Aktuális ajánlatok mert Toyota
-
Toyota Auris 🟦1.4 DIESEL 90CV / 1ER PROPRIETAIRE - GPS
€ 5 790,-- 156 700 km
- 10/2011
- 66 kW (90 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
7,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
129 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-6150 Anderlues -
Toyota Prius 1.8h Executive ecvt *UNIPROPRIETARIO*
€ 6 990,-- 193 000 km
- 05/2013
- 73 kW (99 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos/benzin
-
1,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
96 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-20156 Milano -
Toyota Yaris 1.5 HYBRID 116CV E-CVT AUTOMATIC HB TREND
€ 16 790,-- 15 000 km
- 07/2023
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos/benzin
-
3,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
64 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-00156 Roma -
Toyota Aygo CoolBlue Automatik Klima Freisprechanlage
€ 3 290,-- 175 601 km
- 05/2009
- 50 kW (68 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
4,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, DE-53639 Königswinter -
Toyota Mirai FUELCELL/LEDER/JBL/SHZ/WASSERSTOFF
€ 13 500,-- 60 456 km
- 02/2017
- 113 kW (154 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Hidrogén
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-57482 Wenden -
Toyota RAV 4 5 Porte 2.0 D-4D Lounge
€ 12 900,-- 100 720 km
- 12/2015
- 91 kW (124 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
5,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
137 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-43121 Parma Pr - Parma - PR -
Toyota Auris Comfort
€ 11 990,-- 130 766 km
- 02/2016
- 100 kW (136 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos/benzin
- - (l/100 km)
-
79 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-5100 Naninne -
Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid 5p. Business
€ 20 950,-- 11 042 km
- 03/2024
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos/benzin
-
3,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, IT-00146 Roma – RM -
Toyota Corolla Liftback 1.4 Limited KENWOOD/AW-R/KLIMA
€ 2 950,-- 123 995 km
- 05/1999
- 63 kW (86 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-37081 Göttingen
A Toyota évek óta a világ legértékesebb márkájának számít. Egyetlen autógyártó sem ad el évente annyi járművet, mint a Toyota: 2015-ben az eladási szám elérte a 10 millió darabot. Az autógyártók közül a japánok állnak ki leginkább a megbízható, takarékos és környezetkímélő modellekért. Náluk semmi sem lehetetlen: a mindenre kiterjedő felszereltség már évtizedek óta az alapváltozathoz tartozik, a Toyota modelljei pedig rendszeresen elhódítják a legjobb helyeket más használtautógyártók elől. Nemrég vált közismertté a vásárlók nagy örömére, hogy a hibrid járművek nemsokára sorozatgyártásra kerülhetnek. Nem utolsósorban a környezetbarát jellegük miatt nagyon népszerűek az autóik. Függetlenül attól, hogy használt vagy új autóról van-e szó, a Toyota mindig a fenntarthatóságért és az ökológiai felelősségért áll ki.
Csúcsmodellek a használtautók között
Egy barát, akivel jóban-rosszban együtt lehetünk: a Toyota a vásárlókat szolgálja. Legyen szó bevásárlásról, snowboardozásról a barátokkal vagy egy wellness kirándulásról a lányokkal - a Toyotára mindig számíthatunk, mindenhol és mindenkor. Mind a használt, mind az új autókat hosszú életidő és kis javítási költség jellemzi, ami a Toyotánál már magától értetődőnek számít. 3 olyan modellt mutatunk be, amelyek megbízhatóságuk és kis meghibásodási hajlamuk miatt rendkívül értékesek.
Toyota Avensis : Szolid és rendkívül egyszerűen kezelhető - így vélekedik a szakmai sajtó a Toyota Avensis-ről. A középosztályú modell 1997-ben jelent meg először a piacon, időközben azonban már a harmadik generáció gördül le a futószalagról. A modell elsősorban belső értékeivel győzi meg a vásárlókat. Különösen a gazdag biztonsági felszerelésekre helyezte a hangsúlyt a Toyota. A használtautó-vásárlók az aktuális modellnél fej-, oldal- és térdvédő légzsákokat, xenon-ködlámpát vagy különböző segédrendszereket találhatnak. A fék- és a kipufogórendszer nem mutat semmilyen hiányosságot és olajvesztés is ritkán lép fel. A kombi változat nagyon népszerű, mert nemcsak kellemes vezetési érzést, hanem megfelelő csomagteret is biztosít.
