Peugeot Partner áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Peugeot Partner, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Peugeot Partner
-
Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 HDi FAP
€ 3 900,-- 259 000 km
- 03/2012
- 68 kW (92 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
5,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
139 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-9140 Temse -
Peugeot Partner Tepee 1.6HDI 92 Outdoor AUTOCARRO 5 POSTI
€ 5 900,-- 135 050 km
- 04/2014
- 68 kW (92 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
5,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
135 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-25030 Castrezzato - Brescia - Bs -
Peugeot Partner Allure 1.6HDI*Klima*Navi*7-Sitze*Ahk*1HD
€ 10 990,-- 124 799 km
- 03/2016
- 88 kW (120 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
114 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-13127 Berlin -
Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi 92CV Outdoor
€ 8 900,-- 157 000 km
- 03/2015
- 68 kW (92 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
5,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
135 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-40026 Imola - BO -
Peugeot Partner 1.5 BlueHDi L2 Heavy Pro S/S (EU6.2)
€ 16 495,-- 70 686 km
- 12/2020
- 96 kW (131 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
120 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-9100 Sint-Niklaas -
Peugeot Partner solo 18000 km 3 posti BlueHDi 100 S&S PC netto iva
€ 15 500,-ÁFA visszaigényelhető - 18 000 km
- 08/2022
- 75 kW (102 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
107 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-24020 Torre Boldone - Bergamo - BG -
Peugeot Partner BlueHDi 100 L1 Furgone 3 POSTI
€ 6 900,-ÁFA visszaigényelhető - 150 000 km
- 12/2016
- 73 kW (99 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
112 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-33019 Tricesimo - Ud -
Peugeot Partner Pro L1
€ 2 799,-- 400 000 km
- 11/2017
- 72 kW (98 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
6,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
150 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-68775 Ketsch -
Peugeot Partner Tepee Tendance
€ 4 990,-- 160 553 km
- 05/2009
- 66 kW (90 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
8,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
195 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-26203 Wardenburg
Szerszámoktól a világkörüli elismertségig: a Peugeot-ról röviden
A Peugeot története a Jean-Pierre és Frédéric Peugeot testvérpárral kezdődött, akik apjuk munkája nyomán többek között egy malmot és egy olajüzemet örököltek. A két fiatalember előbbit alakította át 1810-ben acélüzemmé, a Peugeot Fréres néven megalakult vállalkozás keretében aztán kéziszerszámokat és fűrészlapokat gyártottak. Az 1886-os év komoly fordulatot jelentett a vállalkozás és a testvérek életében, átálltak ugyanis a különféle kerékpárok készítésére. 1889-ben szenzációként mutatták be a Párizsi Világkiállítás alkalmával az első gőzmotoros, kétszemélyes triciklit, majd 1896-ban kezdték meg a négykerekűek gyártását. A vállalat termelése 1923-ban meghaladta a 10000 darabot, 1921-ben bemutatták a ma szokásos számozást használó 201-est, 1935-ben pedig a már áramvonalas kialakítással és lekerekített idomokkal rendelkező 402-es típust. Később, a hatvanas évek során a Peugeot a korszak növekvő igényeinek megfelelően bővítette kínálatát, a megszokott modelleken felül például megkezdték a kisautók gyártását és értékesítését is. 1974-ben az oroszlános márka tulajdonába került a másik nagy francia autógyártó, a Citröen, ezzel megalakult a máig működő PSA Peugeot-Citröen Holding. Az ezt követő esztendőkben azonban komoly akadályokkal kellett szembenézniük, mivel a Chrysler európai részlegének felvásárlása és az 1978-as olajválság pénzügyi krízishelyzetbe sodorta a francia társaságot. A nehéz időszakon a 205-ös modell sikerei segítették át a céget, ettől fogva felfelé ívelt a PSA csillaga, köszönhetően az olyan friss típusok, mint a 206-os és a 407-es népszerűségének. A dinamikus terjeszkedés szintén pozitív irányba mozdította a Peugeot-t, új összeszerelő üzemek nyíltak például Oroszországban, Kínában és Szlovákiában. Újabban a franciák korszerű benzin- és dízelmotorokat fejlesztenek a BMW-vel és a Forddal, a Mitsubishi segítségével pedig első négykerék-meghajtású autójuk is megjelent, 3008 néven. A Peugeot Partner a Citröen Berlingo testvérmodelljeként 1996-tól szerepel a gyártó kínálatában.
