Aktuális ajánlatok mert Tata
-
Tata Xenon Tata 2.2 Diesel / Pickup /Anhängerkupplung
€ 6 990,-- 45 000 km
- 10/2012
- 103 kW (140 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-38644 Goslar -
Tata Safari Grand 2.2 4x4
€ 1 800,-- 158 825 km
- 01/2011
- 103 kW (140 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
7,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, ES-48970 BILBAO -
Tata Indica 1.4 GLX AC bi-fuel G
€ 500,-- 200 000 km
- 05/2010
- 63 kW (86 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Autógáz (LPG)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, IT-10098 Rivoli -
Tata tata indica 1.4 benzina neopatentati 100 000km
€ 1 200,-- 107 000 km
- 02/2013
- 55 kW (75 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- - (Váltó típusa)
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, IT-20062 Cassano d'Adda -
Tata Safari Todoterreno Manual de 2 Puertas
€ 6 900,-- 80 000 km
- 05/2006
- 64 kW (87 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, ES-28330 SAN MARTÍN DE LA VEGA -
Tata Indigo 1,4 GLX
€ 790,-- 82 000 km
- 05/2010
- 63 kW (86 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-03099 Eichow -
Tata Aria 2.2 16V 4x4 Pride
€ 2 900,-- 130 000 km
- 10/2011
- 110 kW (150 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-24040 Osio Sopra - Bergamo -
Tata Indica 1.4 benzina/gpl
€ 3 490,-- 60 000 km
- 08/2010
- 55 kW (75 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Autógáz (LPG)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-20057 Assago - MI -
Tata Pick-Up Pick Up 2.0 td 4x4 restyling
€ 5 500,-- 71 235 km
- 02/2007
- 64 kW (87 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, IT-27100 Pavia
Jóval azelőtt, hogy európai autógyártók a dinamikusan növekedő indiai autópiacot felfedezték volna kis- és kompaktautóiknak, az 1870-es évekre visszavezethető indiai Tata konszern kihasználta azt az ezen a területen rejlő gazdasági potenciált, amit a gyorsan fejlődő szubkontinens kínálni tudott. Az 1945-ben alapított Tata Motors Ltd. céggel kezdődőtt minden. Az autógyártó először vonatok, építési munkagépek és haszongépjárművek gyártására fókuszált. A technikai know-how akkor még nem volt kéznél, így az 1950-es évektől kezdődően elkezdtek a német Daimler-Benz vállalattal együtt dolgozni. Ezt a kooperációt Tata és Daimler az 1990-es évek közepén új szintre emelte, mivel akkor indult meg a Mercedes-Benz személykocsik licenc alapján történő előállítása.
Az első saját fejlesztésű gépjárművek a Tatától
Az 1980-as évektől fogva a Tata az együttműködő partner szerepéből egyértelműen a gyártó szerepre váltott, amely saját termékeket és modelleket dob a piacra. 1971 évében a Tata mérnökök már saját koncepción alakuló benzines motorral rukkoltak elő. Nem kevesebb, mint 10 évvel később legurultak az első saját gyártású tehergépkocsik a szalagról. Az 1990-es években a gyártó bemutatta a Tata Sumo és Tata Indica modelleket, amelyek az első saját fejlesztésű hobbiterepjáró és személygépkocsik voltak. Azóta a Tata India legnagyobb autógyártója. A haszongépjárművek, a kistehergépkocsik és a buszok mellett a személygépkocsi-gyártás került a középpontba.
A Tata felvásárlásokkal erősíti nemzetközi pozícióját
Ugyanakkor az indiai gyártó egyre jobb helyet vív ki magának a nemzetközi porondon. A haszongépjármű-alkatrészeket gyártó dél-koreai Daewoo mellé megszerezték Európában a Jaguárt és a Land Rovert is, amellyel Észak-Amerikában is megvetette a cég a lábát. A cél az, hogy az időközben terebélyesre nőtt modellpalettát nemsokára a külföldi piacokon is árulják. Európában a Tata először Olaszországra, Spanyolországra és Lengyelországra koncentrált. A piacra törés szerepét a Tata Nano kisautóra bízná a gyártó, amelyet az Indiaiak mint a világ legolcsóbb autóját reklámoznak, és amely hazájában felettébb sikeres volt.
Kis- és kompaktautók a Tatától
A 2009 óta gyártott Tata Nano a gyártó bevezető modellje lett. Ezt előzte meg az 1998 óta gyártott Tata Indica kisautó, amit jó 10 évvel később követett a Tata Vista. A 2002-ben bemutatott ferdehátú szedán és a kombiként bemutatott Tata Indigót 2009 óta kínálja a cég, amelynek új generációs neve Tata Manza és lépcsős hátú modellként kapható.
Terepjáró és SUV a Tatától
A Tata Sumo terepjáróval kiegészült a termékpaletta, amely 2008-ban Sumo Grande néven új generációs modellként lett ismert, és egy új kényelmi fokozatot jelentett a [szabadidős terepjárók (SUV)] sorában. Egy nagy SUV-val már 1998 óta rendelkeztek az indiaiak a program keretében, melynek neve Tata Safari, amit később felváltott a kisebb Tata Aria. A Tata Xenon és Tata 207 modellel a gyártó beszállt a pick-up járműosztályba.
Kistehergépkocsi, kisautók és vanok a Tatától
A használtautó szegmensben a Tata minden súlycsoportban képviselteti magát. A beszálló modellt a könnyű súlyú kategóriában a kistehergépkocsi Tata Ace jelenti, amit különböző felszerelésekkel gyártanak. Az előbbit egészítik ki a programban a Tata Magic és Tata Winger minibuszok, amelyek 7 üléses változatban érhetőek el.