Ugrás a tartalomra
Karbantartási munkák miatt az AutoScout24 jelenleg csak korlátozott mértékben érhető el. Ez olyan funkciókat érint, mint például kapcsolatfelvétel az eladókkal, bejelentkezés vagy az Ön eladó járműveinek kezelése.
peugeot-508-l-01.jpg

Peugeot 508

Peugeot 508 áttekintés

Átfogó áttekintést talál az autóról Peugeot 508, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább

Új ettől:
Használt ettől:
*Az elmúlt hónap legalacsonyabb ára az AutoScout24-en

A világ egyik legrégebbi autógyártójaként nyilvántartott francia családi vállalkozás, a Peugeot korai modelljei a legkülönfélébb teljesítményosztályokban kaptak helyet a programban, és ezáltal a cég a kis- és kompakt járművek specialistájává vált. A második világháborút követően eltartott néhány évig a gazdasági fellendülés, de megjelent a 403, 504 és 604 közepes méretűkupék és szedánok sorozata a piacon. Franciaországban ezek a modellek szolgálati járművekként szolgálták a kormányt. A külföldi piacokon a Peugeot hamarosan kisautógyártóként jelent meg.

2010-ben megjelent az újabb csúcsmodell a piacon, a Peugeot 508

Ez hatással volt a nagyobb szedánok értékesítésére. Újra és újra a visszahíváson tanakodtak, illetve a modellválaszték racionalizálásán spekuláltak. 2010-ben végül lerakták az új rendszer alapjait: két párhuzamos sorozatban építették a Peugeot 407 és Peugeot 607 modelljeit, melyeket összevonva 2011-ben bemutatták a Peugeot 508 modelljét.

A Peugeot 508 szedánjának növekedése

A Peugeot 508 egyrészt azt jelentette, hogy a hagyományos gyártó legalább ideiglenesen visszavonul a luxusautók osztályából. A másik oldalon a Peugeot 508, a Peugeot 407 utódjakaként jelentős szerepet töltött be a középosztályban. Az ok: a mindössze 4,79 méteres hosszával a szedán felülmúlta középosztálybeli elődjét, mintegy 10 centiméterrel. Összehasonlításképpen: a felette elhelyezkedő Peugeot 607 szedánja mintegy 4,90 méter hosszú. A Peugeot 508 modell hossziránti növekedése legfőképp a csomagtér növekedéséből profitált, ami így jó 515 literes lett és a hátsó utasok nagyjából 4 centiméterrel több lábteret kaptak.

A Peugeot 508 felértékeli a középosztályt

A tervezők bemutatták a stratégia dimenzióit: a Peugeot 508 modelljével egy kompromisszumot kötöttek részben a régi középosztály és a felső középosztály között. A karosszéria kialakítása igazolja a kompromisszumot, mely a középosztályt is érintette: a szedán külseje több hasonlóságot mutatott a nagyobb és kisebb elődjével is. Csakúgy, mint az első rész vagy a hátsó kialakítása, vagy a fényszórók alakja.

A Peugeot 508 SW kombi változat

Valamivel kevésbé növekedett a Peugeot 508 kombijának hosszúsága. A rakodóbarát modell korábban 4,76 méter volt, ami alig maradt el a 4,81 méterhez képest. Csakúgy, mint a többi sorozat esetében, a franciák az ötajtós modellt egy SW utótaggal illették, így az Peugeot 508 SW néven került piacra. Csakúgy mint elődje, ez a modell is hatalmas napfénytetőt kapott. A Peugeot 508 kombi belső terét jellemzi továbbá, hogy az ülések lehajtásával a csomagtér mintegy 1400 literessé válik.

A Peugeot 508 motorjai

A Peugeot 508 leggazdaságosabb változata a hibrid, mely egy elektro-támogatott dízelmotort kapott 82 kW (112 LE) teljesítménnyel, melynek fogyasztása 4,2 liter (109 g/km CO2). Ezenkívül három dízel- és két benzines motor, legfeljebb 115 kW (156 LE) teljesítménnyel szerepelt a Peugeot 508 programjában.