Ha egy vezető balesetet okoz, de mindenki sértetlenül megússza, a baleseti kártérítés kifizetője a biztosító.
Magyarországra minden évben több és több használtautó áramlik be, a legtöbb Németországból. A hírhedten jó minőségű német utak, a precíz karbantartás és a magas életszínvonal mind azt sugallja, hogy a német autók jól karban vannak tartva.
A LED szó az angol nyelvből került a magyarba, eredetileg a Light-Emitting Diode rövidítése, ami fénykibocsátó diódának fordítható. Ez jelenleg az egyik legfejlettebb, kereskedelmi forgalomban is kapható világítási technológia, mely néhány éve robbant be a köztudatba.
Aki figyeli a híreket, annak ezek a kifejezések nem hatnak az újdonság erejével, ugyanis számos autógyártó keveredett 2017-ben bajba az emissziós botrány néven elhíresült határérték-manipulációs eljárások miatt, melyben többek között a Volkswagen, az Audi és a Porsche is érintett volt.
Nem olyan egyedülálló az útdíj koncepciója kis országunkban, ugyanis, ha jobban körülnézünk, gyakorlatilag az összes szomszédos országban, és egyébként néhány ország kivételével egész Európában bevett szokásról van szó.
Ilyenkor a megszokott gyakorlat, hogy hitelért folyamodnak az emberek, amelynek a koncepcióját szinte mindenki ismeri, de a lízing esetében nem biztos, hogy ez a helyzet.
Műszaki vizsga nélkül ugyanis nincs autózás, ez a vizsga a biztosíték arra, hogy az autó műszaki állapotával minden rendben van, és forgalomba lehet állítani anélkül, hogy attól kelljen félni, hogy ebből bárkinek kára származna.
Mint azt minden állampolgár tudja, a jogosítvány megszerzése elengedhetetlen feltétele annak, hogy autót vagy bármilyen más járművet vezethessünk. Akár úgyis lehetne mondani, hogy a jogosítvány elengedhetetlen tartozéka minden járműnek.
Közismert tény, hogy Európában bevett módszer bizonyos utak – legfőképp autópályák – esetében az útdíj koncepciója.
A nyári és a téli szezon közti váltás számos kihívással és plusz feladattal járhat minden autótulajdonosnak.