Aktuális ajánlatok mert Tesla
-
Tesla Cybertruck Uniek ~ Foundation ~ BTW wagen ~ 145.000 netto
€ 175 450,-ÁFA visszaigényelhető - 1 400 km
- 06/2024
- 441 kW (600 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-9200 Dendermonde -
Tesla Model 3 PERFORMANCE /12-2020 /TRACKMODE / TOPSTAAT / 535PK
€ 32 950,-- 39 855 km
- 12/2020
- 393 kW (534 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-8970 Poperinge -
Tesla Model 3 Range Plus RWD
€ 18 900,-ÁFA visszaigényelhető - 157 227 km
- 09/2019
- 211 kW (287 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-41469 Neuss -
Tesla Model 3 Standard Range Plus RWD +AUTOPILOT+SC+
€ 23 788,-ÁFA visszaigényelhető - 46 000 km
- 08/2020
- 239 kW (325 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-01257 Dresden -
Tesla Model Y Basis RWD 21.849 km
€ 35 290,-ÁFA visszaigényelhető - 21 849 km
- 03/2023
- 255 kW (347 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-41469 Neuss -
Tesla Model X 100D NO-FREECHARGE,AUTOPILOT,LUFTFEDER
€ 33 880,-ÁFA visszaigényelhető - 99 861 km
- 03/2018
- 310 kW (421 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-12103 Berlin -
Tesla Model Y FULL SELF DRIVING - AUTOPILOT - PANODAK
€ 39 995,-ÁFA visszaigényelhető - 11 081 km
- 02/2024
- 235 kW (320 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-8000 Brugge -
Tesla Model 3 AWD Long Range Dual Motor Navi LED 19"
€ 32 980,-ÁFA visszaigényelhető - 47 101 km
- 09/2022
- 336 kW (457 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-84030 Landshut -
Tesla Model S 90D Allradantrieb Autopilot,Pano,HighSound,Navi
€ 25 550,-- 95 000 km
- 11/2015
- 310 kW (421 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos
-
0,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
18,1 kWh/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-85737 Ismaning
Tesla – egy szó számos jelentéssel. A megnevezés Nikola Teslára utal, aki egz 20. századi felfedező, fizikus és villamosmérnök volt. Róla nevezték el a Tesla fizikai egységet, amellyel a mágneses mező erősséget mérik. A szó a Tesla Motors-t , a legismertebb elektromos autógyártót is jelenti, amelyet a fizikus és befektető Elon Musk vezet, aki a 21. századi károsanyagmentes autóvezetést a legkomolyabban veszi. A Tesla Model S volt az első olyan elektromos meghajtású motorral működő luxuskategóriájú autó, amely sorozatgyártásra került. A magas vételár ellenére a várakozási idő egy új Teslára vásárlására hónapokat vesz igénybe. A használtautó-piacon ezzel szemben nincs várakozási idő. Az ár szintén alul marad az új autó áraival szemben. A Tesla-modellel sportosan és olcsón lehet száguldani a benzinmeghajtású konkurenciával szemben.
Tesla Motors: legyen szó használtról vagy újról – ezek az autók áram alatt vannak
A Tesla célja, hogy a belső égésű motort idejétmúlttá tegye és azt teljesítménybíró és károsanyagkibocsátás-mentes elektromotorral helyettesítse. Hogyan fogja ezt elérni? Az alapító és innovátor Elon Musk négy fokozatra redukálta a fenntarthatósághoz vezető leggyorsabb utat:
- Gyárts egy menő sportautót, amely meggyőzi a tőkeerős vásárlókat és ugyanakkor bebizonyítja, hogy valójában mit tud egy elektromos motor teljesíteni.
- Tervezz és gyárts le egy sportos ötajtóst is, amely feleannyiba kerül.
- Majd gyárts egy olcsó családi autót a szélesebb vásárlórétegnek.
- Ajánld fel a kezdetektől vásárlóidnak, hogy az akkumulátort károsanyag-kibocsátás mentesen utántölthetik. Ez első ránézésre egyszerű és nyílegyenes stratégia. Ugyanakkor a cég modelljeinek története rámutat, hogy az első Roadstertől kezdve, a Model S-en keresztül a jövőbeni Model 3-ig ezek a gépjárművek mind óriási innovációs potenciállal rendelkeznek – és az alapján, ahogy manapság a meghajtási formákra és gépjármű koncepciókra gondolunk az új- és használtautók terén, a Tesla óriási felfordulást okozhat a jövőben a piacon.
