program keretén belül, ami egy maximális 81 kW (110 LE) teljesítményre képes.