Renault Scenic áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Renault Scenic, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Renault Scenic
-
Renault Scenic 1.9 dCi Conquest
€ 1 650,-- 206 798 km
- 05/2009
- 96 kW (131 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
6,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
160 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-1910 Kampenhout -
Renault Scenic III Grand BOSE Edition 1.6 dCi 130 FAP EXPORT/HÄND
€ 5 500,-- 235 000 km
- 08/2015
- 96 kW (131 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-85354 Freising -
Renault Scenic 2.0 16V Automatik LM PDC GRA Klima
€ 2 485,-- 116 246 km
- 05/2008
- 99 kW (135 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-77855 Achern -
Renault Scenic 1.5 dci 106 CV Dynamique ADATTA NEOPATENTATI
€ 2 450,-- 149 000 km
- 10/2007
- 78 kW (106 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
5,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
137 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-12042 Bra - Cuneo - Cn -
Renault Scenic 1.3 TCe Energy Initiale Paris
€ 13 749,-- 88 132 km
- 06/2018
- 120 kW (163 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
5,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
122 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-1101 CL AMSTERDAM -
Renault Scenic 1.6 NAP *LEES-TEKST!* NAVI PDC CRUISE ECC '07
€ 944,-- 213 824 km
- 01/2007
- 82 kW (111 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
182 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-5349 AK OSS -
Renault Scenic Renault 1.9 dCi 130CV Luxe 7 Posti Unicoproprieta
€ 4 300,-ÁFA visszaigényelhető - 169 000 km
- 07/2010
- 96 kW (131 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
5,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
149 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10143 Torino - To -
Renault Scenic Scénic 1.5 dCi 110CV Attractive
€ 5 500,-- 140 000 km
- 12/2011
- 81 kW (110 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
5,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
128 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10147 Torino -
Renault Scenic 1.33 TCe Intens EDC GPF Keyless*Camera*Lane*Navi
€ 17 490,-- 44 835 km
- 07/2019
- 103 kW (140 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
5,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
131 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-8840 Oostnieuwkerke
Némi történelem...
1899-ben Luis Renault két testvérével és egy barátjukkal közösen még a századforduló előtt elkészítette az általuk alapított és akkoriban még friss névnek számító Renault Fréres autógyár első járművét, a Voiturette-et. A márka kezdeti sikereit fémjelezi ezek után az AK 90CV modell diadala a világ első Grand Prix autóversenyén is, melyet a Renault csapata egy magyar származású pilótával, Szisz Ferenccel nyert meg 1906-ban. A két világháború alatt a gyár kénytelen volt teljes kapacitását a hadászat szolgálatába állítani, ezért ebben az időszakban a Renault gépjárművek sorozatgyártása is szünetelt. A márka üzemeit a második világégés végeztével államosították, és ekkor újra megindult a civil- és versenypályára szánt autók gyártása is. Az 1960-as évek elején aztán a gyártó megkezdte az orrmotoros, elsőkerék-meghajtású R4-es modell sorozatgyártását, mely szakított a gyártó addig megszokott tradícióival, és Európa-, majd világszerte is közkedvelt autóvá vált. Ennek ellenére a Renault sem tudta teljes mértékben elkerülni az olajválság okozta nehéz időszak akadályait, azonban a cégnek sikerült átvészelni az említett periódust és az 1990-es években több, igen népszerűvé váló modellt is készítettek. Az utóbbi másfél évtizedben egy szemléletváltást követően a márka élen jár a lehető legbiztonságosabb autók tervezésében, ebből kifolyólag több járművük is elsőként vizsgázott kiváló, öt csillagos eredménnyel az EuroNCAP világszerte elismert tesztjein. A Renault Scénicet 1996-ban mutatta be a gyártó a nagyközönségnek és az autó számos jó tulajdonságának és újító koncepciójának hála még ugyanebben az évben elnyerte az Év Autója díjat.