Toyota Yaris : Kicsi, fürge és takarékos – a Toyota Yaris egy autó inkább az észnek, mint a szívnek. Néhányan „szürke egérnek” gúnyolják, azonban a Yaris képességeit közelebbi vizsgálat során fedi fel: hosszú élettartam és kis fogyasztás jellemzi. Mindenekelőtt a 2005 és 2011 között készült második generációs autók- mint városi autók - mutatják meg az erősségüket, aminek következtében ez a modell még mindig nagy népszerűségnek örvend. A fejnek és a lábaknak elég szabad tér áll rendelkezésre. Azonban ha valaki egy hétvégi bevásárlásnak megfelelő mennyiségű árut akar a csomagtartóban szállítani, akkor szűkös hellyel kell számolnia, még akkor is, ha a hátsó ülés előretolható.
Toyota Prius : A komplett modell 1997-es bevezetése óta a a hibrid meghajtású modellek között rendhagyónak számít. Az első generáció még a Golf osztályba tartozott. A 2003 és 2009 között gyártott második, valamivel nagyobb széria, és a 2009-től gyártott harmadik generáció az alsó középosztályba tartoznak. A 2003-as tervezés lépcsős ferdeháttal és mélyen fekvő orral lett kialakítva, de a szokásos megbízhatóságot továbbra is őrzi. A szaksajtó, a Műszaki Felügyeleti Szerv (TÜV), a Német Gépjárműfelügyeleti Egyesület (Dekra) és a Gépjárműfelügyelet (KÜS) ellenőrei egy többlépcsős tesztsorozatot hajtottak végre a Toyota Priusnál és a tesztek alatt semmilyen hiányosságot nem tudtak felfedezni. Emellett takarékos és környezetbarát járműnek is bizonyult. A Toyota Prius még használtautóként is hosszan megőrzi a minőségét és elvarázsolja a vezetőjét.
Toyota: A szövőgéptől a világ legnagyobb autógyártójáig
Az autógyártó Toyota története Sakichi Toyodával kezdődött, aki a 20. század fordulóján japán egyik vidéki tartományában gőzzel hajtott szövőszékek gyártásával kísérletezett. Tevékenységét siker koronázta, a Toyoda Automatic Loom Zrt. a későbbi Toyota gépgyártó konszern csírájaként kezdett el fejlődni. Toyoda fia, Kiichiro a 30-as évek elején kezdte meg az autóiparág kiépítését: az első szériaautója egy túrakocsi, a Toyota AA volt. Apja halála után Kiichiro unokatestvérével, Eiji Toyodával együtt megalapította a Toyota Motor Társaságot , amelyhez a pénzt egyik szabadalmuk egy brit vállalat számára történő eladásával teremtették elő. A családi névben lévő „d“-t a cégnévben „t”-vel helyettesítették. Az alapításról sokat elmélkedtek és elmélkednek még ma is. Valószínűleg azért választották a névváltoztatást, hogy a nemzetközi közönségnek megkönnyítsék a cégnév kiejtését. Egy évvel később, 1938-ban Komoróban megnyílt az új gyár, ahol a hadsereg számára gyártottak teherautókat.
A második világháború alatt a Toyota – hasonlóan más japán vállalatokhoz - a hadigyártásra volt ráállítva. Szerencse a szerencsétlenségben: a háború befejeződött, mielőtt a Toyota gyárakat lebombázhatták volna. Ennek ellenére mégis két évig tartott, mire az első háborút követő modell , a Toyota SA elhagyta a futószalagot. Az 50-es évek autógyártása általánosan gyengélkedett Japánban, azonban a Toyota a 60-as évek közepétől egyre sikeresebben mutatkozott meg a világpiacon. Eiji Toyoda a konszern elnökeként számos innovációt vezetett be, hogy a versenyképességet növelje. A 70-es évek olajválságának hatására a Toyota a kicsi, takarékos járművek iránti keresletet elégítette ki. A Toyotánál ezután semmi nem volt lehetetlen. Olyan értékes, de mégis kedvező árfekvésű autók, mint a Corolla, a Carina vagy a Land Cruiser japánból indulva meghódították az európai és amerikai piacokat is. A 80-as évek végén került bevezetésre prémium márkaként a Lexus, amely az Egyesült Államokban a leginkább keresett luxusjárművé vált.
