Toyota Yaris áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Toyota Yaris, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Toyota Yaris
-
Toyota Yaris 1.5 HYBRID 116CV E-CVT AUTOMATIC HB TREND
€ 16 790,-- 15 000 km
- 07/2023
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos/benzin
-
3,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
64 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-00156 Roma -
Toyota Yaris 1.0i 16V cat 3 porte Sol
€ 900,-- 256 690 km
- 07/2005
- 48 kW (65 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
5,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
134 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-95031 Adrano - Catania- Ct -
Toyota Yaris 1.3 16V VVT-I 5DRS AIRCO NETTE NL-AUTO
€ 3 439,-- 229 877 km
- 07/2007
- 64 kW (87 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
141 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-5473 GP HEESWIJK-DINTHER -
Toyota Yaris 1.4 D-4D 5 porte Cool
€ 7 500,-- 157 000 km
- 05/2015
- 66 kW (90 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
3,8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
99 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-40064 Ozzano Dell'Emilia - Bologna - Bo -
Toyota Yaris 1.5 FULL/HYBRID 116CV AUT. TREND - PROMO €219
€ 16 800,-ÁFA visszaigényelhető - 29 856 km
- 12/2023
- 68 kW (92 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos/benzin
-
3,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
64 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-20037 Paderno Dugnano - Milano - MI -
Toyota Yaris 1.6 Turbo GR *MPS-TUNING*MILLTEK*RECARO*
€ 34 990,-- 23 020 km
- 05/2022
- 250 kW (340 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-40595 Düsseldorf -
Toyota Yaris 1.5 Hybrid Life +Allwetter+Kamera+
€ 9 980,-- 84 337 km
- 03/2013
- 74 kW (101 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos/benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-50825 Köln -
Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Aspiration AUT CRUISE ECC
€ 6 990,-- 244 971 km
- 01/2013
- 74 kW (101 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos/benzin
- - (l/100 km)
-
79 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-7891 GM KLAZIENAVEEN -
Toyota Yaris 1.5 HYBRID 92CV GR SPORT
€ 21 190,-- 10 840 km
- 11/2022
- 68 kW (92 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos/benzin
-
3,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
64 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-27058 Voghera - Pavia - Pv
A Toyota indulása és a sikertörténetet megalapozó lépcsőfokok
Talán nem tudja mindenki, hogy a világ egyik legnagyobb autógyárává fejlődő Toyota valaha nem is ezt a nevet viselte, ráadásul viszonylag későn, csak a harmincas évek közepén indult el világhódító útjára - azaz jóval az első automobilok megjelenése után s több mint harminc esztendővel az első japán autó (Sintaro Josida járműve 1902-ben) piacra kerülését követően. Még csak az első sorozatgyártásban készült japán autó sem a Toyota nevéhez fűződik, hiszen a pálmát a Nissan vitte el ebben a kategóriában 1915-ben. A Toyota Motor Corporation (TMC) elődjének megalakulása a 19. század végére datálható, amikor Sakichi Toyoda, forradalmasítva a japán textilipart, feltalálta első elektromos szövőszékét, azonban autógyártással csak a harmincas évek közepe környékén kezdtek el foglalkozni, miután az alapító fia, a zseniális Kiichiro Toyoda apja ötletétől vezérelve Európába és Amerikába utazott, s ezen látogatások során beleszeretett az akkor születőben lévő autóiparba. A mai értelemben vett cég végül 1937-ben alakult meg az apa által feltalált szövőszék eladásáért kapott szép summa jelentős részéből, így tehát megszületett a Toyoda automata szövőszékből a Toyota automobil, melyből 1947-ig mintegy 1800 darab készült. (Az igazsághoz persze az is hozzátartozik, hogy a textilmunkák iránti érdeklődés sem múlt el nyomtalanul, hiszen a Toyota a mai napig jobbnál jobb nevű gépeket gyárt ebben a kategóriában is.) Néhány kezdeti próbálkozás után, egy akkori Chevrolet teherautó felépítését követve, elkészült az AB típusjelzésű első Toyota teherautó, s a Chrysler Airflow vonalaira és formáira rájátszó AA típusjelzésű személykocsi is. A háború utáni első személyautót, az SA-t (87 km/órás végsebességgel) 1947-ben kezdték el gyártani, majd 1951-ben látott napvilágot látott az első terepjáró, a BJ is. 1955-ben elindult meg az Amerikába irányuló export (ugyan egyelőre még csekély sikerrel), majd utána megalapult az első Japánon kívüli gyár is, s a siker innentől kezdve tulajdonképpen töretlenül tart a csúcsok felé, komoly nevet szerezve a gyár modelljeinek az új és a használtautók piacán egyaránt.