Repülő rajt után folyamatos fejlődés
A Scénic első változatát a Renault mérnökei még a Mégane padlólemezére tervezték és a megjelenését követő három évben ennek megfelelően, mint Mégane Scénic értékesítették. A modell csak 1999-től vált önállóvá, amikor a gyártó egy alapos ráncfelvarrást hajtott végre a járművön, melynek eredményeképpen az autó belső tulajdonságai javultak, külső megjelenése pedig kifinomultabbá vált. A motorpalettán 2003-ig 1,4 és 2,0 literes benzines és 1,9 literes dízelüzemű erőforrások álltak a vevők rendelkezésére, melyek megbízható és gazdaságos működést biztosítottak. Az autó különlegessége azonban inkább a belső és külső formatervezés egyedisége volt, tekintve, hogy az voltaképpen megalkotta a kompakt egyterű kategóriáját. Ez a gyakorlatban azt jelentette, hogy egy viszonylag kis autó kiválóan alkalmas volt nagycsaládos használatra is, mivel belső tere egészen nagymértékben személyre szabható és tágas volt, az egyterű kialakításnak hála pedig a csomagtér mérete sem szenvedett csorbát. 2003-ban jelent meg aztán a modell második generációja, mely igazán radikális változtatásokat nem hozott, azonban a gyártó sikeresen csiszolt szinte minden téren az autón. Ennek hála a külső megjelenés is igényesebbé, stílusosabbá vált, majd egy évvel az új változat megjelenése után a nagyobb tengelytávú, hétüléses Grand Scénic is megjelent a gyártó kínálatában. A második generáció motorválasztéka már jóval több lehetőséggel kecsegtette a vevőket, mint az elődje: a palettán az 1,4-2,0 literes benzines és 1,5-2,0 literes dízel erőforrások is megtalálhatóak voltak. Többek között ez a széles és jó minőségű motorválaszték és az autóhoz rendelhető számtalan extra teszi a Scénic különböző változatait a mai napig népszerűvé a használtautók piacán is. A típus jelenleg legfrissebb verziója a 2009-ben megjelent harmadik generáció, mely már egy alapoktól újratervezett külsővel és számos modern újítással került sorozatgyártásra.
A Renault Scénic jelene és jövője
A harmadik nemzedéket képviselő Scénicből is készült Grand kivitel, a motorpalettán pedig az előző generáció választékához hasonlóan maximum 2 literes benzines és 2 literes dízeles erőforrások voltak választhatók. A gyártó mérnökei a kornak megfelelően jó minőségű belső térrel látták el a legújabb változatot, és az autó megtartotta előnyös tulajdonságait is, így korrekt felszereltséggel, kedvező menettulajdonságokkal és barátságos áron volt megvásárolható. A típusból készült egy úgynevezett XMOD változat is, mely a Scénic szabadidő-autó változat, fiatalos külsővel, takarékosabb motorral, akár LED menetfénnyel, valamint külön kalibrálható ESP-vel. Azonban számos gyártó számos típusa száll máig versenybe a Renault modelljével. Ezért jó alternatívát jelenthet például a Citröen Xsara Picasso vagy a szintén francia Peugeot 3008, illetve a valamivel nagyobb autók sorából az Opel Zafira. Merőben más külsővel rendelkezik, de hasonló ára miatt szintén a vetélytársak sorát bővíti a Chevrolet Orlando, továbbá a némivel alacsonyabb árkategóriából a Dacia Lodgy is a Scénic ellenfeleként indul a használt- és új autók piacán egyaránt. Ugyanakkor a 2016-os Párizsi Autókiállítás keretében a Renault lerántotta a leplet a típus legújabb generációjáról. Az új Scénic trendi formavilággal és kiegészítő elektromos hajtással, hibridként kerül majd piacra 2016 őszén, és tekintetbe véve a modell kimagasló eladásait, az újonnan bemutatott változat is nagy valószínűséggel sikerautóként lép majd elődei nyomába, tovább öregbítve a széria hírnevét.