Pontiac Firebird áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Pontiac Firebird, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Pontiac Firebird
-
Pontiac Firebird Trans Am V8 5.0 first paint 77.000 km second owner
€ 17 500,-- 77 000 km
- 09/1986
- 154 kW (209 LE)
- Veterán autó
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, NL-6825 MS ARNHEM -
Pontiac Firebird Coupé V8 Aut.
€ 18 000,-- 140 000 km
- 01/1996
- - kW (- LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, ES-03680 ASPE -
Pontiac Firebird V8 326ci de 1967 restaurée en stock en France
€ 42 500,-- 55 670 km
- 10/1967
- 184 kW (250 LE)
- Veterán autó
- - (Előző tulaj)
- - (Váltó típusa)
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, FR-68440 HABSHEIM -
Pontiac Firebird ONE
€ 239 000,-- 28 200 km
- 01/1970
- 188 kW (256 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, FR-13100 Aix-en-Provence -
Pontiac Firebird Automatik
€ 4 999,-- 144 530 km
- 10/1993
- 109 kW (148 LE)
- Használt
- 8 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
11,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
357 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-59457 Werl -
Pontiac Firebird zeer goede staat
€ 9 950,-- 22 710 km
- 05/1994
- 109 kW (148 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, BE-3920 Lommel -
Pontiac Firebird 5.0 FW 87 Trans Am AUT
€ 17 950,-- 124 937 km
- 07/1984
- 116 kW (158 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, NL-3812 RR AMERSFOORT -
Pontiac Firebird - Redbird 4.9 v8
€ 16 950,-- 186 261 km
- 01/1979
- 110 kW (150 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, NL-4762 AS ZEVENBERGEN -
Pontiac Firebird Formula 400
€ 10 250,-- 38 000 km
- 01/1976
- 138 kW (188 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, ES-03700 Denia
Az úgynevezett „Pony Car”-ok 1960-as évek végén történt házassága után sok amerikai gyártó próbálta meg ezekkel a teljesítőképes és viszonylag olcsó sportautókkal képviselni magát a piacon. Mivel a legtöbb vállalat több, különböző márkát egyesít a teteje alatt, ezért adta magát, hogy a költséghatékonyság érdekében közös technikai alapokra fektetett testvérmodelleket fejlesszenek ki. A General Motors (GM) nagyvállalat ebben a Chevrolet és Pontiac leányvállalataiban bízott, melyek a korszak legismertebb Pony Carjait dobták piacra. Amíg a Chevrolet modellje az 1966-os gyártási évtől Camaro néven ment végig a futószalagokon, addig a Pontiac fejlesztői a Firebirdet formálták meg, mely az 1967-es évben került először a kereskedőkhöz. A Pontiac Firebirdöt négy generáción keresztül kupéként és kabrióként gyártották, és a 2002-es gyártási évig maradt a programban.
A Pontiac Firebird első gyártási generációi 1982-ig
A Pontiac Firebird első kettő gyártási generációjának fellépését az 1982-es évig az 1960-as évek stílusának klasszikusan elegáns kupé formái fémjelezték. A gyártási sorozat kupéira és kabrióira jellemző volt ebben az időben a kerek dupla fényszóró és az éles elülső rész lapos hűtőnyílása. Az 1970-es években bemutatott Pontiac Firebird második generációja élesebb formájú lett és két részes elülső hűtővel rendelkezett, melynek négyszögletes nyílásai voltak.
Új formatervezés felnyitható fényszórókkal a Pontiac Firebird számára
A Pontiac Firebird harmadik generációjának 1982-es piaci bevezetése szakítást jelentett a gyártási sorozat eddigi formatervezési hagyományaival. A kabriók és kupék ék formájú elülső részt kaptak, hosszas átmenettel és lecsukható elülső fényszórókkal. A nyitható fényszórók megmaradtak az 1993-ban bemutatott Pontaic Firebird generációjánál is, amely innentől kezdve kerekített vonalvezetéssel állt elő és a gyártási sor 2002-es évi beszüntetéséig ilyen formában maradt programban.
A klasszikus Pontiac Firebirdben V8-as motorok dolgoznak
A Pontiac Firebird belépő változataiba a gyártó hatcilinderes aggregátorokat épített, jó négy literes lökettérfogattal, melyek a kupéknak és kabrióknak viszonylag szerény, 100 lóerős teljesítményt adtak. Klasszikus motorizálásnak számítottak a nagyobb teljesítményű V8-as motorok, melyek egy része 6 liternél nagyobb lökettérfogattal rendelkezett. Az 1980-as években történt leépítés részeként a Firebirdnél nagyrészt V6-os motorok kerültek bevetésre, amíg a csúcsmodellek nyolccilinderes hajtóművekkel lettek felszerelve. A legjobb teljesítményértékeket hagyományosan a Pontiac Firebird Trans Am érte el, mely technikai és karosszéria-formatervezésbeli módosításokkal sportmodellként, kabrióként és kupéként lett a különböző gyártási években eladásra kínálva.