Suzuki Vitara áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Suzuki Vitara, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Suzuki Vitara
-
Suzuki Vitara VITARA 1,4 DI Hybrid Club DAB Spurhalte LED
€ 14 990,-ÁFA visszaigényelhető - 45 900 km
- 09/2020
- 95 kW (129 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-44575 Castrop-Rauxel -
Suzuki Vitara 1.6 Comfort 4x4
€ 14 399,-- 14 886 km
- 05/2015
- 88 kW (120 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
5,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
130 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-1000 Brussel -
Suzuki Vitara Vitara 1.6 ddis V-Top s&s 2WD * SUPER PROMO
€ 12 700,-- 70 000 km
- 06/2016
- 88 kW (120 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
106 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10040 La Loggia- Torino -
Suzuki Vitara Comfort 1.4 48V Hybrid ACC+AHK+Spurh+LED+Kamera
€ 20 700,-ÁFA visszaigényelhető - 4 800 km
- 10/2023
- 95 kW (129 LE)
- Bemutatójármű
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-86720 Nördlingen -
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet S
€ 14 975,-- 59 850 km
- 12/2017
- 103 kW (140 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
5,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
121 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-07937 Zeulenroda- Triebes -
Suzuki Vitara 1.6 ddis V-Cool s&s 4wd allgrip
€ 11 900,-ÁFA visszaigényelhető - 112 873 km
- 05/2016
- 88 kW (120 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
111 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10024 Moncalieri - Torino -
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Allgrip 4X4 Allrad Navi Kamera Top
€ 16 990,-- 59 890 km
- 08/2018
- 103 kW (140 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
5,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
128 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-44369 Dortmund -
Suzuki Vitara 1.4 Hybrid Top
€ 17 900,-- 58 440 km
- 06/2020
- 95 kW (129 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Elektromos/benzin
-
4,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
104 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-26866 Cornegliano Laudense - Lodi - Lo -
Suzuki Vitara Vitara 1.4 Hybrid Top
€ 16 800,-- 44 640 km
- 02/2021
- 95 kW (129 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Elektromos/benzin
-
5,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
120 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-35133 Padova - PD
Egy kis történelem…
Ki gondolná, hogy a Suzuki története egy fiatalember szövőgépről szőtt álmaival indult? A japán Michio Suzuki – a cég alapítója – mindössze 22 éves volt, mikor 1909-ben megtervezte és árulni kezdte első pedálhajtású szövőgépét. És az álom valóra vált, sikert sikerre halmozott, nem csoda hát, hogy 1920 márciusában a tőzsdére is bevezethette vállalkozását, a Suzuki Szövőszékgyártó Vállalatot. Ezt a dátumot tekintjük a ma Suzuki Motor Corporation néven ismert cég világra jöttének. A világháborúk és a telítődő piac ugyan egy időre visszavetette a sikertörténetet, a profilváltásba fektetett energia meghozta gyümölcsét, s a cég 1954-re már mintegy 6000 motorkerékpárt gyártott havonta. Power Free, Diamond Free, Mini Free, Colleda Co – csupán néhány név az akkori palettáról, s a cég első miniautója, a kéthengeres, 360 köbcentis Suzulight is rövidesen napvilágot látott. Innentől kezdve pedig nem állt semmi a fejlődés útjába. A lelkes és leleményes szakemberek munkájának köszönhetően a cég mára az egyik legismertebb gépjárműgyártóvá nőtte ki magát – modelljei az új és használt autók piacán is nagy népszerűségnek örvendenek. Az első összkerékhajtású négykerekűt 1970-ben kezdték árusítani, mely utódaival együtt a kisméretű terepjárók specialistájává tette a vállalatot. Az 1988-ban bemutatott Vitara pedig új korszakot nyitott még hatékonyabb alvázának, 2200 mm-es tengelytávolságának és versenytársainál kisebb súlyának köszönhetően. Létezett háromajtós, zárt és ponyvatetős, valamint ötajtós változatban is, s különböző típusneveken szerte a világon forgalomba került.