Az első Tesla egy Roadster
A céget 2003-ban alapították. Akkoriban találkozott Elon Musk és kollégája JB Straubel, akik épp egy elektromos sportkocsin ügyködtek egy másik mérnökcsapattal, akik szintén egy elektromos meghajtású autón dolgoztak. Martin Eberharddal, Marc Tarpenninggel és Ian Wrighttal közösen ezekután kifejlesztették ez első prototípust** , amelynek könnyű, de ugyanakkor stabil karosszériája szénszálakkal megerősített műanyagból készült. 2005 és 2011 között a Tesla a Lotus autógyártóval közösen dolgozott a könnyű vázas karosszéria gyártásán. Az eredmény a Tesla Roadster volt, amit 2006-ban mutattak be és 2008-ban indult meg a piaci értékesítése. A sportautó egy AC indukciós motorral van felszerelve , ami a Nikola Tesla által feltalált elv alapján működött és garantálta a csendes, ugyanakkor gyors haladást. 2011-ig a Tesla 2400 Roadstert állított elő, majd a gyártás a Model S javára lett feladva.
A Model S elektromos autó megérett a sorozatgyártásra
A következő modellt 2009-ben mutatta be a Tesla. A Model S az első teljes mértékben saját tervezésű és gyártású jármű , amelyet 2012 óta gyártanak. A luxuslimuzin ötülésesként több helyet kínál a Roadsterrel szemben, de az akkumulátor technológiája hasonló: lítium-ion akkumulátorokat használ , amelyet a laptopoknál is hasonlóan használnak - de ez esetben elektromos autókra lettek optimalizálva. Tesla azért alkalmazza ezt a módszert, mert nemcsak megbízhatóan működik, hanem egyben takarékos is - és egy saját üzletág kifejlesztéséhez is vezetett: az otthoni áramtároló rendszerhez, a Powerwall-hoz. Az S Model különböző felszereltséggel kapható: például 70, 85 vagy 90 kWh akkumulátor kapacitással és aszerint változó hatótávolsággal. A motorháztető alatt egy erős elektromotor dolgozik, amely maximális nyomatékot garantál már az indulásnál is. A Performance változat két motorral lett felszerelve és 0-ról 100km/h-ra a hihetetlenül hangzó 3 másodperc alatt gyorsul fel. A szoftverfrissítésnek köszönhetően a Model S akár félig autonóm módban is közlekedhet. Önálló távolságtartás az előtte haladó járműtől, automatikus sávváltás, kormányzás nélküli parkolás – (szinte) mindent megold probléma nélkül.
A Model X óriási teret kínál és az ajtó automatikusan nyitható
2010-ben Musk bejelentett egy Crossover szériát , a Model X-et, egy kisebb SUV és egy jól definiált szedán ötvözetét. A Model X névre keresztelt elektromos autót 2012-ben mutatták be és 2015 ősze óta kapható. Az elektromos SUV ötvözi magában a gyors elérhetőséget és a kisbuszok előnyös helykihasználását. A modellre jellemző kétszárnyú ajtók kényelmesen függőleges állapotban hagyhatók. A kialakításhoz tartozik - ahogy a Model S-nél is - egy második elülső csomagtartó. A meghajtásnál a Tesla még jobban odapakolt a Model X-nél: a Performance típus mesébe illő 772 lóerőre képes. 2017 végén lesz elérhető az új Tesla modell. Mint első középkategóriás autó, a Model 3 nem csak valamivel rövidebb, mint a felsőkategóriás modellek, de sokkal kedvezőbb árral is várja a vásárlókat: 35.000 amerikai dolláros árával szélesebb vásárlórétegnek lesz elérhető. A Tesla szigorúan követi Musk mestertervét.
A Tesla modellek, amelyek hasznéltautóként szintén kaphatók,
luxuscikknek számítanak, ugyanakkor tény, hogy Tesla járművek a használtautók piacára is betörtek. A Tesla Roadster a korlátozott példányszám miatt keresett klasszikusnak számít, míg egy használt Model S-hez jó áron hozzá lehet jutni. A következő táblázat összehasonlítva mutatja a különböző modellek legfontosabb paramétereit: a gyártási évek és a méretadatok mellett a legfontosabb számadatok is fel lettek tüntetve, mint motorteljesítmény, a gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra és hatótávolság. Az elektromos motorok nagyon strapabíróak és a benzinesekkel ellentétben az élettartamuk sokkal hosszabb, amely segítségével a használt Tesla autók - gondos karbantartás esetén - továbbra is csúcsteljesítményt képesek produkálni.
