Mazda 323 áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Mazda 323, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Mazda 323
-
Mazda 323 1.6i 5 deurs Airco Trekhaak nette staat NAP
€ 1 490,-- 159 838 km
- 08/2001
- 72 kW (98 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
183 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-5107 RJ DONGEN -
Mazda 323 1.5, Klima, Tüv Neu, KM 95807
€ 1 980,-- 95 807 km
- 04/1996
- 65 kW (88 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-10627 Berlin -
Mazda 323 1.5i LX SEDAN AIRCO 2DE EIG. NAP APK 5-2026 NETTE
€ 1 895,-- 114 102 km
- 01/1999
- 65 kW (88 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
0,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, NL-3076 JA ROTTERDAM -
Mazda 323 1.5 TÜV NEU *TOP ZUSTAND*KLIMA
€ 2 000,-- 109 000 km
- 06/1999
- 65 kW (88 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-45143 Essen -
Mazda 323 1.6i Turbo GTX 16V Oldtimer mit H Kennzeichen
€ 8 000,-- 49 100 km
- 04/1988
- 103 kW (140 LE)
- Használt
- 4 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-65719 Hofheim-Wallau -
Mazda 323 7AUTOMATIK/ 1 HAND/52000 Km/
€ 3 290,-- 52 000 km
- 07/1987
- 44 kW (60 LE)
- Veterán autó
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-72131 Ofterdingen -
Mazda 323
€ 5 900,-- 86 370 km
- 06/1993
- 63 kW (86 LE)
- Veterán autó
- 3 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-53639 Königswinter -
Mazda 323 1.3i 16v
€ 1 650,-- 82 000 km
- 04/2003
- 53 kW (72 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
7,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
179 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-1400 Nivelles -
Mazda 323 323F 1.5i GLX
€ 1 000,-- 239 446 km
- 09/1997
- 65 kW (88 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
6,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, NL-6411KC Heerlen
Ezt az abszolút klasszikust a japán gyártó egészen 25 éven keresztül, 2003-ig különböző kiadásokban állította elő, és ez volt a modern Mazda 3 elődje. Az első generáció Japánban Familia néven, Amerikában GLC néven és Európában 323-ként került piacra. Németországban viszont a VW Golf konkurenciájaként, melynek nagyon hasonló ferde hátú karosszériája van, nem tudta megvetni lábát.
Az utód, mely 1980-ban jelent meg, optikailag nem hasonlítható a 323 I-hez, így nálunk az első japán import sláger lett. 1985-ben a 323-as megkapta a mai karakterisztikus, sportos külsejét, ami annak idején még élesebb volt. Az észrevétlen külsejű gépjárműnek általában hosszú élettartalmat és biztonságos vezetési módot tulajdonítanak. A harmadik generációval, amelyet kombiként is gyártottak, a Mazdának sikerült a rali sportba is belépnie. Ez a motorok jobb felszerelésének volt az eredménye, melyek a dízeleknél egészen 1,7-es hengerűrtartalommal, benzineseknél pedig 1,6 liter turbó 110 kW/150 LE-vel kaphatóak. A 1987-es évjáratoktól kezdődően a modellek beépített katalizátorral vannak felszerelve.
A Mazda 323 IV az elődök hagyományait őrzi, ám kerekebb karosszériával és felnyitható reflektorokkal van felszerelve. A különböző motorok, egészen az 1,4 literes 54 kW/73 lóerős változattól az 1,9 literes GT 94 kW/128 lóerős változatig, bármiféle erőigényt kielégítenek. Sportos extraként létezik még a négykerék-meghajtású-turbó TX 120 kW/163 LE-vel és a GT-R 136 kW/185 LE-vel, amely eredetileg ralikhoz lett kifejlesztve.
1994-ben a 323 V váltotta fel elődjét. Ismét a motorok nagy választéka állt rendelkezésre, ezek közül az ötajtós 323 F áll az élen a 2,0 literes V6 hajtóművével, amely 106 kW/144 LE-vel kapható. 1997-ben a járművek belső tere módosítva lett, a technika legújabb szintjére fejlesztették fel őket és egy pár különleges modellt is bevezettek, köztük kettő magas szintű 323F-es kiadást és a kötelező sportautót. Sajnálatos módon nem rendelkezett az összes változat a teljes biztonsági felszereltséggel.
Az utolsó generációt, a 323 VI-ot 1998 óta közepes osztályú limuzinként "Comfort", "Exclusive" és "Sportive" kiadásban gyártották, miközben mindegyik név kötelez. Eredetileg négy különböző motorral, egészen 84 kW/114 LE-ig - a 1,9-literes benzinessel a felhozatalban - volt kapható, majd 2000-ben még egyszer feljebb mentek, és egy 2,0 literest 95 kW/130 LE-vel is felkínáltak. A 2,0-literes turbó dízel azóta is 73 kW/100 LE-t visz az utakra.