Peugeot Partner – praktikusság mindenekelőtt
Nagyon fontos tudni a Peugeot Partnerről, hogy egy többcélú járműről van szó, amely személy- és kishaszongépjármű kivitelben is megjelent a piacon, azonban a két változat között csak néhány részletet tekintve van különbség. A több mint egy évtizedig gyártott Partner első generációja 1996-ban debütált a gyártó kínálatában, mint személyek és áru fuvarozására is alkalmas jármű. Felhasználási módjainak megfelelően a kocsi legjelentősebb értéke a remek helykínálat és variálhatóság voltak. A bemutatása után röviddel a használt- és új autók piacán is gyorsan népszerűvé váló Partner belső tere amolyan franciásan egyszerű, de stílusos megjelenéssel bír, kellemes extra továbbá, hogy a kormány magassága állítható. A családbarát kivitelben a célszerűséggel összhangban a variálható ülések és a sok kisebb tárolórekesz nyújt átlagon felüli kihasználhatóságot, az áruszállításra inkább alkalmas verzióban pedig a nagyméretű rakodótér és a – személyszállító verzió esetén is – jó összeszerelési minőség jelent méretes pluszt. A 2002-ben ráncfelvarráson is átesett Partner motorkínálata biztosította a megfelelő erőt a rokonok vagy nagy mennyiségű áru szállításához is. A palettán benzinesből 1,4-estől 1,6-os motorokig terjedt a választék, 71-121 lóerős blokkokkal, a dízeles változatok hasonló teljesítménnyel, de akár kétliteres hengerűrtartalommal voltak hazavihetők. Az erőforrások nagy előnye volt, hogy a Partner a használat módjától függetlenül megbízhatóan és kedvező fogyasztással működött, használtan is csábító színben tüntetve fel a kis furgont. Érdekesség, hogy az első széria is megjelent elektromos hajtással, ebben az esetben 67 lóerő vitte előre az autó karosszériáját.
A Partner második generációja és konkurenciája
A Partner második nemzedéke 2008-ban kezdte meg sikerhez vezető útját elődje nyomdokaiban. A Teepee al- és fantázianéven megjelent máig gyártott kiadás a 308-as Peugeot és a Citröen C4 padlólemezére épült, és a „bevált recepten ne változtass” elv mentén inkább egy minden téren továbbfejlesztett verziója az első generációnak. Ez a gyakorlatban modernebb, a második évezredhez jobban passzoló küllemet jelent, valamint részleteiben is módosítottak a kocsin. A számos karosszériaváltozatban hazavihető, de továbbra is elsődlegesen áru- és személyszállításra tervezett jármű már korszerűbb motorkínálattal várja a praktikusságot előnyben részesítőket. Ennek megfelelően a palettán 2 VTi benzines és 3 BlueHDi blokkok találhatók 75, 98, 100 vagy 110 lóerővel, melyek közös tulajdonsága, hogy a szigorú Euro 6-os szabványnak megfelelően készültek. Az új Partnerben változatos felszereltségi opciók várják a vevőket, melyek között a LED menetfény, a tolatókamera, a panorámatető és a fűthető ülések ugyanúgy megtalálhatók, mint az utasok védelmét növelő függönylégzsákok és a vészfékezőrendszer. A piacon azonban sok gyártó versenyez a vevők kegyeiért. Így a Peugeot modelljének olyan ellenfelei vannak, mint a szintén francia Renault Kangoo, a testvérmodell Citröen Berlingo, vagy a magasabb árfekvésű Mercedes Citan. A Partner azonban kiépítette saját presztízsét a kategóriában, használt változatai pedig jóval alacsonyabb áron szereznek a modellnek hírnevet, ami miatt még a kiélezett verseny ellenére is jó ideig biztosítottnak tűnik a praktikus jármű sikere.