A Suzuki Vitara töretlen útja a siker felé
Az első generációs Suzuki Vitarát tíz éven át, 1988-tól 1998-ig gyártották benzines és dízel változatban is. Újabb áttörést jelentett az 1998-ban piacra dobott Grand Vitara, a kissé gömbölyített formájú, megnövelt nagyságú második generációs modell. A hátsó hosszlengőkaros felfüggesztést merev ötpontosra, a kormányzást fogaslécesre változtatták, mely jóval közvetlenebb irányítást és stabilitást tett lehetővé. Tovább fokozta a kényelmet a 2000-re kifejlesztett kapcsológomb, melynek segítségével egyetlen gombnyomással lehetett választani a 2WD és 4WD opciója között. Az orrmotoros, hátsókerék-meghajtásos hagyományt folytató harmadik széria 2005-ben került piacra. A motort hosszában építették be a váltómű és a tengelyek közé, így a jármű még irányíthatóbbá vált, a belső teret kényelmesebbé varázsolták, tovább csökkentettek a tömegen, ugyanakkor még jobb stabilitási és fékteljesítmény-mutatókat értek el. A kapcsoló segítségével – az útviszonyoktól függően – már négy menetmód alkalmazására is lehetőség nyílt (4H, 4H Lock, 4L Lock és N). A legújabb szériát, a kor követelményeit maximálisan kielégítő SUV-t először a 2014-es Párizsi Autószalonon mutatták be, s az első modell 2015-ben gördült le a szerelősorról. Számtalan újításának, például izgalmas színeinek, vadonatúj megjelenésének, LED-es első fényszóróinak, nappali menetfényének, személyre szabható belső terének, 375 és 1120 liter között variálható csomagterének, választható ALLGRIP 4x4 csúcstechnológiájának – mely szintén négy üzemmód közüli választást: Auto, Sport, Snow, Lock tesz lehetővé –, legkorszerűbb biztonsági és telekommunikációs megoldásainak, környezetvédelmi mutatóinak, üzemanyag-takarékos működésének, valamint középkategóriás vételárának köszönhetően egy csapásra sikertörténetté vált.
Az új Suzuki Vitara és társai
Az ötajtós új, 120 lóerős Vitara több változatban is piacra került: a GL, GL+, GLX és S felszereltségek palettáján ötsebességes, M16A 1,6 literes benzin-, hatsebességes, D16AA 1,6 l-es dízelmotoros, valamint 1,4 l-es Boosterjet motoros változatot is találunk. A benzinmotoros változathoz automata váltó is rendelhető. Méreteit tekintve az S-Cross arasznyival kisebb testvére, mely 4175 mm-es hossza és 2500 mm-es tengelytávolsága dacára is kellemesen tágas belső teret biztosít. A városi terepjárók népszerűségének következtében a Vitarának több konkurens modellel is harcba kell szállnia az új és a használt autók piacán egyaránt. Bár hasonló, kisebb méretezésű 4x4-es crossoverből kisebb a versenyképes kínálat. Hasonló árfekvést alapul véve alternatívát jelenthet a Renault Captur, a Peugeot 2008, továbbá a Skoda Yeti, a Nissan Juke, az Opel Mokka és a Dacia Duster is a tesvérek sorában említhető. A magasabb kategóriákból ide tartozhat a Tiguan, a Sportage vagy a Qashqai is. A régebbi Mitsubishi Pajerók formavilágát is felidézi, s ezzel kellemes, nosztalgikus érzést kelt, valamint első látásra elismerést vált ki sokak szemében. A Vitarát 1988-as bevezetése óta a világ szinte összes országában és régiójában értékesítették. A 2015-ös modell sorozatgyártása a Magyar Suzuki esztergomi gyárában kezdődött, s a modell ezt követően került piacra Európa-szerte. Az új változat a régi legenda folytatása – praktikus hasmagasságával mindennapi használatra, hétvégi kirándulásokra, hosszabb utazásokra és családi használatra egyaránt ideális. A 2016-os eladási mutatók alapján a terepes hobbiautó a magánszemélyes és flottás vásárlások szintjén is beváltotta a gyár előzetes várakozásait, s a kategóriatársai méltó ellenfelének bizonyult harmadik szériás változat után az új Vitara is nagy valószínűséggel a sikerautók palettáját bővíti majd.