A Toyota Yaris
A Toyota kis csodájának története 1999-ben kezdődött – ekkor váltotta fel ugyanis a cég Starlet nevű modelljét. Az első nemzedéket hat éven keresztül gyártották három- és ötajtós változatban, 1,0 és 1,3 literes benzines, illetve 1,4 literes D-4D common rail turbódízel motorral, s néhány országban piacra került a Yaris TS sportverzió is, továbbá a Yaris padlólemezére épített minivan változat, a Verso is jelentős helyet foglalt el a modell típusai között. Az első generáció tagjai a kor magasan legjobb kisautóit jelentették, elöl kiváló, hátul elegendő helykínálatukkal, pontos futóművükkel, rendkívülien precíz összeszerelésükkel, valamint költségkímélő szervizhálózatukkal és alkatrészeikkel. A második generáció, mely elődjénél még kényelmesebb utasteret biztosított, 2005-ben debütált az előd motorválasztékához hasonló, továbbfejlesztett változatokkal. A belső tér kreatív tárolórekeszei, a sínen tologatható hátsó üléspad a kisméretű csomagtér kompenzálására, a robotizált automatikus váltó és kulcs nélküli rendszer opciója, valamint az ötcsillagos törésteszt csak néhány azokból a változtatásokból, melyeket a cég szakemberei a fejlesztés érdekében foganatosítottak. A minden dimenziójában kitágított, s tudásával elődjeit is túlszárnyaló harmadik generáció 2010-ben került bemutatásra. A jármű teljes hosszúságát 100, a tengelytávot 50 mm-rel növelték meg, s mivel az autó 20 mm-rel alacsonyabb lett elődeinél, még sportosabb jelleget kapott. A rendelkezésre álló tér maximális kihasználását szem előtt tartva az üléstámlákon és a csomagtér ajtaján is vékonyítottak, s felszereltségét tekintve ennél a nemzedéknél lehetett először kétzónás automata klímát, hűthető kesztyűtartót, sebességtartó automatikát, hazakísérő fényt, CVT- és automatizált manuális váltót, továbbá Toyota Touch & Go rendszert rendelni. A Toyota, mely már 1997-ben bemutatta első hibridjét, az új, lendülettel teli Yaris Hybriddel ismét új értelmet adott a környezetbarát autózás szegmensének. A HSD (Hybrid Synergy Drive) technológia, melynek lényege, hogy városon belül bizonyos sebesség alatt elektromos üzemmódban, azaz üzemanyag-fogyasztás nélkül guruljon az autó, s mely egy generátor segítségével a második üléssor alá bújtatott akkumulátorokba vezeti a benzinmotor fölösleges energiáját és a lassítás-fékezés energiájának nagy hányadát, ékes példája a vállalat környezetvédelmi hatások csökkentése érdekében tett lépéseinek. A Yaris kategóriatársai viszonylatában A divatos, praktikus, pörgő, de takarékos motorokkal bíró Yaris nem csak az új autók piacán népszerű, de használt autóként is egyike az árát kiemelkedően tartó kisautóknak. Az általánosan jó kidolgozásnak, a zseniális helykihasználásnak, a szemet gyönyörködtető belső és külső dizájnak és a páratlan vezetési élménynek köszönhetően a modell bátran néz farkasszemet mai és régebbi kategóriatársaival is. A japán testvérek közé tartozik például a Toyota Yaris és a Toyota Aygo, a Mazda 2, a Honda Jazz, a Nissan Note és Nissan Micra, egyéb versenytársai között pedig többek között a Citroën Saxót, a Renault Cliót, a Fiat Bravót és a Fiat 500-ast, a Ford Fiestát, az Opel Corsát, a Fiat Puntót, a Volswagen Polót, a Skoda Fabiát, a Suzuki Swiftet és a Hyundai i20-at lehetne megemlíteni. A Toyota mérnökei elkötelezetten ragaszkodnak a vállalat által képviselt értékekhez, s fáradhatatlan erőfeszítéssel dolgoznak azon, hogy az általuk megálmodott járművek biztonságos és örömteli vezetési élményt nyújtsanak a vásárlóknak. A számos európai országban máig legkeresettebb Toyota modell, a Yaris kiváló bizonyítéka ennek a törekvésnek.