Peugeot 3008 áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Peugeot 3008, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Peugeot 3008
-
Peugeot 3008 1.5 bluehdi Allure s&s 130cv eat8 - PROMO
€ 19 990,-- 30 664 km
- 08/2021
- 96 kW (131 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
4,0 l/100 km (komb.)
1 -
104 g/km (komb.)
1
Kereskedő, IT-13030 Caresanablot - Vercelli - Vc -
Peugeot 3008 PureTech Turbo 130 S&S EAT8 GT Pack TETTO APRIBILE
€ 22 950,-2 - 24 893 km
- 04/2021
- 96 kW (131 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
5,1 l/100 km (komb.)
1 -
117 g/km (komb.)
1
Kereskedő, IT-24045 Fara Gera D'adda - Bergamo - Bg -
Peugeot 3008 1.5 BlueHDi Allure
€ 22 900,-2 - 32 285 km
- 05/2022
- 96 kW (131 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
-
4,0 l/100 km (komb.)
1 - - (g/km)
Kereskedő, IT-40131 Bologna - Bo -
Peugeot 3008 1.2T Allure,CAMERA,GPS,CUIR,CARNET,GARANTIE😍
€ 11 450,-- 83 000 km
- 01/2018
- 96 kW (131 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
5,1 l/100 km (komb.)
1 - - (g/km)
Kereskedő, BE-5660 Couvin -
Peugeot 3008 1.6 hybrid PHEV Allure Pack 225CV e EAT8
€ 22 990,-2 - 25 000 km
- 04/2022
- 133 kW (181 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos/benzin
-
1,5 l/100 km (komb.)
1 -
29 g/km (komb.)
1
Kereskedő, IT-25035 Ospitaletto - BS -
Peugeot 3008 PureTech 130cv S&S 6 Allure Pack
€ 20 900,-- 19 837 km
- 10/2022
- 96 kW (131 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
5,1 l/100 km (komb.)
1 -
116 g/km (komb.)
1
Kereskedő, IT-10044 Pianezza - Torino - To -
Peugeot 3008 STYLE
€ 17 490,-- 73 659 km
- 07/2021
- 96 kW (131 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
-
130 g/km (komb.)
1
Kereskedő, BE-7070 Le Roeulx -
Peugeot 3008 1.5 HDI Crossway*LEDER*NAVI*TOTWI*LED
€ 13 990,-- 181 260 km
- 03/2019
- 96 kW (131 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-10715 Berlin -
Peugeot 3008 1.6 HDi Active - 1e eigenaar - Trekhaak
€ 5 999,-- 126 066 km
- 11/2014
- 84 kW (114 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
-
125 g/km (komb.)
1
Kereskedő, NL-4715 RM RUCPHEN
A nagy limuzin járműosztályban (amely családbarát, mivel a variálható tér koncepcióval rendelkezik) a francia vállalatcsoport PSA-nak (Peugeot és Citroën) egészen az 1990-es évekig a hagyományosan piacvezető konkurens Renault-val szemben nem volt ellenszere. Ugyanakkor a Fiat-tal együttesen tervezett Vans 1994-ben Peugeot 807 és Citroën Evasion neveken lett népszerűsítve, azon modellekkel szemben, melyek már megvetették a lábukat, mint a Renault Espace és a Renault Scénic - ezektől alig bírtak piaci részesedést elvenni. Először a Citroën Xsara Picassóval és utódjával a Citroën C4 Picassóval sikerült az egyre nagyobb jelentőséget szerző kompakt nagy limuzinok csoportjában egy helyet betölteni. A Citroën ezen sikerén felbuzdulva a lánytestvér Peugeot, az oroszlán logós márka, a 2009-es évben felvette a Peugeot 3008-as modellsorozatot a jármű felhozatalába. Az e mögött rejlő koncepció az volt, hogy a Peugeot 3008 ne csak simán családi kocsi legyen, hanem crossover modellként is működjön, mely dinamikus dizájnnal szélesebb vásárlói köröket ér el, akik az elegendő helyválaszték mellett a kompakt méreteknek köszönhető egyszerű kezelhetőségre is igényt tartanak.
