Porsche 911 áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Porsche 911, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Porsche 911
-
Porsche 911 Carrera 3.4i 257kW(350cv) Coupé PDK
€ 78 950,-- 70 586 km
- 03/2015
- 257 kW (349 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
8,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
191 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-5070 Fosses-la-Ville -
Porsche 911 GT3 3.8i | Lift | Sport Chrono | G6 Engine |
€ 109 900,-- 61 166 km
- 01/2014
- 350 kW (476 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
12,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
289 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-9100 Sint-Niklaas -
Porsche 911 Carrera
€ 26 900,-- 199 000 km
- 03/1999
- 221 kW (300 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-55120 Mainz -
Porsche 911 Carrera 3.2 - G50 Deutsche Erstzul. Schiebedach
€ 82 900,-- 47 470 km
- 04/1988
- 174 kW (237 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-85646 Anzing -
Porsche 911 991 CABRIO | PDK | BOSE | CAMERA | VOL-LEDER
€ 75 911,-- 97 500 km
- 07/2014
- 257 kW (349 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
8,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
195 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-8210 Loppem -
Porsche 911 992 Carrera BOSE Sportabgas Rückfahrkamera
€ 129 911,-- 3 998 km
- 04/2024
- 283 kW (385 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
10,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
234 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-53119 Bonn -
Porsche 911 Cabrio 3.4 Carrera 4 996 MANUALE ! HARDTOP ! NUOVA
€ 34 990,-- 121 193 km
- 09/1999
- 221 kW (300 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
12,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, IT-25082 Botticino - Bs -
Porsche 911 3.0 Turbo *TARGA 4* PDK* Garantie 12m
€ 125 990,-- 69 500 km
- 07/2021
- 283 kW (385 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
9,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
218 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-8500 Kortrijk -
Porsche 911 GT3 4.0 Turbo 992*|CHRONO*CLUB SPORT*LED*CRAYON*|
€ 189 990,-ÁFA visszaigényelhető - 5 351 km
- 07/2021
- 375 kW (510 LE)
- Bemutatójármű
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
12,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
283 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-4621 Fléron - Herstal - Liège
A patinás múlt
A Porsche a világ egyik legjobban ismert sportautógyártójaként vonult be a történelembe, még a 19. század első felében. Ferdinand Porsche 1931-ben alapította meg saját nevével ellátott cégét és a Daimler volt technikai igazgatójának asztalán ezután olyan neves autók tervei születtek meg, mint például a Volkswagen Bogáré. Ifjabb Ferdinand „Ferry” Porsche aztán folytatta apja munkásságát és elkezdte tervezni saját gépjárműveit, minek eredményeképpen 1948-ban elkészült az első Porsche néven forgalmazott autó, a 356. Ezzel a vállalat fokozatosan önállóvá vált, majd 1951-es Le-Mans-i futamgyőzelmével első komoly sikerét is elkönyvelhette a versenysportban. 1963-ban mutatták be a márka máig legikonikusabb modelljét, a Porsche 911-est, amely a nagy előd 356-ost váltotta, eredetileg 901-es típusjelzéssel. A névváltás oka a Peugeot és a stuttgartiak között a névhasználat okán kirobbant vita volt, melyet végül a németek a 911-es típusjelzés használatával oldottak meg. A farmotoros, 2+2 üléses sportautót eredetileg kétliteres, hathengeres boxermotorral gyártották, az erőforrást azonban folyamatosan fejlesztették, így a néhány évvel később elérhető 2,4 literes változat mellé megjelent a Porsche Carrera RS is, 2687 ccm3-es motorral. A modellen 1975-ben hajtottak végre egy újabb jelentős fejlesztést, ennek eredménye a turbófeltöltővel szerelt és így már 270 lóerős 911-es volt. 1982-ben érkezett az autóból kabrió változat, így a jármű az addig is elérhető targa és coupé kivitelekkel együtt már három kivitelben is elérhető volt.