| Tesla Roadster| Tesla Model S| Tesla Model X
---|---|---|---
Gyártási Évek| 2008 - 2011| 2012. június óta| 2015. szeptember óta
Járműosztály| Sportautó| Felsőkategória| Felsőkategória
Hossz| 3,95 méter| 4,98 méter| 5,00 méter
Szélesség| 1,87 méter| 1,96 méter| 2,08 méter
Magasság| 1,13 méter| 1,44 méter| 1,63 méter
Elérhető modellek 1| Roadster, Roadster Sport| 40 / 60 / 70 / 70D / 85 / 85D / P85 / P85D| 70D / 90 D / P90D
Motorteljesítmény| 215-tól 225 kW-ig| 225-tól 522 kW-ig| 386-tól 568 kW-ig
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra| 3,7 - 3,9 mp alatt| 3,0 - 6,5 mp alatt| 3,2 - 6,0 mp alatt
Hatótávolság| 350 - 643 km| 370 - 528 km| 354 - 414 km
1A szám az akkumulátor-kapacitást mutatja kWh-ban.
Elon Musk: Az innovátor nemcsak a Teslát repíti új magaslatokba
Egy dolog biztos: a Tesla Motors alapítása óta Elon Musk minden alkalmat megragad, hogy hangsúlyozza elkötelezettségét a fenntartható mobilitás iránt az országutakon. Az ötlet a dél-afrikai, 1971-es születésű, majd 1986 óta Kanadában, később az USÁ-ban élő innovátornak a 90-es évek közepén végzett fizikai tanulmányai során jutott eszébe. Musk ebben az időben Palo Alto-ban élt, a Szilikon-völgy kellős közepén, és sokáig foglalkoztatta, hogy a fenntartható energiát hogyan lehetne a közlekedésben alkalmazni. Logikusan az elektromos meghajtású motorokra következtetett. Csakhogy a tároló kapacitása az akkori akkumulátoroknak korlátozott volt, ezért Musk más sikeres projekteknek szentelte idejét: az első vállalkozását, a médiaszolgáltató Zip2-őt 300 millió amerikai dollárért adta el a számítógépgyártó Compaqnak, majd beszállt az online fizetési szolgáltató PayPal-ba, amit az eBay később 1,5 milliárd dollárért vett meg.
A bevételei nagy részét a Teslába fektette, amellyel Musk visszatért eredeti ötletéhez. Az elektromos meghajtású autó mellett Musk két másik projektet is gründolt. A Tesla alapítása után egy évvel a mérnök megalapította űrvállalkozását, a SpaceX-et. Cége elsősorban ellátó repülésekkel szolgált az ISS Nemzetközi Űrállomásnak, valamint szatellitek pályára állítását is végezte. A SpaceX célja az, hogy az űrrepülést megfizethetővé tegye - ehhez saját hordozórakétákat fejlesztettek ki. Következő lépés: egy emberi űrrepülésre alkalmas űrhajó kifejlesztése, amely a NASA milliárdos támogatásával történt. 2015-ben a Google beszállt a SpaceX-be annak érdekében, hogy több száz szatellit pályára juttatásával a Föld minden szegletében elérhető legyen az internet. Elon Musk másik látomása: más bolygók benépesítése.
Egy másik projekt, ami sokkal földhöz ragadtabb, a Hyperloop. A koncepció az ötlet mögött, hogy elektromos meghajtású kapszulák segítségével történjen az áru- és utasszállítás több száz kilométeres csövekben. Az ötlet: az alagutakban részleges vákuum uralkodik és a kapszulák egy légpárnás egységen mozognak. Ezáltal az elérhető sebesség egyes helyeken elérheti az 1000 km/h-át. A tesztpálya a milliárdos projektben Los Angeles és San Francisco között lenne felépítve a két város összekapcsolásával. A két ellentétes irányú alagút óriási méretű oszlopokon nyugodna és az áramellátás napelemekkel lenne megoldva. Az Interstate autópályán jelenleg 5 óráig tart,repülőn pedig 90 perc az út Los Angeles és San Francisco között, ami a Hyperloop kapszulák segítségével 30 percre lenne redukálható. Ha a Tesla elektromos meghajtású autókra kerül sor - legyen szó használtról vagy újról -, a Hyperloop rendszer egyelőre még jó ideig nem veszélyezteti az elektromos meghajtású autók előnyét. Belátható ideig a legjobb alternatívát jelentik a károsanyagmentes, fenntartható, kényelmes és luxus szintű közlekedés terén.