Porsche Cayenne áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Porsche Cayenne, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Porsche Cayenne
-
Porsche Cayenne S Luftfederung AD Niveau EXPORT/HÄNDLER
€ 5 000,-- 219 000 km
- 06/2007
- 283 kW (385 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-85354 Freising -
Porsche Cayenne 4.8 S TETTO PANORAMICO-PROBLEMI AL MOTORE
€ 14 900,-- 112 000 km
- 07/2011
- 294 kW (400 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
10,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
245 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-40026 Imola - Bologna - Bo -
Porsche Cayenne 3.6 - Solo operatori del settore
€ 4 912,-- 347 048 km
- 04/2009
- 213 kW (290 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Autógáz (LPG)
-
12,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
296 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-41122 Modena -
Porsche Cayenne Turbo *PANO*VOLLLEDER*KAMERA*TOTASSIST*
€ 36 999,-- 88 817 km
- 02/2015
- 368 kW (500 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
11,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
273 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-85276 Pfaffenhofen an der Ilm -
Porsche Cayenne 4.5 S AUTOMAAT LEER NAVI PDC PANO MEMORY
€ 7 999,-- 196 485 km
- 09/2005
- 250 kW (340 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
-
361 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-5015 AS TILBURG -
Porsche Cayenne Cayenn 3.6 GTS SPORTDES+EXTER+LUFT+CHRO+STDHZ+21
€ 33 950,-- 114 727 km
- 03/2015
- 324 kW (441 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
10,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
237 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-36179 Bebra -
Porsche Cayenne Diesel Platinum Edition *SportDesign*VOLL*
€ 24 900,-- 266 000 km
- 04/2014
- 180 kW (245 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
7,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
191 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, AT-4662 Steyrermühl -
Porsche Cayenne Diesel Platinum Edition BOSE*LUFT*AHK
€ 39 800,-- 112 507 km
- 02/2018
- 193 kW (262 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
-
173 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-30855 Langenhagen / Kaltenweide -
Porsche Cayenne 3.0 Diesel
€ 29 900,-- 130 000 km
- 12/2015
- 184 kW (250 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
6,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
173 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10093 Collegno - To
Egy kis Porsche történelem
A világ egyik legjobban ismert sportautógyártójának története még a 19. század első felében kezdődött. Ferdinand Porsche 1931-ben alapította meg saját családnevével fémjelzett vállalkozását és a Daimler technikai igazgatói székét is megjárt úr asztalán ezután olyan híres autók tervei kerültek papírra, mint például a nevezetes Volkswagen Bogáré. Ifjabb Ferdinand „Ferry” Porsche később folytatta apja munkásságát és elkezdte tervezni saját járműveit, ennek eredményeképpen pedig 1948-ban elkészült az első Porsche néven forgalmazott modell, a 356. Ezután a vállalat fokozatosan önállóvá vált, aztán 1951-es Le-Mans-i futamgyőzelmével első komoly sikerét is elkönyvelhette a versenysportban. 1963-ban készült el a márka máig legikonikusabb autója, a Porsche 911-es, mely a híres-neves elődöt, a 356-os típust váltotta. A Porschét sem kerülte el azonban a háború pokla, így a gyárnak költöznie kellett eredeti helyéről és az eredeti üzemrészeket (ez a mai I. gyáregység) a háború alatt lefoglalták az amerikai csapatok, így azokat csak 1956-tól lehetett újra használni. A gyártó autói iránti kereslet az évek során folyamatosan nőtt, ezért a cég először átállt a kétműszakos gyártásra, majd 1993-ban az új 911-es bevezetésével a gyártást már egy folyamatosan mozgó szerelőszalaggal gyorsították fel. Bár a márka történelme korántsem mentes a hullámvölgyektől, a vállalat már hosszú évek óta nyereséges és egyre több kategóriában gyárt járműveket. A terepjárók piacára először 2002-ben léptek be a stuttgartiak, amikor bemutatták az azóta is népszerű Cayenne-t.
