Peugeot 307 áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Peugeot 307, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Peugeot 307
-
Peugeot 307 Break/ SW SW Premium
€ 999,-- 175 900 km
- 04/2004
- 100 kW (136 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
8,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
194 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-12277 Berlin -
Peugeot 307 307 Sportline 110/Automatik/Klima/AHK/TÜV 07.25
€ 3 499,-- 195 000 km
- 06/2003
- 80 kW (109 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
7,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
174 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-67292 Kirchheimbolanden -
Peugeot 307 1.6i 16v Dynamique
€ 3 850,-- 147 800 km
- 08/2005
- 80 kW (109 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
7,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
178 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-3500 Hasselt -
Peugeot 307 1.6-16V XT 109PK | RIJKLAAR | Airco | NAP
€ 2 250,-- 190 029 km
- 10/2001
- 80 kW (109 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
169 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-7161 LC NEEDE -
Peugeot 307 3p 2.0 hdi XS
€ 3 000,-- 69 000 km
- 11/2002
- 66 kW (90 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
5,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, IT-52044 Cortona -
Peugeot 307 2.0 16V 136Cv Fap*Cerchi*Mp3*Clima autom.
€ 2 950,-- 157 000 km
- 05/2007
- 100 kW (136 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
0,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, IT-22070 Bulgarograsso -
Peugeot 307 SW 1.6HDI Clim Plus
€ 2 900,-- 190 000 km
- 06/2005
- 80 kW (109 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, ES-29640 FUENGIROLA -
Peugeot 307 SW 1.6HDI Pack+ 110
€ 6 990,-- 97 000 km
- 10/2006
- 80 kW (109 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
5,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, ES-15800 MELIDE -
Peugeot 307 1.6-16V XT Premium / Automaat / CruiseControl /
€ 2 445,-- 208 137 km
- 05/2005
- 80 kW (109 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
-
189 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-4004 JR TIEL
Úton a patinás múltból…
Manapság talán kevesen feltételeznék az Európa második legnagyobb autógyártójaként ismert Peugeotról, hogy a mára sikeres vállalat történetének kezdete több mint két évszázadra múlik vissza. 1810-ben döntötte el ugyanis a vállalat névadójaként is ismert testvérpár, Jean-Pierre és Jen-Frédéric Peugeot, hogy a családi birtokukon épült egyik malmukat acélüzemmé alakítják. Eleinte egyebek között rugókat, pengéket és különféle szerszámokat gyártottak, de később elkezdtek kacérkodni a járművek gyártásának gondolatával is, így 1886 után már kerékpárokat is készítettek. A testvérek Peugeot-Fréres nevű cége 1889-ben, a Párizsi világkiállításon az első gőzhajtású triciklijüket is bemutatta a nagyközönségnek. Nem sokkal ezután, négy évvel az ezredforduló előtt Armand Peugeot új céget alapított Automobiles Peugeot néven, mely ettől fogva túraautókat és teherautókat készített. A Peugeot testvérek gyermekei mindeközben szintén autógyártásra adták a fejüket, cégük emblémája a máig használt, jellegzetes Peugeot oroszlán lett. A két cég végül összeolvadt és 1923-ra már több mint 10000 járművet értékesítettek. A cég első sorozatgyártásban készült és a ma is használt számozással ellátott autója az 1929-ben készült Peugeot 201 volt. Később a vállalat felvásárolta a Citröen részvényeinek döntő többségét és ezzel megalakult a PSA Peugeot-Citröen holding, mely máig számos népszerű autóval gyűjti rajongóit. A Peugeot 307 elődjének számító 306-os modellt a cég 1993-tól egészen 2002-ig gyártotta, de az utód már 2001-ben megjelent a piacon. Az újszerűen formás kisautó számos újítással és nagy sikerrel a vásárlók szívébe lopta magát és hamar jelentős népszerűségre tett szert.