A 911-es útja a napjainkig
1989-ig kellett várni a Porsche generációváltására, amikor a gyártó bemutatta a 964-es modellt. Az autón számos ponton fejlesztettek, ezúttal már nem kizárólag a teljesítményt tartva szem előtt, hanem az olyan kényelmi funkciókat, mint például a légzsákok, blokkolásgátló és a szervokormány. Az második nemzedék palettáján is többféle változat állt a vásárlók rendelkezésére, melyek közül a legerősebb 360 lóerős motorjával a gyárilag tuningolt Turbo volt. A harmadik, 993-as névre hallgató generáció stílusosan 1993-ban érkezett, motorikus téren a legfontosabb fejlesztés a futómű finomhangolása volt, ami érezhetően jobban irányíthatóvá tette a modellt. A Turbo változat tulajdonságain is sokat javítottak a Porsche mérnökei, az autó összkerékhajtást és egy elektronikusan vezérelt 408 lóerős motort kapott, melynek köszönhetően teljesítménye javult, fogyasztása pedig csökkent. A következő nemzedék szülötteként megjelent 996-os debütálásakor - 34 évvel az eredeti sportautó megjelenése után - a Porsche a klasszikus léghűtéses erőforrásokat vízhűtésesre cserélte, ezek 3,4-től 3,8 literig terjedő változatokban voltak elérhetők. Az új változatok a gyártó elképzeléseinek megfelelően jól ötvözték a luxust és a sportosságot, ennek megfelelően ezek a modellek a későbbi, és jó néhány előző 911-eshez hasonlóan máig is élénk érdeklődésre tartanak számot a használtautót keresők körben is. A Porsche azonban nem hanyagolta el a versenypályákat sem, így például az civil környezetben is rendkívül népszerű 911-esek 1998-as versenyváltozata, a GT1 Le-Mans győzelmet is aratott.
A Porsche 911 jelene
A legendás jármű 2008-ban esett át egy modellfrissítésen, ezzel pedig teljesen az új évezrednek megfelelővé alakították a kocsit, melynek eredménye a többek között LED-es lámpákkal és új lökhárítókkal modernizált küllem volt. Továbbá innentől már az olyan extrák is az alapfelszereltség részét képezték, mint a Bi-Xenon fényszórók, illetve az autó már kapható volt közvetlen befecskendezésű DFI benzinmotorokkal és a Porsche sajátfejlesztésű, duplakuplungos PDK automata váltójával is. A használatautóként is felkapott 911-es legújabb, 2016-os változatában a stuttgarti vállalat igyekezett a maximumra emelni a kényelmi és biztonságtechnikai újdonságok számát, így a sportautó már holttérasszisztenssel és aktív, távolságtartó radaros tempomattal könnyíti meg a sofőrök mindennapjait. Az összesen 16 változatban és háromféle karosszériakivitelben kapható 911-es sikerrel felel meg a modern sportautóra és a vagány mindennapi társa vágyók igényeinek egyaránt. Motorválaszték terén a 370 lóerő az alap, ez azonban a GT3 RS változat esetén 500 lóerős és 4 literes motorra cserélődik, mely észvesztő 3,3 másodperc alatt teljesíti a 0-100 km/órás sprintet. A hathengeres, rengeteg extrával elérhető 911-esek mindazonáltal nem egyedül száguldanak a kategóriában, több gyártó is neves alternatívákkal veszi fel a versenyt a németek típusával. A szintén német illetőségű konkurencia közül jelentős ellenfél lehet az Audi R8-as, a BMW M3-as, de akár a Mercedes AMG GT is szóba jöhet. Stílusában teljesen eltérő, ennek ellenére kiváló opciót kínál még a Nissan a GT-R modelljével, valamint a Jaguar F-Type is a versenytársak sorában említhető. Ugyanakkor szinte borítékolható a Porsche 911 sikere, tekintve annak töretlen népszerűségét és folyamatosan emelkedő eladásai mutatóit, melyek tovább öregbítik a jármű használtautó-piacon elért hírnevét, valamint továbbra is biztosítják helyét a sikerautók táborában.