A Porsche Cayenne útja a sikerhez
A Cayenne bemutatásával a Porsche egy számára teljesen új terepre merészkedett, és a terepjárók piacán próbált szerencsét. Az ötlet pedig fényesen bevált, a Cayenne máig is az egyik legnagyobb számban értékesített Porsche modell. A márka történetében másodikként, az 1995-től nem gyártott 928-as után a sportos terepjáró is elérhető volt V8-as motorral, ami már önmagában is unikumot jelentett a modellválasztékban, nem beszélve a gyártótól addig idegen terepjáró kivitelről. A népszerű crossovert először egy 3,2 literes benzines erőforrással értékesítették, ami 250 lóerős maximális teljesítményre és méreteit meghazudtolóan fürge gyorsulásra volt képes. A terepjáró nagy előnye volt továbbá, hogy a Porsche filozófiájának megfelelően a belső kialakítást is úgy tervezték meg, hogy az megfeleljen akár a legmagasabb elvárásoknak is. A német mérnökök azonban a külső, illetve a motorikus tulajdonságok terén sem fukarkodtak az újításokkal, így már az első széria karosszériája is többfázisú, változó szilárdságú acélból készült, valamint a kocsi biztonságosságát tovább növelték az oldal- és függönylégzsákok. Az autó ezenfelül kialakításához hűen terepen sem vall szégyent, az erősebb motorral is rendelkező Turbo változat hasmagassága például 116 milliméteres skálán állítható, a durva tereppel való küzdéshez pedig a maximális hasmagasság akár a 273 mm-t is elérheti. Ami a motort illeti, igazi újdonság, hogy az egyébként nem kiemelkedő 420 Nm nyomatékot a Cayenne igen széles tartományban, 2500 és 5000 közötti fordulatszámon folyamatosan képes biztosítani. Az első szériás terepjáró számos jó tulajdonságának köszönhetően hatalmas népszerűségre tett szert a használtautók piacán is, és 2010-ben a Porsche a Cayenne második generációját is bemutatta.
Az új Porsche Cayenne és vetélytársai
Az új széria olyan, szinte kötelező újításain túl, mint a modernizált és elegánsabb külső, valamint a szélesebb színválaszték, a tervezőknek sikerült az autó alap 3,6 literes V6-os motorját is gazdaságosabbá és erősebbé is fejleszteni. Az új Cayenne egészen változatos motorválasztékkal kapható, ezek között megtalálható a belépő 240 lóerős, V6-os dízelen kívül a 380 lóerős kompresszoros hibrid, valamint a Cayenne S változat esetében az 500 lóerős turbós erőforrás is. A motorok említett gazdaságosságát segíti az opcionális Tiptronic automata váltó és a start-stop rendszer is. 2015-ben a Cayenne átesett egy modellfrissítésen, melynek köszönhetően a jármű már összesen 11 változatban elérhető, s motorválasztékban az előző változatokban megszokottak mellett megtalálható az E-Hybrid változat is, mely egy kiegészítő elektromotorral ad hozzá a jármű gazdaságosságához. A hatalmas csomagtérrel is rendelkező autóba rengeteg extra rendelhető, az osztott klímától a teljes belső bőrborításon át a tolatóradarig terjednek a lehetőségek. A kategória sikerességét azonban a többi gyártó is igyekszik kihasználni, így a Porsche crossoverjének több vetélytárssal is meg kell küzdenie, melyek közül kiemelkedik a szintén német BMW X5 és X6 modellje, valamint az Audi Q5. Az alternatívák sorában említhető még a vadonatúj Maserati Levante is, mely az olaszok válasza a német terepjáró sikereire. Azonban a Cayenne magabiztosan magas eladási mutatói és használtpiaci népszerűsége is azt mutatja, hogy a Porsche SUV modellje a jövőben is nagy eséllyel a siker útján gördül majd tovább, és a legsikeresebb SUV/Crossover modellek táborát erősíti majd.