Renault Scenic áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Renault Scenic, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Renault Scenic
-
Renault Scenic 1.9 dCi Conquest
€ 1 650,-- 206 798 km
- 05/2009
- 96 kW (131 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
6,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
160 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-1910 Kampenhout -
Renault Scenic dCi 130 CV Energy Bose NEOPATENTATI 7 POSTI
€ 12 500,-- 93 169 km
- 04/2017
- 96 kW (131 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
116 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-21057 Olgiate Olona - Varese -
Renault Scenic 1.3 TCe Business
€ 15 500,-- 54 233 km
- 03/2022
- 103 kW (140 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-10015 Ivrea - Torino - TO -
Renault Scenic dCi 8V 110CV Energy Zen
€ 11 500,-- 95 730 km
- 01/2017
- 81 kW (110 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
3,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
100 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10064 Pinerolo - Torino -
Renault Scenic MARCHAND OU EXPORT ! 1.5 dCi Bose Edition, Camera
€ 6 950,-- 152 487 km
- 02/2016
- 81 kW (110 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
-
4,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
114 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-7110 Strépy-Bracquegnies -
Renault Scenic X-Mod 1.5 dci Live s&s 110cv
€ 5 500,-- 104 000 km
- 04/2014
- 81 kW (110 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, IT-25064 Gussago - Bs -
Renault Scenic 1.5 dCi Energy - 7 PLACES - EURO 5 - XENON
€ 2 950,-- 304 328 km
- 01/2013
- 81 kW (110 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, BE-6150 Anderlues -
Renault Scenic X-Mod 1.5 dci Luxe 110cv
€ 4 590,-- 148 000 km
- 05/2010
- 81 kW (110 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
5,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
135 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-51042 Firenze - FI -
Renault Scenic Scénic dCi 8V 110 CV Energy Zen
€ 11 900,-- 99 900 km
- 01/2018
- 81 kW (110 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
3,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
100 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-46030 Pomponesco - Mn
Némi történelem...
1899-ben Luis Renault két testvérével és egy barátjukkal közösen még a századforduló előtt elkészítette az általuk alapított és akkoriban még friss névnek számító Renault Fréres autógyár első járművét, a Voiturette-et. A márka kezdeti sikereit fémjelezi ezek után az AK 90CV modell diadala a világ első Grand Prix autóversenyén is, melyet a Renault csapata egy magyar származású pilótával, Szisz Ferenccel nyert meg 1906-ban. A két világháború alatt a gyár kénytelen volt teljes kapacitását a hadászat szolgálatába állítani, ezért ebben az időszakban a Renault gépjárművek sorozatgyártása is szünetelt. A márka üzemeit a második világégés végeztével államosították, és ekkor újra megindult a civil- és versenypályára szánt autók gyártása is. Az 1960-as évek elején aztán a gyártó megkezdte az orrmotoros, elsőkerék-meghajtású R4-es modell sorozatgyártását, mely szakított a gyártó addig megszokott tradícióival, és Európa-, majd világszerte is közkedvelt autóvá vált. Ennek ellenére a Renault sem tudta teljes mértékben elkerülni az olajválság okozta nehéz időszak akadályait, azonban a cégnek sikerült átvészelni az említett periódust és az 1990-es években több, igen népszerűvé váló modellt is készítettek. Az utóbbi másfél évtizedben egy szemléletváltást követően a márka élen jár a lehető legbiztonságosabb autók tervezésében, ebből kifolyólag több járművük is elsőként vizsgázott kiváló, öt csillagos eredménnyel az EuroNCAP világszerte elismert tesztjein. A Renault Scénicet 1996-ban mutatta be a gyártó a nagyközönségnek és az autó számos jó tulajdonságának és újító koncepciójának hála még ugyanebben az évben elnyerte az Év Autója díjat.
