Mazda 323 áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Mazda 323, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Mazda 323
-
Mazda 323 F 1,3i VISION |PICKERL BIS 01/25|
€ 990,-- 136 423 km
- 09/2003
- 53 kW (72 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
7,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
175 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, AT-1210 Wien -
Mazda 323 Fastbreak 1.5i GLX airco trekhaak nette auto
€ 1 950,-- 166 576 km
- 12/1998
- 65 kW (88 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
185 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-3565 AJ UTRECHT -
Mazda 323 P 1.4 Comfort 34.000 KM
€ 2 950,-- 34 600 km
- 08/1997
- 54 kW (73 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-51371 Leverkusen -
Mazda 323 7AUTOMATIK/ 1 HAND/52000 Km/
€ 3 290,-- 52 000 km
- 07/1987
- 44 kW (60 LE)
- Veterán autó
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-72131 Ofterdingen -
Mazda 323 Kombi,Dynamic;Klima, Audio.!
€ 1 000,-- 113 000 km
- 12/2002
- 72 kW (98 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-95502 Himmelkron -
Mazda 323 F
€ 599,-- 174 029 km
- 01/1998
- 65 kW (88 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- - (Váltó típusa)
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-01157 Dresden -
Mazda 323 F 2.0 Sportive
€ 1 250,-- 148 755 km
- 10/2001
- 96 kW (131 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
8,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
203 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-67433 Neustadt -
Mazda 323 BG - GT 1.6i 16V GLX - Hot Silver Edition
€ 1 200,-- 175 000 km
- 04/1993
- 65 kW (88 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, DE-20535 Hamburg -
Mazda 323 1.3i LX
€ 500,-- 152 500 km
- 11/1998
- 54 kW (73 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, NL-5941 Venlo
Ezt az abszolút klasszikust a japán gyártó egészen 25 éven keresztül, 2003-ig különböző kiadásokban állította elő, és ez volt a modern Mazda 3 elődje. Az első generáció Japánban Familia néven, Amerikában GLC néven és Európában 323-ként került piacra. Németországban viszont a VW Golf konkurenciájaként, melynek nagyon hasonló ferde hátú karosszériája van, nem tudta megvetni lábát.
Az utód, mely 1980-ban jelent meg, optikailag nem hasonlítható a 323 I-hez, így nálunk az első japán import sláger lett. 1985-ben a 323-as megkapta a mai karakterisztikus, sportos külsejét, ami annak idején még élesebb volt. Az észrevétlen külsejű gépjárműnek általában hosszú élettartalmat és biztonságos vezetési módot tulajdonítanak. A harmadik generációval, amelyet kombiként is gyártottak, a Mazdának sikerült a rali sportba is belépnie. Ez a motorok jobb felszerelésének volt az eredménye, melyek a dízeleknél egészen 1,7-es hengerűrtartalommal, benzineseknél pedig 1,6 liter turbó 110 kW/150 LE-vel kaphatóak. A 1987-es évjáratoktól kezdődően a modellek beépített katalizátorral vannak felszerelve.
A Mazda 323 IV az elődök hagyományait őrzi, ám kerekebb karosszériával és felnyitható reflektorokkal van felszerelve. A különböző motorok, egészen az 1,4 literes 54 kW/73 lóerős változattól az 1,9 literes GT 94 kW/128 lóerős változatig, bármiféle erőigényt kielégítenek. Sportos extraként létezik még a négykerék-meghajtású-turbó TX 120 kW/163 LE-vel és a GT-R 136 kW/185 LE-vel, amely eredetileg ralikhoz lett kifejlesztve.
1994-ben a 323 V váltotta fel elődjét. Ismét a motorok nagy választéka állt rendelkezésre, ezek közül az ötajtós 323 F áll az élen a 2,0 literes V6 hajtóművével, amely 106 kW/144 LE-vel kapható. 1997-ben a járművek belső tere módosítva lett, a technika legújabb szintjére fejlesztették fel őket és egy pár különleges modellt is bevezettek, köztük kettő magas szintű 323F-es kiadást és a kötelező sportautót. Sajnálatos módon nem rendelkezett az összes változat a teljes biztonsági felszereltséggel.
Az utolsó generációt, a 323 VI-ot 1998 óta közepes osztályú limuzinként "Comfort", "Exclusive" és "Sportive" kiadásban gyártották, miközben mindegyik név kötelez. Eredetileg négy különböző motorral, egészen 84 kW/114 LE-ig - a 1,9-literes benzinessel a felhozatalban - volt kapható, majd 2000-ben még egyszer feljebb mentek, és egy 2,0 literest 95 kW/130 LE-vel is felkínáltak. A 2,0-literes turbó dízel azóta is 73 kW/100 LE-t visz az utakra.