1989-ben egy új, egységes embléma került bemutatásra: három egymással összekötött ellipszis. Azóta minden Toyota modellen - a kisautóktól] a sportos terepjárókig - ez a márkajel ékesedik. A két kisebb ellipszis szimbolizálja az autó és a vásárló szívét. Együtt pedig a Toyota kezdőbetűjét, egy „T”-t alkotnak. A nagy ellipszis az autógyártók egységes megközelítését - a vásárló elégedettségének, az előrehaladott technológiának és a környezet védelmének kombinációját - szimbolizálja. Az alapul szolgáló vállalati filozófiát Sakichi Toyoda ötletét átvéve már 1935-től bevezették a cégalapítók, Kiichiro és Eiji Toyoda. A gyártási rendszer , melyet a Toyota évtizedek óta példaértékűen alkalmaz, a széleskörű minőségi vezetésből, vásárlói igény által vezérelt irányításból (Kanban), folyamatos fejlesztésből (Kaizen) és a hibák szisztematikus elkerüléséből (Poka Yoke) tevődik össze és a Toyota bibliájára vezethető vissza. Ez a vállalati filozófia járult hozzá ahhoz, hogy a Toyota a világ legnagyobb autógyártói közé emelkedett fel, s hogy még a General Motors és a Volkswagen elé is tudott kerülni – számos részesedést és más autógyártókkal létesített közös vállalkozásokat kialakítva.
A jelenleg Németországban kapható Toyota modellek áttekintése
Modell | Járműosztály | Gyártási időszak | Megjegyzések |
---|---|---|---|
Toyota iQ | Miniautók | 2008-tól 2014-ig | Smart fortwo alternatívájaként lett tervezve. |
Toyota Aygo | Miniautók | 2014 óta (2. generáció) | A Peugeot 107-el és a Citroën C1-el azonos kialakítású |
Toyota Yaris | Kisautó | 2010 óta (3. generáció) | 2014 óta X-Design új elülső kinézettel. |
Toyota Corolla | Kompakt osztály | 2013 óta (11. generáció) | A Corolla 10. generációját (2006-tól 2013-ig) Németországban használtautóként adták el. |
Toyota Auris | Kompakt osztály | 2012 óta (2. generáció) | A kombi változatot mint túra sportautóként kínálják eladásra. |
Toyota Prius | Alsó középosztály | 2009 óta (3. generáció) | A hibridrendszer – az előző generációkkal összehasonlítva – 90%-ban új fejlesztésű. |
Toyota Avensis | Középosztály | 2008 óta (3. generáció) | A formatervezést a Corollához igazították hozzá. |
Toyota GT86 | Sportkupé | 2012 óta | A Subaru BRZ és a Scion FR-S modellekkel azonos felépítésű. |
Toyota Verso-S | Mini teherautó | 2010 óta | A Toyota Yaris alapján lett tervezve és a Subaru Treziával azonos felépítésű. |
Toyota Verso | Teherautó | seit 2009 | A Toyota Corolla alapján lett tervezve és 7 személynek biztosít helyet. |
Toyota Prius+ | Kompaktautó | 2011 óta | A Toyota Prius alapján lett tervezve (3. generáció), az Egyesült Államokban mint Toyota Prius V-ként kínálják (a V a sokoldalúságra vonatkozik - angolul Versatility). |
Toyota Urban Cruiser | sportos terepjáró | 2009-től 2014-ig | A Scion xD-vel azonos felépítésű. |
Toyota RAV4 | Terepjáró | 2013 óta (4. generáció) | Osztályában a legnagyobb járművek közé tartozik, a formatervezés a Toyota Avensisre hasonlít. |
Toyota Land Cruiser | Terepjáró | 2008 óta (6. generáció) | Két külön gyártási széria közös márkaneve: a kisebb kivitelezést J15-nek, a nagyobbat pedig J20-nak hívják és Land Cruiser V8-ként is kínálják eladásra. Az első Land Cruiser (J2 és J3) piacra dobása 1954-ben történt meg. |
Toyota Hilux | Pick-up | 2015 óta (8. generáció) | A név a luxuskategóriára vonatkozik. A piacra jutása 1968-ban történt. Gyakran használják haszongépjárműként. |
A Toyota hibridtechnológiája: számos használtautó is dupla motorral van felszerelve.