Kompakt méretek, teherautóknál megszokott karosszéria-magasság a Peugeot 3008-nál
Az ötajtósként is kínált Peugeot 3008 a 2007-es évben bemutatott Citroën C4 Picasso és ugyanebben az évben piacra bevezetett kompakt modell, a Peugeot 308-as technikai alapjai szerint lett kifejlesztve. 4,36 méteres hosszával, 1,84 méteres szélességével és 2,61 méteres tengelytávjával a Peugeot 3008 csak jelentéktelen arányban lépte túl a kompakt limuzinok mértékeit. A crossovernél megszokott teret a francia gyártó a teherautóknál megszokott karosszéria-felépítéssel nyerte el. 1,64 méteres magasságával a Peugeot 3008-as mind az öt utasának rengeteg fej-mozgásszabadságot kínál, és 430 literes térfogatú a csomagtartója is. A hátsó ülések hátrahajtásával a csomagtartófedél mögötti rakodóképesség a Peugeot 3008-asnál egészen 1600 literig felnagyítható.
A Peugeot 3008 mint crossover, optikailag visszhangban egy SUV-val
Miközben a Peugeot 3008 motortechnikája és építési platformja a Peugeot kompaktautó építési sorozatával osztozkodhatott, a tervezők a dizájnnál olyan kihívás elé lettek helyezve, hogy az új modell sorozatnak teljesen új arculatot adjanak, amellyel a vevők crossover modellekbe vetett igényeinek is eleget tudnak tenni. Így a PSA tervezői a Peugeot 3008-asnak egy lapos és magasan a tetőbe húzott szélvédő üveget adtak, amely a nagy limuzinok karakterét adja vissza. Az erősen kerekített rövid homlokfal hosszúra húzott reflektoraival és a bikaszerű hűtőrácsaival a Sport Utility Vehicle-ökre) (SUV) hajaz. A Peugeot 3008-as elöl és hátul található markáns aláfutásgátlójánál a tervezők munkája egy terepjáró formanyelvére emlékeztet. Ez egy olyan járműszegmens, melyben a Peugeot a Peugeot 4007-tel először a 2007-es évben szerepeltette magát.
A Peugeot 3008-as benzinmotorral három különböző teljesítményfokozatban kapható
A Peugeot 3008 motor felszereltségénél a gyártó a kompakt limuzin programjaiból ismert módosított aggregátorait használta. Kettő 1,6 literes négycilinderes és hatsebességes sebességváltós benzinmotor volt a választékban, melyek a kezdeti verzióban 88 kW-ot (120 LE) teljesítettek és a Peugeot 3008-at egészen 185 km/órás végsebességig gyorsították. A nagyobb hajtással a Peugeot 3008-s egészen 100 kW-ra (150 LE) nyúlhatott el, ami egészen 200 km/órás végsebességre volt elegendő. Az átlagos üzemanyag-fogyasztása 7,1 és 7,4 liter 100 kilométeren. Ez 165 g/km és 176 g/km-es CO-kibocsátásnak felel meg. A 2009-es ősz óta mindkét hajtómű megfelel az Euro5 szabványának. A 2010-es gyártási évben a programot egy 103 kW-os (140 LE) automata verzióval is kibővítették.
A 2011-es gyártási évben a Peugeot 3008-as dízelverziója, a Hybrid is gyártószalagra került
A bevezető modelleket a Peugeot 3008-as dízelmotorizálásánál a 2009-es évben az 1,6 literes, 80 kW-os (109 LE) dízel új sorozata indította el, melyet a 2010-es gyártási évben egy 5 eurós 82 kW-os (112 LE) dízel váltott fel. 4,9 literes átlagfogyasztásával és 130 g/km-es CO2 értékével ez a motor volt a legkörnyezetbarátabb az egész gyártási sorozatban. A 2,0 literes osztály csúcsmotorjai 110 kW-ot (150 LE) bírnak manuális váltóval, valamint 120 kW-ot (163 LE) az automata váltós verzióban. Ezzel a Peugeot 3008-as éppen eléri a 200 km/órás végsebességet. A fogyasztás értéke hajtóművenként 5,6 liter (146 g/km CO2) és 6,7 liter (176 g/km CO2) között változik. A 2011-es gyártási évre a gyártó bejelentette a Peugeot 3008-as négykerék-kormányzású dízel-hibrid verzióját, ami 120 kW-os (163 LE) öngyulladójával és bővített elektromotorjával a fogyasztást alig négy literes átlagra csökkentheti.
- 1A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
- 2ÁFA visszaigényelhető