Ugrás a tartalomra
Karbantartási munkák miatt az AutoScout24 jelenleg csak korlátozott mértékben érhető el. Ez olyan funkciókat érint, mint például kapcsolatfelvétel az eladókkal, bejelentkezés vagy az Ön eladó járműveinek kezelése.
opel-antara-l-01.jpg

Opel Antara

Opel Antara áttekintés

Átfogó áttekintést talál az autóról Opel Antara, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább

Használt ettől:
*Az elmúlt hónap legalacsonyabb ára az AutoScout24-en

A SUV modellek építése során a német gyártó Opel akkoriban a General Motors (GM) csoportjához tartozott, ez elsősorban a szakértelmet biztosította az ázsiai partnerekkel. A japán tervezésű Isuzu volt az első terepjáró márka, mely 1991 és 2003 közt Opel Frontera néven került piacra és masszív keréktechnológiájának köszönhetően a távoli lejtőkön is jól teljesített. Szintén Isuzu alapú fejlesztés volt az 1992 és 1999 közt gyártott Opel Monterey, melyet a rüssleheimi először kínált programján belül a sporthaszonjárművek (SUV) kategóriájában. Minden modell közös jellemzője volt az Opel logó a hűtőrácson, még a Japánban épített modellek esetében is. Ez csak akkor változott, amikor a GM stratégák elindítottak egy SUV projektet. A kompakt méretű, crossover dizájnnal ellátott szedán és offroad fejlesztésű modellek közül választhattak az új városi vásárlók. A költséghatékonyság kihásználása érdekében a GM úgy döntött, hogy hagyja, hogy a kompakt SUV modelleket leányvállalata, a Daewoo gyártsa Dél-Koreában. Az európai kontinensen a soft-offrodaer modelljét 2006-ban mutatták be Opel Antara néven.

Az Opel Antara diszkrét offroad megjelenése

Az Opel Antara külsőleg 4,57 méter hosszú, melynek jellemző elemei egy szabadidős terepjárónak felelnek meg. Széles műanyag lökhárítók, alumíniumhatású emelt aláfutásgátlók uralják az Opel Antara arculatát és hátsó részét. A kövek elleni védelmet a műanyag bélés és a kissé kiszélesedő kerékívek biztosítják. Összességében még mindig egy sokkal finomabb offroad megjelenést biztosít, melyre már az Opel Antara dizájnja is utal, a 20 centiméternél kisebb hasmagasság ellenére, így inkább egy életmód SUV modellként kell elhelyezni a gépkocsit.

Az Opel Antara opcionálisan kapható összkerékmeghajtással is

Az opcionális összkerékmeghajtás az Opel Antara modelljénél elsősorban a jobb kezelhetőség érdekében vált elérhetővé, főként a nehéz útviszonyok esetében. Ezen kívül kapott egy kipörgésgátlót és lejtmeneti asszisztenst is. A biztonságért felel az ESP, ABS és a fej- és oldallégzsákok elöl és hátul. Az Opel Antara belsejében öt személy számára van elegendő férőhely, akik csomagjaikat a 420 literes csomagtérbe pakolhatják, mely a hátsó ülések mögött található. A hátsó ülések lehajtásával a csomagtér kapcitása 865 literre növekszik. A tetőszerkezet alatt még 1420 liter terhelhetőség is elérhető.

Az Opel Antara két benzines és két dízeles verzióban is elérhető

Az Opel Antara két benzines és két dízeles motorral állt rendelkezésre. A belépő modell 2,4 literes négyhengeres motort kapott, mel 103 kW (140 LE) teljesítményre képes és 9,3 liter Super az átlagos fogyasztása. Ennek megfelel a CO2 kibocsátás is, mely 222 g/km. A V6 csúcsmotor 167 kW (227 LE) teljesítményre képes, és az Opel Antara modelljét mintegy 203 km/h sebességre gyorsítja. A kombinált működés fogyasztását a gyártó 11,6 literre szabályozta (278 g/km CO2). A 2,0 literes dízeles verziót az Opel Antara kétféle motorral kínálja, 93 kW (127 LE) és 110 kW (150 LE) teljesítménnyel, melyek fogyasztása 7,3-7,4 liter gázolaj (194 g/km és 195 g/km CO2). A vásárlók a sebességváltók közül is választhatnak, mégpedig egy ötfokozatú kézi sebességváltó és egy automata ötsebességes váltó közül.