A Toyota Priusszal 1997-ben sikerült a japánoknak a nagy dobás. Korábban senki nem gondolt arra, hogy egy hibrid meghajtású autó több mint hiánypótló termék lehet. Azonban az idő megérett arra, hogy a benzin- és az elektromotort tartósan és hatékonyan összekapcsolják egymással. A Prius a szériagyártás első hibridautója volt , 2016 tavaszától már a rendhagyó hibrid járművek negyedik generációja hagyja el a futószalagot. A Toyota Hybrid Synergy Drive ismét a világon leghatékonyabb hibrid technológiával lett felszerelve. A járművet saját fenntartású hibrid-versenycsapat hosszú évek óta extrém körülmények között tesztelte. A teszt során szerzett ismeretek a továbbfejlesztésnél hasznosulnak.
A Toyota azonban több modellben gondolkozik: a Prius mellett Németországban 6 további hibrid-modell kapható, például az Auris és a RAV4. A plug-in hibrid Prius a benzin és az elektromos meghajtást kombinálja a csúcstechnikájú akkumulátorral, hogy a tisztán elektromos meghajtású autó nagyobb hatósugarat érjen el. A japánok több mint 6 millió teljesen hibrid járművet adtak el napjainkig. A következő innováció pedig már szintén születőben van. A Toyota Mirai egy szériagyártású hidrogén meghajtású limuzin , amelyet egy üzemanyagcella haj. Azaz a Toyotánál tényleg semmi sem lehetetlen. Az alternatív meghajtású járművek már a használtautó-piacon is számottevő részt képviselnek.
További hivatkozások áttekintése
- Toyota 4-Runner
- Toyota Allion
- Toyota Alphard
- Toyota Altezza
- Toyota Aristo
- Toyota Auris
- Toyota Avalon
- Toyota Avensis Verso
- Toyota Avensis
- Toyota Aygo
- Toyota BB
- Toyota Belta
- Toyota Caldina
- Toyota Cami
- Toyota Camry
- Toyota Carina
- Toyota Celica
- Toyota Chaser
- Toyota Coaster
- Toyota Corolla Verso
- Toyota Corolla
- Toyota Corona
- Toyota Corsa
- Toyota Cressida
- Toyota Cresta
- Toyota Crown
- Toyota Duet
- Toyota Dyna
- Toyota Estima
- Toyota F
- Toyota FJ Cruiser
- Toyota FJ40
- Toyota Fortuner
- Toyota Fun Cruiser
- Toyota Funcargo
- Toyota Gaia
- Toyota GT86
- Toyota Harrier
- Toyota HDJ
- Toyota Hiace
- Toyota Highlander
- Toyota Hilux
- Toyota Ipsum
- Toyota iQ
- Toyota Ist
- Toyota KJ
- Toyota Land Cruiser Prado
- Toyota Land Cruiser
- Toyota LC
- Toyota Lite-Ace
- Toyota Mark II
- Toyota Mirai
- Toyota MR 2
- Toyota Nadia
- Toyota Noah
- Toyota Opa
- Toyota Paseo
- Toyota Passo
- Toyota Pick up
- Toyota Picnic
- Toyota Platz
- Toyota Premio
- Toyota Previa
- Toyota Prius+
- Toyota Prius
- Toyota Pro Ace
- Toyota Ractis
- Toyota Raum
- Toyota RAV 4
- Toyota Sequoia
- Toyota Sienna
- Toyota Solara
- Toyota Sprinter
- Toyota Starlet
- Toyota Supra
- Toyota Tacoma
- Toyota Tercel
- Toyota Town Ace
- Toyota Tundra
- Toyota Urban Cruiser
- Toyota Venza
- Toyota Verossa
- Toyota Verso-S
- Toyota Verso
- Toyota Vista
- Toyota Vitz
- Toyota Voxy
- Toyota Will
- Toyota Windom
- Toyota Wish
- Toyota Yaris