... a sikeres közelmúltba és jelenbe
A Peugeot népszerű kisautója számos jó tulajdonságának köszönhetően szinte azonnal hatalmas sikerre tett szert és egy évvel megjelenése után, 2002-ben elnyerte az európai Év Autója címet is. Nem csoda hát, hogy az autó Magyarországon is óriási sikert aratott, jelentős forgalmat generálva a használtautók piacán is. A modellt a gyártó öt változatban is kínálta: az alapvetően elérhető három-, illetve ötajtós változaton kívül kétajtós kupé-kabrió, négyajtós szedán, valamint ötajtós kombi (SW és Break megjelöléssel) is készült az autóból. Az 307-es legnagyobb előnyének a méretéhez képest igazán tágasnak ható utastér és a nagy helyet kínáló csomagtér számítottak. A pozitív vásárlói visszajelzések alapján az autó menettulajdonságai is kedvezőek voltak, köszönhetően a széles motorválasztéknak, melyben az alapnak számító 1,6-os benzines erőforráson kívül a 2 literes HDi dízelmotor is megtalálható volt. A legerősebb motorral a kis családi autó akár 175 lóerős maximális teljesítményre is képes volt, amelyet már a francia rendőrség is előszeretettel alkalmazott, és számos 307-es modellel bővítette flottáját. Az autó küllemét tekintve a gyártó nagy sikerrel alkalmazta a néhány másik modell esetében már bevált új stílust a 307-es esetében is, melynek hála az utód már kerekebb motorháztetővel, ívelt lámpákkal, valamint sportosan, meglehetősen meredek szögben döntött szélvédővel hódított. Az autó megjelenése után 4 évvel, 2005-ben átesett egy modellfrissítésen is, melynek keretében a kor igényeihez igazították megjelenését, illetve az autóhoz elérhető felszereltségek listáját is tovább bővítették.
A Peugeot 307-es ellenfelei és utódja
Folyamatos fejlődésének és kiváló minőségének hála a 307-es egyre inkább népszerűvé vált a használtautó-keresők körében is, sokan találták meg számításaikat a francia kisautóban, mindegy hogy családi, vagy csupán egy „városi szaladgálós” járművet kerestek. Az alapfelszereltség esetén is számos jelentős pluszt kínáló autónak szintén remek oldala még a sokrétű biztonsági felszereltsége. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint az autó négy csillagos Euro NCAP teszteredménye. A kellemes vezetési élményt is kínáló 307-es korszerű HDi motorjainak hála máig kedvező fogyasztással rendelkezik, amely használtan is jó választássá teszi az autót. Azonban, mint az egyik legszélesebb célközönséggel rendelkező kategória képviselője, a Peugeot modellje sem volt, és nincs is egyedül a piacon. Megfelelő alternatívának bizonyulhat a francia gyártó modellje mellett a Ford Focus, a Volkswagen Golf, a Renault Mégane, kombiban pedig akár a Toyota Avensis, illetve a valamivel magasabb árkategóriából az Audi A4 Avant is jó opciónak számíthat. A Peugeot mérnökei a kombi változatban hozzáadtak az autóhoz még egy nagyon látványos különlegességet is, ez pedig az üvegtető volt, így az autóba beülve több mint öt négyzetméternyi ablak veszi körül az utast, ami egészen egyedi belső hangulatot kölcsönöz az autónak. Ugyanakkor – bár a 307-es modell sorozatgyártása 2008-ban befejeződött – az autó máig elképesztő sikere pozitív képet fest az utód 308-as Peugeot számára is. Az új változat a régi verzió összes előnyének megtartásával készült, illetve tovább finomított annak kiváló megoldásain. Elmondható tehát, hogy a Peugeot 307-es látványosan sikeres karriert futott be, és köszönhetően számos változatának, legyen az a fiatalosan sportos 307 CC kabrió, vagy a tökéletesen családbarát 307 SW, a modell még azután is nagyszerű választás lehet, hogy sorozatgyártásban már csak utódja érhető el a márka palettáján.