Repülő rajt után folyamatos fejlődés
A Scénic első változatát a Renault mérnökei még a Mégane padlólemezére tervezték és a megjelenését követő három évben ennek megfelelően, mint Mégane Scénic értékesítették. A modell csak 1999-től vált önállóvá, amikor a gyártó egy alapos ráncfelvarrást hajtott végre a járművön, melynek eredményeképpen az autó belső tulajdonságai javultak, külső megjelenése pedig kifinomultabbá vált. A motorpalettán 2003-ig 1,4 és 2,0 literes benzines és 1,9 literes dízelüzemű erőforrások álltak a vevők rendelkezésére, melyek megbízható és gazdaságos működést biztosítottak. Az autó különlegessége azonban inkább a belső és külső formatervezés egyedisége volt, tekintve, hogy az voltaképpen megalkotta a kompakt egyterű kategóriáját. Ez a gyakorlatban azt jelentette, hogy egy viszonylag kis autó kiválóan alkalmas volt nagycsaládos használatra is, mivel belső tere egészen nagymértékben személyre szabható és tágas volt, az egyterű kialakításnak hála pedig a csomagtér mérete sem szenvedett csorbát. 2003-ban jelent meg aztán a modell második generációja, mely igazán radikális változtatásokat nem hozott, azonban a gyártó sikeresen csiszolt szinte minden téren az autón. Ennek hála a külső megjelenés is igényesebbé, stílusosabbá vált, majd egy évvel az új változat megjelenése után a nagyobb tengelytávú, hétüléses Grand Scénic is megjelent a gyártó kínálatában. A második generáció motorválasztéka már jóval több lehetőséggel kecsegtette a vevőket, mint az elődje: a palettán az 1,4-2,0 literes benzines és 1,5-2,0 literes dízel erőforrások is megtalálhatóak voltak. Többek között ez a széles és jó minőségű motorválaszték és az autóhoz rendelhető számtalan extra teszi a Scénic különböző változatait a mai napig népszerűvé a használtautók piacán is. A típus jelenleg legfrissebb verziója a 2009-ben megjelent harmadik generáció, mely már egy alapoktól újratervezett külsővel és számos modern újítással került sorozatgyártásra.
A Renault Scénic jelene és jövője
A harmadik nemzedéket képviselő Scénicből is készült Grand kivitel, a motorpalettán pedig az előző generáció választékához hasonlóan maximum 2 literes benzines és 2 literes dízeles erőforrások voltak választhatók. A gyártó mérnökei a kornak megfelelően jó minőségű belső térrel látták el a legújabb változatot, és az autó megtartotta előnyös tulajdonságait is, így korrekt felszereltséggel, kedvező menettulajdonságokkal és barátságos áron volt megvásárolható. A típusból készült egy úgynevezett XMOD változat is, mely a Scénic szabadidő-autó változat, fiatalos külsővel, takarékosabb motorral, akár LED menetfénnyel, valamint külön kalibrálható ESP-vel. Azonban számos gyártó számos típusa száll máig versenybe a Renault modelljével. Ezért jó alternatívát jelenthet például a Citröen Xsara Picasso vagy a szintén francia Peugeot 3008, illetve a valamivel nagyobb autók sorából az Opel Zafira. Merőben más külsővel rendelkezik, de hasonló ára miatt szintén a vetélytársak sorát bővíti a Chevrolet Orlando, továbbá a némivel alacsonyabb árkategóriából a Dacia Lodgy is a Scénic ellenfeleként indul a használt- és új autók piacán egyaránt. Ugyanakkor a 2016-os Párizsi Autókiállítás keretében a Renault lerántotta a leplet a típus legújabb generációjáról. Az új Scénic trendi formavilággal és kiegészítő elektromos hajtással, hibridként kerül majd piacra 2016 őszén, és tekintetbe véve a modell kimagasló eladásait, az újonnan bemutatott változat is nagy valószínűséggel sikerautóként lép majd elődei nyomába, tovább öregbítve a széria hírnevét.